Hyunjin'in anlatımı~
Sınav bugündü. Yine olması gerekenden çok erken gelmiştim sınıfa. Bu saatlerde sadece ben ve Felix vardık. Felix sırasındaydı ama dün yaklaşık 1'e kadar çalıştığı için uyuyordu. Yani galiba uyuyordu, uyuyor gibiydi. Uyuduğuna emin olmadan dudağından öptüm. 1-2 sn bile sürmemişti. Bu çocuğun uykusu neden bu kadar derin?! Sanki kış uykusuna yatan ayı gerizekalı. Eve hırsız gelse hissetmez.
☁Hyunjin :BEN AZ ÖNCE NE YAPTIM!?KENDİMİ NASIL DURDURAMADIM!?Tam sınıftan çıkacaktım ki Chan ve Seungmini gördüm. Fotoğrafımızı çekmişti. Onlara silmesini silmez sen 2 yeni kurbanım olacağını söyledim.
Chan:Aslında okul grubuna atıcaktım ama Felix üzülmesin diye atmadık. Çünkü senden çok Felix öpüyor gibiydi.
Seungmin:Sende bizi görmedin mi?
Chan:Umarım görmemiştir (Piç Simile ;) )Hyunjin:SEUNGMİN NERDE OTURUYORSUN LAN SEN?!
Seungmin:Körmüsün Chan'ın kucağında."Bukadar bağırışmadan sonra Felix uyanmıştı. Chan ve Seungmin kıkırdayarak sınıftan çıkmıştı"
Felix:Ne oluyo? Neden kıkırdıyo bunlar?
Hyunjin:Yok bişey yok! Uyu sen!
Felix:Hayır, hem neden uyuyayım? Dersin başşlamsına 15 dk kaldı.
Hyunjin:Nası 15 dk. Sınıfta kimse yok.Hoca:Çocuklar sınavınızı Pazartesi'ye erteledik. Bilginiz olsn.
☁Felix:WTF!!! NEDEN YAA BEN BOŞUNA MI ÇALIŞTIM 1'E KADAR!?
Hyunjin:Oh iyi ertelenmiş hiç çalışmamıştım.
Felix:Senin için kolay tabi "Fısıldayarak" Kedicik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Oyuncağım
RomantizmZaten Eğlenecek Birine İhtiyacım Vardı Yeni Oyuncağım Sensin Lee Felix~