~10~(3/10) + ZAWIESZONE

80 5 0
                                    

Pov.Polska

Kiedy dotarłem na miejsce to następnie zapukałem do drzwi.Otworzyła mi wtedy Japonia.
J-Witaj Polska!
P-Hejjj przyszedłem na to wiesz😏
J-😏ooo tak tak!-Po czym mnie wzięła za rękę i zaprowadziła do pokoju.Wtedy usiadła na swoim łóżku.

J-Usiądź tu a ja zaraz to przyniosę😏😏😏 -zrobiłem co powiedziała a ona poszła po to.Kiedy wróciła dała z jakieś 13 książek z pustymi kartkami na łóżko.
J-Dobra a więc pamiętasz zasady? Wymyślasz ship z jakimiś krajami i następnie piszesz o tym shipie w książce. Gotowy?-Ja wtedy przygotowałem długopis do ręki i popatrzyłem na nią.
P-oczywiście że tak-ja zacząłem pierwszy pisać bo ona nalegała ponieważ umiem opisywać lepiej co się dzieje,więc zacząłem.Kiedy skończyłem pisać o shipie który był o UkrCan ona natomiast dostała jakiegoś krwotoku.
J-OMAGHAAA to jest zajebiste-i czytała to dalej.
P-teraz twoja kolej-Ona na mnie spojrzała i wzięła długopis następnie się cicho zaśmiała.Już wiem że ship który zrobi będzie związany ze mną.. No trudno.

Kiedy skończyła powiedziała że to jest ship o mnie z Rosją, szczerze to nie wiem co o tym sądzić.

J- I jakkk?( ͡° ͜ʖ ͡°)
P- Wiesz no emm.. myśle że jest. Okej?- trochę tak dziwnie myślić o przyjacielu który by spał z tobą, ale to i tak tylko jakieś nierealne yaoi.
P- Jest git tak myśle?
J- Oo to fa- wtedy zadzwonił do niej telefon i musiała odebrać, okazało się że North Korea próbuje znowu zamordować poduszkami South Korea przez co musiała wyjść tak samo jak ja.

Chodziłem powoli do Domu następującym krokami. Kiedy dotarłem otworzyłem drzwi, a wtedy Rzesza odrazu mnie przytulił.

Rz- CZEMU DO SCHEIßE ( cholery(?) ) NIE BYŁO CIĘ TAK DŁUGO?!
P- Po prostu zostałem u Japonii na trochę dłużej.
Rz- ty tak na serio?..- spojrzał się na mnie załamany i następnie odetchnął- dobra po prostu następnym razem mi napisz lub powiedz na ile u niej zostaniesz , dobra?

P- a co ty tak się mnie wgl uczepiłeś? I do tego się tak martwisz o mnie- spojrzał na niego podejrzliwie. Dziwnie się zachowuje od kiedy u niego zamieszkałem. Pewnie gościu nie miał z kim gadać.

Rz- A no bo..- trochę się spiął jak go oto zapytałem.- czemu nie?

P- bo to trochę dziwne? Nie sądzisz?   

Rz- NAhh skąd że , ah no tak zapomniałem ze chciało mi się spać i tak jest już późno wiec pa - po czym se poszedł do pokoju. Nie no. Zajebiście.

Pov. III Rzesza
Kurwa no i po co ja wgl do niego gadałem?Co on o tym pomyśli, ehh. Jak tak se  chodziłem by iść do mojego pokoju , widziałem że drzwi były otwarte.-Przecież ich nie zamykałem- rozszerzyłem drzwi aby zobaczyć mój pokoju w całej demolce , wszystko było rozwalone, albo poniszczone i leżało na podłodze.Patrzyłem się na to wszystko ze szokiem w oczach, ale coś przykuło moją uwagę.Kartka która leżała na ziemi przyczepiona do kamienia , pewnie to wyjaśnia czemu okno jest rozbite.Wziąłem kamień z kartką do ręki aby ją przeczytać.

~[  Do III Rzeszy ]~
• idź sprawdź Kuchnie JUŻ •
Od: ..........

Co do kurwy?!Pobiegłem szybko z powrotem do kuchni aby zobaczyć.....






















Polska on...... Nie żyje?....

























Nie to nie możliwe prawda?!























TO NIE MOŻE BYĆ PRAWDA




























꡴ 𝐎  . 𝐁  . 𝐎́ . 𝐃  . 𝐙́  . 𝐒 . 𝐈 . 𝐄̨ ꡴























Pov. Polska

Obudziłem się gdy w moich oczach raziło mnie światło.Chciałem wstać, ale zobaczyłem że ból głowy mi na to nie pozwala.

P- Gdzie ja jestem?....

Zauważyłem ludzi  z oddali nie mogłem zrozumieć co oni mówią ponieważ  bo mnie bolała głowa , ale kiedy przestała to usłyszałem coś trochę.

?- Pacjent się obudził ze śpiączki doktorze.
Do.- Dobrze że i tyle.Minęło  już 17 lat odkąd był w niej.
„Śpiączka"? Czekaj- ale jak?...Czyli mój związek z niemcem i poznanie Trzeciej Rzeszy to był... Tylko sen?-

































——————————————————
Przepraszam was ludzie ale nie
Mogę tej książki dokończyć z wielu
Powodów.

1. Nie mam weny
2. Za bardzo nie wiem
Czy opuszczę ten fandom ,
Ale pewnie do tego nie nastąpi.
3.Za bardzo znudziło mi się pisanie.

Więc przepraszam was. Może dokończę to
KIEDYŚ , ale jak na razie- książka oficjalnie jest...  





































[ O P U S Z C Z O N A ]

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 01, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

||~ZAPAMIĘTAJ~|| III Rzesza x Polska *Kontynuacja książki* [ OPUSZCZONA ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz