Capitolul 2.Taramul zgarcit

19 2 3
                                    

E dimineata. Deja? Parcă au trecut doar 5 minute. Asta e.Ne vom continua scopul care acela e, SĂ EXPLORĂM LUMEA!
-W:Uitati! Ce-s ciudateniile acelea de sus?!!
-M:unde? Care? Ce?! {Apoi îi întorc capul arătându-i în sus.}
-E:{se întoarse spre noi}Taceti!Dorm!
-M:Poftim?! SCOALA!Uite sus! Vulturi!
-E:CE?! -{tresari înspăimântat}
-W:Ce mari sunt! Wow!
-M:{zambii luându-și rucsacul sau și pe al lui Eddie}Will! Privește și-nvata! {Apoi sari și se prinse de piciorul unui vultur}

Vulturii erau ca niște fiare mari și dure dar prin surprindere n-au "zis" nimic când Milli sa prins de piciorul acestuia.

-W:{Il ia pe Eddie de mâna. Il tine strâns și "hop! " sari și acesta și prinse cu cealaltă mâna piciorul unui alt vultur}
-E:Esti NEBUN?! O sa murim!
-W:Taci și prindete! Hai!
{Eddie se prinse și el de vultur}
-E:o sa mor o sa mor o sa mor. {Spuse el mormaind în timp ce eu cu Milli ne distram pe moment}

Vulturii ne lasă lângă un lac cristalin, intr-o padure plină de animale și se chiar vedea și un sătuc mititel în îndepărtare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vulturii ne lasă lângă un lac cristalin, intr-o padure plină de animale și se chiar vedea și un sătuc mititel în îndepărtare. Ne coborâm botul în lac și incepem a bea ca și cum ar mai fi rămas nisip după seceta de unazi.
-M-aaah, *Hic*bun! Ma simt ca noua!
-E:tu mereu te simti ca noua..
-W:adevarat!
-M:mda.O! Uitati! Un Sătuc!
-E:hmm? Suntem salvați? Unde?
-M:{își îndrepta degetul spre satul din-departare}Acolo!
-W:...
-E:...
-M:Vai de mine{rastogoli ochii}Doar urmatima!
-W și E:bine?..

Si-asa plecaram noi spre sătucul necunoscut. Ajunsesem la poarta. Ciocanim ca și cum ar fi doar o poarta unei curți de pe o ulita obișnuită.Prin surprindere, nimeni nu raspunde așa că intram fără a sti dacă suntem primiți sau nu.In fine... Spre deosebire de alte sate ne întâlnite dar imaginate, acesta era cam brutal...Toti se certau și loveau de parcă erau animale. Era o harababura!

Noi uimiți de cele intamplate-n jur, vrem sa întrebăm portarul ce se întâmplă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Noi uimiți de cele intamplate-n jur, vrem sa întrebăm portarul ce se întâmplă. Dar și acesta defapt ce credeti? DOARME!Asa ca ne ducem la un străin oarecare sa întrebăm din curiozitate, oare ce mama masi se-ntampla ici! Acesta se ferea de noi de parca am fii niște mahalagi..
-W:Domnule sunteti bine?
-M:Ce se întâmplă aici.. Totul nu are niciun sens!
-E:Multumim Millie!
-M:Hm? Cu plăcere! Dar de ce imi mulțumești mai exact?
-E:A.. Nimic chiar. Adică din cauza ta am ajuns aici!
-M:Ce?! Cum adică din cauza mea?!
-E:Pai tu ne-ai adus aici!
-M:Și tu vroiai la fel! Și este tot din cauza ta ca tu ai acceptat idea lui Will!
-E:Eu!? Ba tu ai fost prima care a acceptat!
-W:....
-W:oy... Ușor..!

Se certau ei la fel cum și ceilalți din sat se luau la hârca. Eu incercam sa-i calmeze dar degeaba. Degeaba! Asa ca-m renunțat. Ma simțeam prost ca ia-m băgat în treaba asta. Până la urmă eram cei mai buni prieteni iar eu am stricat totul. Ma simțeam prost și din faptul că ia-m carat după mine în loc sa-i fi lăsat acasă. Ar fi fost mult mai ușor!.. Sunt supărat pe mine însumi! Asa ca-i las în pace să se certe până maine iar eu îmi continui idea și scopul DE A EXPLORA LUMEA!

-Domnule, ne scuzati dar dumneavoastră stiti ce se întâmplă? A și va rog nu sa speriati sau intimidați de ei, sunt doar prieteni mei și au cam ieșit din lesa doar ca-si vor reveni... Intreb eu un batran, la care acesta imi povesti ce se întâmplă..

Prieteni? Na-m auzit asa ceva. Acesta este tărâmul lăcomiei.. Aici nu vor exista ființe care sa se ajute una pe altele, aici nu sunt famili care țin uni la alți, aici nu a existat picior de om care sa fi rostit cuvântul "prieten" până acum. Multumesc ca mi-ai reamintit ce este iubirea baiete. Și te rog aveti grija pe aici tu și prieteni tai.. Aveti grija și traiti momentul căci cum minciuna are picioare scurte, asa și timpul.

...

-M:Ay!
{Se priveau ochi la ochi certându-se și bazându-se chiar și injuranduse câteodată le mai scapau și lor.. }
-M:hmph!Ce e Will?!
-E:Da?!
-W:...
-E:A ca mi-am reamintit! Nui asa Milli?
Mai ți minte cât de penibil aratai când te plangeai mamei sa nu te bată?! Aratai ca o *proastă!Și doar din faptul că nu te puteai controla la vorba și la-i făcut pe Flavius sa planga căci îi rupsei ursulețul preferat ca aveau o criza de nervi și nu știai sa te comporti corespunzător unui copil normal!
-M:...
-W:...
Mda.. Suspinam noi...
Apoi Milli începe a plânge dar aceasta încerca să se țină pentru ca noi să nu putem observa. Eu ma apropii și o imbratisez.
-W:Eddie! Ai încălcat măsura!
-E:...?M-mill?
Ea plangea-
-E:Mill imi.. Imi pare rau.. S-serios. Am fost un porc scuze..
   Millie se apropie de Eddie si-i dădu o palma pe obraz la care acesta suspina..
-M:Bine.Acum te iert.. Ma rog.. Will ce ai aflat?
-W:Păiii aceasta este Insula lacomiei unde toate viețuitoarele Sunt pe cont propriu și nu se ajuta una pe cealaltă.Pe scurt, sunt zgârciți.
-E:Serios Will? Serios? Iarăși necaz?
-W:Ce vrei acum. Asta am aflat de la un bătrân acum 3 minute.
-M:Păiii hai să luăm mâncare și s-o ștergem de-a ici.
-W:Nu! Hai sa-i ajutam!
-M:.. Uhm mm nu tu ai spus că sunt zgârciți? Cum vei schimba un zgarcit?
-E:Hai acasă odata..
-M:Taci! Am plecat să explorăm lumea! Atunci o vom esplora!
-W:Da taci Eddie. Nu mai este cale de întoarcere acum.
-E:Asta inseamna ca vom muri aici?..

  

Exploring The WorldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum