ᥫ᭡ 14 Headcanons

250 4 0
                                    

╰►Konu: İşkolik bir Y/n ile Şemsiyeler şöyle görünür

↳ Kişiler: Luther,Diego,Allison,Klaus,Five,Victor

↳🍚 Luther- Çarpıcı güzel görünümünüz dışında, sizde ilk fark ettiği şeylerden biri, gözlerinizin çevresinde bir pandanın siyah izlerini taklit eden derin ve koyu halkalardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


↳🍚 Luther
- Çarpıcı güzel görünümünüz dışında, sizde ilk fark ettiği şeylerden biri, gözlerinizin çevresinde bir pandanın siyah izlerini taklit eden derin ve koyu halkalardır.

-Aşırı derecede filtresiz olduğundan, bir gece önce uyuyup uyumadığınızı sorar ve dikkatinizi çok korkulan güvensizliğe çeker.

-İş yoğunluğunuzu ve eve geldikten sonra bile çalışma modundan çıkamadığınızı çabucak öğrenir.

-Bir yıllık taahhütten sonra, izlemek onun için dayanılmaz hale gelir, bu yüzden yalnızca en az birini bırakmanızı sağladığında mutlu olacağına karar verir.

-Arayışında, kendisini iş üstüne iş başvurusu yaparken, bir süpermarkette çalışırken bulur.

-İşe alındığını kucaklayarak duyurur ve tebrik edildikten sonra, daha çok vergi veren işlerden birinden doğrudan ayrılıp ayrılmayacağınızı sorar.

-Çok ikna etmek gerekiyor ama işe yarıyor.

-Büyük aptal cazibesiyle onu inkar etmek zor.
İki haftalık ihbar süreniz geçtikten ve işten çıktıktan sonra, çalışmadığınız günlerde diğer ikisi, ikiniz de gün boyu uyursunuz, ister kanepede, ister yatakta ya da yatakta sımsıkı sarılın. ateşin yanında yer, değer verilmesi gereken bir şey.

↳🍚 Diego
-Diego sorunu fark edince bunu bir göreve çevirir, sürekli dinleyip yalvarır, istemeden sadece sizi daha çok yorar, ondan uzaklaştırır.
Tekrarlanan ricaları ve önerileri, ikinizin yaptığı her konuşmada duyulacak.

-Tamamen alakasız bir şey hakkında konuşurken bile konuyu gündeme getirmenin bir yolunu buluyor.

-"Yarın kahvaltıda ne yiyeceğimi bilmiyorum." "Sana bir şeyler pişirirdim ama şafak sökmeden işe gideceksin" diyeceksin. Cevap verecek.

-Kısa süre sonra, işten eve geleceğiniz ve uyanık olması ihtimaline karşı kanepede uyuyacağınız, tüm konuşmalardan kaçınmak isteyeceğiniz bir noktaya gelir.

-Bir noktada bunun hakkında konuşmayı bırakıyor, ama sonunda bir sorunun, hatta irrasyonel bir korkunun olabileceğini düşünmene neden oluyor.

-Özür dileyerek ama aynı zamanda yaklaşımını eleştirerek onunla bunun hakkında konuşuyorsun. Kendini saldırıya uğramış hissediyor ama seni desteklemek için elinden geleni yapıyor.

-Siz de sorunlarınızla yüzleşirken, onunla olan ilişkinizde onarımlar yapılacaktır.

↳🍚 Allison
-İlk başta sorun değil ama Allison'la ilişkiniz daha samimi hale geldiğinde en büyük problemler sizin kaçınılmaz stresiniz ve sizin meşgul halinizden onun gördüğü ilgi eksikliği oluyor.

ᥫ᭡ | Tua OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin