Arklar fic'i şu hesapla birlikte yazıyoruz ↓
Hesap:Blintolarask1mFelix'in anlatımı~
Oda arkadaşımı öğrenmek için rehberliğe gitmiştim. Rehber hocasının adı Rose'ydi. Çok tatlı ve samimi bir hocaydı. Ancak her mutlu olayın sonunda üzücü bir olay vardır. Benimki ise oda arkadaşımın HYUNJİN çıkmasıydı. Rose hocaya nekadar yalvarsamda kabul edemezdi, çünkü bitek onun odası boştu. Sınıfa herzamanki gibi erken gelmiştim. Hyunjin uyuyordu. Başıma bi dert almamak için ses yapmamaya çalıştım. Ama ses yapmış olmalıyım ki arkamı döndüğümde Hyunjin'i görmüştüm. SAÇIMI KOKLUYORDU. Hiç bişey olmamış gibi yaptım çünkü büyük ihtimalle ne yaptığının farkında değildi. Kitaplarımı çıkardıktan sonra derin bi nefes aldım. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Tuvalete ışınlandım. 1-2 dk kaldıktan sonra geri sınıfa döndüm. Derse daha 45 dk vardı. Sınıfa girdiğimde sıramda Hyunjin vardı. Farkında değildir diyip cam kenarına doğru yöneldim. Temiz hava içime dolunca aklıma düşünceler gelmeye başladı. Hyunjin'e karşı bişey hissediyor muydum? Saçmalama... Yada, saçmala. Ama onun sevgilisi vardı. Büyük ihtimalle ayrılacaklar çünkü son zamanlarda hep kavga ediyolardı.
Bölüm biraz kısa oldu özür dilerim. Yeni bölümde yeni kişiler gelicek. Biraz spoi verdimm. Buarada bölümleri haftadan haftaya atıyorum ve her pazartesi atmaya çalışıyorum.
Bu temsili Hyunjin
Buda temsili Felix
Bu Rose hoca
Buda Hyunlix
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Oyuncağım
RomanceZaten Eğlenecek Birine İhtiyacım Vardı Yeni Oyuncağım Sensin Lee Felix~