BÖLÜM 2

23 5 0
                                    

Aksam olmustu ve ben hala bu cesette ne oldugunu çözememistim. Sanki ölmemiş gibiydi ama soguktu vücüdu tüm kan akışı durmustu. Hatta kestigimde birazcık olsun kan gelmemisti. Sabahtan beri ugraşmaktan yorulmustum ve isi yarına bırakmaya karar verip cıktİm. Ama önce kemal beye rapor vermeliydim.
Kemal beyin odasına girdigimde ortalıkta gözükmüyordu. Bende onu beklemeye karar verdim. Hem biraz dinlenmis olurdum.
-----
"özgü hanım sizden bu cesedin otopsisini durdurmanızı isteyecegim"
"Ama nasıl olur Kemal bey dahaca hicbir sey ögrenmedik ki"
"Lütfen sorgulamayın göreviniz burda bitti. "
"Tamam Kemal bey. İyi geceler"
"iyi geceler özgü hanım. "
--------
Hala inanamıyordum ya. Neden birden bu iş durdu? Neden hic kan yoktu cesette? Neden ceset birden canlanacak gibiydi? Neden neden neden... Aklımda binlerce soru vardı ve bu sorular cevaplanana kadar bu isi bırakmayacaktım. Laptopumu aldım ve bu ceset hakkında biraz olsun bilgi bulmaya calıstım. En sonunda bir sayfa cıktı karsıma. Metafizik mi? Ne alaka ki. Ceset eskiden burda calısıyo olabilir mi acaba.
En sonunda bulmustum birseyler. Hemen okumaya başladım.
Hastanın;
ADI: Onur
SOYAD: Yıldırım
HASTALIK: Kan Kanseri
ÜZERİNDE UYGULANAN DENEY....
Geri kalan bilgiye erismek yasaklanmıstır.

Bir denekmiydi bu adam simdi. Ama cok normal.. Ah kimi kandırıyorum hic normal degildi. Birazda bu arastırma merkezini arastırmaya karar verdim en sonunda yine karsima milyonlarca sayfa cikmisti en dikkat cekeni actım. Bu bir haber kesitiydi.

03.05.2015
MKAM kurulusu bu senenin en iyi metafizik arastırma merkezi olarak secildi. Arastırma merkezinin baskanı önder karasu yaptıkları bulusları kesifleri üstükapalı bir sekilde anlattı vs.

Bir de su önder karasu yu araştırmak istedim ve arama motoruna ismini yazdim. Vikipedia da hersey yaziyodu. Ve adam itiraf etmek gerekirse yakışıklıydı.

Önder Karasu
Dogum tarihi: 02.08.1982
Dogum yeri: izmir
Meslek: profesör (metafizik konular üzerinde ugraşiyor)
Yaşadıgı şehir: İtalya(roma)
-------
Tüm gece bu cesetle ilgili ne bulduysam araştırmıstım. Ama elimde bir deney oldugu dısında hicbir sey yoktu. Deney bir sır gibi saklanıyordu.
Ama ben de Özgüysem bu sırrı cözerim!!

RUHU ÇALINAN BEDENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin