üstünü giy!

163 13 6
                                    

Hyunjin:Sen daha güzelsin...
Felix:NE!?
Hyunjin:Ne ne noldu?
Felix:Herneyse...
Hyunjin:Odaya gidelim mi?
Felix:Mk ne diyon taciz mi etcen beni?!
Hyunjin:Ne tacizi saçmalama Felix. Sadece odaya yani okula geri dönelim mi dedim.
Felix:Bismillahirrahmanirrahim.

Yazarın anlatımı~

Felix ve Hyunjin okula gitmişti. Odaya geldiklerinde Hyunjin banyoya gireceğini söyledi sarışına. Sarışında tamam dedi ve yatağına uzandı.

"Felix arkasına dönmeden" Felix:Sıhâtler olsun hyunjin. "Arkasına döner ama hyunjin'in üstünde sadece bornoz vardı"AAAAAA ÇIK GİT GİY ÜSTÜNÜ AEAEOAUPAE.
Hyunjin:Ne olduki?
Felix:YA ANAN OLDU KÖR MÜSÜN YA GİT ÜSTÜNÜ GİY AAAA.
Hyunjin:Tm ne kızıyon.
"Hyunjin şort giyip geri gelir. "
Felix:YA TİŞÖRT GİĞY
Hyunjin:Yioo
Felix:Ben evde gelişi güzel geziyo muyum?
Hyunjin:Gez güzelim.
"Felix banyoya uçar. "
Felix:Hyınhin vana hğzelşm mi fedi? "Yüzünü yıkar" Kendine Gel Lee Felix. "Felix banyodan çıkar. "
Hyunjin:Ne yaptın içerde?
Felix:Sane(🤙🏻🤙🏻🤙🏻)
Hyunjin:oĞf ÇkO SoĞuk KanLı
Felix:Ben biraz dışarı çıkıcam.
Hyunjin:Dikkat et.
Felix:Sen beni mi merak ediyosun?
Hyunjin:Ya ne alakası var.
Felix:Tm tm.
"Felix okul içerisinde sınıfların önünde dolaşır"

Changbin:Aa Felix? Ne yapıyorsun?
Felix:Hiçç öyle geziyorum canım sıkıldı odada.
Changbin:Aslında Felix... Uhmm ben sana bi şey itiraf etmek istiyorum.
Felix:Nedir o changbin.
Changbin:B-ben eee... SENDEN HOŞLANIYORUM.
Felix:N ne Changbin saçmalıyorsun değilmi. Şaka yapıyosun. Dc falan bu.
Changbin:Hayır Felix. B-ben gerçekten senden hoşlanıyorum. Benimle çıkarmısın?
Felix:Changbin üzgünüm ama... Benim hoşlandığım biri var. Yani hayır... Bunun aramızda kalmasını istiyorsan kimseye söylemem. Ama arkadaş kalabiliriz.
Changbin:Tamam Felix.. Sorun değil. Arkadaş kalabiliriz. Ve evet lütfen bu aramızda kalsın.
Felix:İyi geceler changbin. Tekrar üzgünüm
Changbin:Sorun değil Felix. İyi geceler.

"Felix odasına geri döner ama Hyunjin balkonda kendi kendine konuşuyordur. Felix onu duvarın arkasında dinler. "

Hyunjin:Ona nasıl söyleyebilirim? Ya kabul etmezse? Ya benden sonsuza dek nefret ederse?
Felix:Sorun ne hyunjin? Kime diyeceksin? Kim senden nefret eder?
Hyunjin:Yok bişey... Sen ne zaman geldin?
Felix:Daha yeni geldim ve sen kendi kendine konuşuyordun. Gerçekten bunu konuşmamız lazım. Bana anlatabilirsin hyunjin. Ama bana güvenmiyorsan sorun değil.
Hyunjin:Ben.. Ben senden hoşlanıyorum...
Felix:N-ne ciddimisin?
Hyunjin:Evet ama büyük ihtimal kabul etmeyeceksin
Felix:Tamam Hyunjin. Teklifini kabul ediyorum. Ama buna çok şaşırdım. Çünkü...
Hyunjin:Çünkü ne?
Felix:Changbin de bana çıkma teklifi etti.
Hyunjin:Peki onu neden kabul etmedin?
Felix:Çünkü.. Bende seni seviyodum. Ama emin değildim. Çünkü sevgilin vardı, bana zorbalık yapıyodun, ve bana soğuk davranıyodun.
Hyunjin:Çok özür dilerim Felix... Sadece küçüklüğümden kalma bazı anılatım var.. "Hyunjin ağlamaya başlar"
Felix:Şş sorun değil. Ağlayabilirsin. Ama eğer ağlamak istemiyorsan anlatmaya bilirsin.
Hyunjin:Sadece yatalım bence Felix.
Felix:Tamam ama o göz yaşlarını sil ve bana sarıl. Kendini iyi hissetmen lazım. "Hyunjin'e sarılır"
Hyunjin:İyi geceler güzelim.
Felix:İyi geceler hyunjin.

Şeyy e-evet  12-1 arası dedim ama atamadım. Özür dilerim bu yüzden bölümü biraz uzun yaptım. Pazartesi  fln yine atarım. Şimdi size soruyorum  7-8-9. bölümlerde kavga olsn mu?

 bölümlerde kavga olsn mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yeni OyuncağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin