𝗬/𝗻 𝗣𝗢𝗩 -
𝗬𝗲𝘀𝘁𝗲𝗿𝗱𝗮𝘆 𝗺𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗱𝗼𝘁 𝗴𝗼𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗮 𝗯𝗶𝗴 𝗳𝗶𝗴𝗵𝘁, 𝗼𝘂𝗿 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗼𝘅𝗶𝗰 𝗯𝘂𝘁 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗲𝗳𝗶𝗻𝗶𝘁𝗲𝗹𝘆 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝗼𝘂𝗿 𝘄𝗼𝗿𝘀𝘁 𝗳𝗶𝗴𝗵𝘁𝘀.
𝗙𝗹𝗮𝘀𝗵 𝗯𝗮𝗰𝗸 -
"𝗬/𝗻, 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵." 𝗗𝗱𝗼𝘁 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗧𝗲𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗼𝗲𝘀 𝗻𝗶𝗴𝗴𝗮." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱.
"𝗦𝗵𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳*𝗰𝗸 𝘂𝗽 𝘆/𝗻 𝗜 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗯𝗲 𝗳*𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗼𝗲𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝗜'𝗺 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵 𝗮𝘀𝘀." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗕𝘆𝗲 𝗯𝗿𝗼 𝘄𝗲 𝗱𝗼𝗻𝗲 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘆𝗼 𝗮𝘀𝘀 𝗻𝗼 𝗺𝗼𝗿𝗲." 𝗜 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝗱𝗲𝗱.
"𝗬𝗼𝘂 𝗻𝗼𝘁 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲 𝗺𝗲 𝗻𝗶𝗴𝗴𝗮, 𝘄𝗲 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗶𝘁'𝘀 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗮𝘂𝗹𝘁 𝘄𝗲 𝗳𝗶𝗴𝗵𝘁." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗡𝗶𝗴𝗴𝗮 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗶𝘁, 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘆𝗼𝘂 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝘁𝗿𝗮𝗽𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗼𝘅𝗶𝗰 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱.
"𝗬𝗼𝘂 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗼𝘅𝗶𝗰 𝗼𝗻𝗲." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗙*𝗰𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗱𝗼𝘁 𝗜 𝘄𝗶𝘀𝗵 𝗜 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗺𝗲𝘁 𝘆𝗼𝘂." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗲 𝗽𝘂𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗺𝗲 𝗼𝗻 𝘁𝗼 𝗯𝗲𝗱.
"𝗦𝗵𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳*𝗰𝗸 𝘂𝗽, 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗮𝗻 𝘁𝗿𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂'𝗹𝗹 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝗺𝗲." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗕𝘆𝗲 𝗯𝗿𝗼 𝗜'𝗺 𝗱𝗼𝗻𝗲." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝗮𝘀 𝗜 𝗴𝗼𝘁 𝘂𝗽 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗲𝗱 𝗲𝗱𝗼𝘁 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿.
"𝗬𝗼 𝘆'𝗮𝗹𝗹 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿𝗲, 𝘄𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗵𝗲𝗮𝗿 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗿𝗼𝗼𝗺." 𝗘𝗱𝗼𝘁 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗬𝗲𝗮, 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝗴𝗼𝗼𝗱." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝗲𝗱𝗼𝘁 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗺𝗲.
"𝗬/𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝗱 𝗴𝗼𝗼𝗱?" 𝗘𝗱𝗼𝘁 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗜'𝗺 𝗳𝗶𝗻𝗻𝗮 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝗺, 𝗯𝘆𝗲 𝗲𝗱𝗼𝘁." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿.
𝗙𝗹𝗮𝘀𝗵 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗼𝘃𝗲𝗿.
𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝗺, 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗯𝗹𝗮𝗺𝗲 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝗺𝗲. 𝗛𝗲 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘂𝘀𝗲 𝘀𝘁𝘂𝗳𝗳 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁 𝗺𝗲, 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝗮𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗶𝘃𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗶𝗰𝘁𝘂𝗿𝗲𝘀 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘀𝗲𝗻𝘁 𝗵𝗶𝗺, 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘁𝗿𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗮𝗹𝗸 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝗺, 𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗮 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸. 𝗜 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗿𝗸.