3.Bölüm

7.7K 362 62
                                    

Oy vermeyi unutmayın ve satır arası bol bol yorum yapın.

Tiktok tan alıntı paylaşıyorum orayı takip edin.

|Tiktok: @_qw_wattpad |

İyi okumalar🎶

.

Hiçbir şey düşünceden daha etkili değildir çünkü o bütün evreni dolaşır; hiçbir şey zorunluluktan daha güçlü değildir, çünkü her şey ona teslim olur. Zaman, en bilge olandır; çünkü her şeyi aydınlatır. Başkalarında gördüğünde kınayacağın şeyi yapmaktan kaçın.

~Thales~

Şanlıurfa'ya geleli yirmi beş dakika olmuş yada olmamıştı.

Geçtiğimiz kontrolden sonra sekiz senedir gelemediğim topraklara gelmiştim. Değişmişti. Hemde fazlası ile.

Mine bana bakmadan. "Hangi tarafa?"

"Konumdan otel bulalım. Bu gece otelde kalalım. Yarın tüm urfa bizim ile tanışacak"

Mine başını aşağı yukarı onaylarcasına salayıp yola odaklandı.

Cebimden çıkardığım telefondan. En yakın oteli buldum. Mineye tarif etim. En sonunda geldiğimiz otele Minenin kimliği ile giriş yapmıştık.

Kimse benden şüphelenmemesi gerekiyordu demi?

Aldığımız oda kartı ile asansöre doğru ilerledik.

"Niye sizin konağınıza gitmedikte? Otelde kalıyoruz?"

"Eğer ki şimdi gidersek olmaz."

"Neyi olmaz?"

"Olmaz işte mine yarın gidicez merak etme."

Açılan asansöre bindik.

Odaya gelince beyaz ve kahve tonlarında döşenmiş odayı inceledim. Geniş camı ve balkonu bu şehri daha net görmemizi sağlıyordu.

"Ben bir maske yapıp uyuycam." diyerek Mine makyaj malzemelerinin olduğu çantayı alıp banyoya giti.

Bende cam sürgülü kapıyı açıp balkona çıktım. Ayağımda olan spor ayakkabıları çıkarıp bir köşeye koydum. Babed çoabıda   çıkarıp ayakkabılarımın yanına koydum. Mermer balkonun soğukluğu içime işledi.

Bu topraklardan gideli sekiz sene olmuştu.

Şimdi ise geri gelmiştim.

Sırf babama korkak olmadığımı göstermek için.

Beni sırf okumak istedim diye evlendirmeye çalışan adamın karşısına çıkacaktım.

Yılarca beni geri döndürüp evlendirmek için çalışan ailemin şehrine geri geldim.

Neydi bu coğrafyanın kadınlarının çektiği eziyet?

Yine ben kaçıp kurtulmuştum... Ya onlar ne yapıyordur şimdi?



Giydiğim yırtmacı olan etek ve krop ile kendime bakıyordum.

Giydiğim yırtmacı olan etek ve krop ile kendime bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BENİM GİBİ ÖLÜ -Töre-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin