Önder'den,
Dün ilk denegin ruhunu aldık. Ve onun tüm kanını aldık. Yeniden hayata döndügünde tekrar kanser olması riskini göze alamazdım. Bu ruhları tamamen almıyorduk. Dünya yok olduktan sonra bu dondurdugumuz bedenlerle birlikte marsa yollayacagız. O yüzden o zamana kadar daha cok ruh toplamamız lazım. Güclü kişilikler.
"önder bey hemen buraya gelmelisiniz!"
"neler oluyor burcu?"
"kendi gözlerinizle görmelisiniz efendim"
----
Ruheskop'un ısıkları kendiliginden yanıp sönürdu. Ama bu olmamalıydı. Bir ruhtu bu cansız hareket edememeliydi.
"hemen diger profesorleri cagır burcu. Toplantı odasına gecsinler"
"tamam efendim"
------
"evet profesor arkadaslarım. Bu ısıkların neden yanıp söndügüyle ilgili bir bilginiz var mı?"
Toplantı odasında fısıldaşmalar ugultular artmıstı. Profesorlerden en kıdemli olanı
"önder bey acaba acıkmıs olabilir mi?"
"bilmiyorum cemil bey ruhlar acıksa bile onları neyle besleyecegimizi dahaca bilmiyoruz"
"onunla temasa gecebilir miyiz acaba"
"bu nasıl olacak cemil bey bir cinci hoca da cagıralım tam olsun(!) . Sizlere iki gün süre ruhar neyle beslenir falan her seyi ögrenmenizi istiyorum. Toplantı bitmistir. Cıkabilirsiniz"
----
Özgü'denBugün hastanede isim yoktu. Ben de kardesim Elif'in yanına gitmeye karar verdim. Elif cok güzel bir kız. Aynı annem gibi. Ama ben daha cok babama cekmistim. Elifin sacları upuzundu belini bile geciyordu. Benimse saclarım omuzlarimdan biraz asagıdaydı. Elif kumraldı bense sarısın. Elif şairdi bense otopsi uzmanı.
Elifin evinin önüne geldigimde bir kac saniye bekledim ve kapıyı çaldım.ben calar calmaz elif sanki kapının önündeymis gibi acmisti hemen kapıyı.
"Ablamm hosgeldin :)"
"medyummusun elif sen nerden anladın geldigimi ? "
"abla kapı deligi diye bir sey var unuttun mu :D "
"haa evet dalgındım da biraz"
"istersen anlatabilirsin ablam"
Elif'e olanları anlatıp anlatmama konusunda kararsızdım. O da bunu farketmis olacak ki
"tamm abla istemessen anlatma" dedi. Ama kardesime de anlatmassam kime anlatacaktım ki.
"Dün hastanenin önüne bir ceset bırakmıslar. Benim odama götürdük ve otopsi yaptım. Adamın bir damla kanı yok ve bir sekilde donmus gibi. Ve geri kalan herseyi normal. Hicbir sey bulamadım bugün de kemal bey bu cesedi birakmamı söyledi. Ve ben de merak ettim ve arastırdım....
------
"iste böyle elif"
"vay be aynı fillmlerdekk gibi abla"
"ama gercek hayattayız elif :) "
Biraz daha oturup elifle sohbet ettikten sonra eve gitmeye karar verdim.
-----
Evime geldigimde kapımın önünde bir mektup bırakılmıstı.O cesedi merak ediyorsun degil mi? Bunu ögrenmen icin biraz daha araştırma yapmalısın. Bol şans. Buna ihtiyacın olacak.
Ve mektubun altında bir tane de resim yollanmıstı. Bir makine gibi. Bu mektubu gönderen her kimse bana yardım etmeye calısıyo olabilir. Ama nasıl ögrencektim bu işin aslını.
Of özgü of hadi bakalım hep bu tür filmlerde oynamak isterdin. Simdi napacaksın bakalım.
Ve sabaha kadar arastırmaya devam ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHU ÇALINAN BEDENLER
Mystery / ThrillerBir profesör, Bir otopsi uzmanı ve bir icat.