Tanrım teşekkür ederim dua'larımı kabul ettiğin için.
Hoseok'un koluna girmiştim, kalkarak yavaşça yürümeye başladım, eğilerek saçlarını öptüm.
Durdu "şimdi seni bırakıcam tamam mı?" dediğinde kafamı salladım "korkuyorum" dediğimde güldü "yoongi buraya kadar geldik değil mi, şimdi korku yok, korkuyu arkamızda bırakalı çok oldu" dediğinde kafamı salladım, çenemi öptü.
Kolumdan ayrıldığında yutkundum, iki adım geri gitti "ben geri gidicem sen bana geliceksin, düşücem diye endişelenme ben buradayım" dediğinde kafamı salladım.
O bir adım geri gittiğinde bende öne doğru gittim, sırtı duvara değene kadar o'nu takip ettim, durduğunda karşısında durdum "hoseok yaptım, d-düşmedim" dediğimde ellerimi tutarak kendine çekti "başardın yoon, korkmadın ve başardın" dediğinde yanağını okşayarak dudaklarını öptüm.
Sen olmasaydın başaramazdım hoseok, teşekkür ederim, ayrıldığımızda sıkıca beline sarıldım "seni seviyorum hoseok, seni çok seviyorum" dediğimde güldü "bende seni çok seviyorum yoongi, iyi'ki o gün yazmışım , sende cevap verdin" dediğinde kafamı salladım "iyiki" diyerek boynunu öptüm.
Eşyalarımı alarak arabaya koyduk, daha doğrusu hoseok koydu, benim peşinde dolaşmamı, iyice alışmamı söylemişti, bana hava hoş'tu sincabımın peşinde dolaşmak, minik sevincini izlemek çok güzeldi.
Eve geldik, yutkunarak kapıya bakıyordum, hoseok elimi tutarak anahtar ile kapıyı açtı, salona girdiğimizde hoseok "biz geldik" dediğinde hepsi bize döndüler.
Şaşkınca bana baktılar, jin hyung yanıma gelerek sarıldı "yoongi" diyerek ağlamaya başladı, bende ağladım, herşeyimde yanımdaydı.
Sıkıca sarıldım , geri çekildi "hadi göster bana" dediğinde güldüm, geri çekildiğinde ona doğru gittim, namjoon "bana gel" dediğinde göz devirdim "bebekmiyim ben" dediğimde güldü, hoseok "evet" dediğinde kafamı salladım "bebekmişim" diyerek namjoon hyung'un yanına gittim.
Sıkıca sarıldık "başardın" dediğinde kafamı salladım "evet, hoseok sayesinde" dediğimde güldü.
Hoseok ile odaya çıktık, hoseok heyecendan yerinde duramıyordu, gülerek "hoseok sakinmi olsan bebeğim" dediğimde güldü "sakinim, biraz daha yürü" dediğinde kafamı salladım, kalkarak o'nu duvara sıkıştırdım "yürüyim mi" dediğimde güldü.
Eğilerek dudaklarını öptüm, kollarını boynumda birleştirdiği 'nde kalçalarını tutarak kucağıma aldım.
Narin parmakları saçlarıma karıştı, yatağa oturdum, ayrıldığımızda anlını öptüm "hoseok cidden teşekkür ederim, sen fark etmesende mesajların ile beni güldürüyordun, aslında hiç karşılaşmayacağımızı düşündüğüm için koşma,dans etme gibi söylemlerini geçiştiriyordum, ama sen gerçekten hayatıma girdin ve değiştirdin, bilmiyorum ileride benden sıkılabilirsin, ayrılmak isteyebilirsin ama şunu unutma sen benim hayatıma ansızın giren bir meleksin" diyerek çenesini öptüm.
Gözleri doldu "evlenme teklifi nerede yoongi" dediğinde şaşkınca "e-evlenme teklifi?" dediğimde kaşlarını çattı "evlenmeyecekmiyiz şimdi, ben senden bir an bile sıkılmam ki, seni çok seviyorum, bilmiyorum bu sevgim ne kadar büyük ama seni seviyorum, ben planlarımı, geleceğimi kurarken seni yanımda, elimden tutmuş ve gülümseyerek bana bakarken kuruyorum, ben seni cidden çok seviyorum yoongi" dediğinde gözlerinden yaş aktı.
Gözlerini öptüm "ağlama bebeğim, benim ile evlen, seni elimden geldiğince mutlu edeyim, gülüşün için her şeyi yapayım, benim ile evlenirmisin güneşim, bana umut olan meleğim" dediğimde kafasını salladı "evlenirim, senin her zaman arkanda olucam" dediğinde dudaklarını öptüm.
Ayrıldığımızda "yüzük yok" dediğimde güldü "çekmecede ip var" dediğinde yanaklarını tutarak "seni yemek istiyorum" dediğimde ellerimi tutarak öptü "sana aşığım" dediğinde anlını öptü "sana aşığım" dediğimde güldü.
Çekmecedeki ipi çıkarttım, kırmızı ipi alarak biraz kopardı, yüzük parmağıma dolayarak bağladı, bende aynısını o'na yaptım, parmaklarını öperek "hadi aşşağı inelim" dediğimde kafasını salladı, üstümden kalktı.
Aşşağı inerek salona geçtik, oturduk, taehyung "enişte hayırlı olsun" dediğinde kafamı salladım "sağol taehyung" diyerek güldüm, jimin jungkook'a sarılmış "huysuz kedi sonunda hayaline kavuştu" dediğinde kaşlarımı çattım.
Jungkook "cidden yoongi hyung başardın, senin adına çok mutluyum" dediğinde güldüm "teşekkür ederim jungkook" diyerek meleğimin parmakları ile oynamaya başladım, kırmızı iplerimiz çok güzeldi.
Namjoon hyung "en kısa sürede size yüzük alalım" dediğinde güldük "ben kırmızı ipi sevdim" dediğimde jin hyung "o'na göre ayarlarız" dediğinde kafamı salladım.
Hoseok'un saçlarını öptüm, sıkıca sarıldım beline, kafasını omzuma koydu, mutlu ve huzurluydum.
/
/Yerim ama ben sizi, çerezlik, minik, tatlı bir şey yazayım dedim, nasıldı? Ben çoook sevdim şahsen🤭
LOVE YOU 💜💜