Capitolul 2

4 1 0
                                    

După câteva luni de la începutul relației lor, Sofia și Andrei se înțelegeau foarte bine și se iubeau. Se simțeau ca doi copii care se joacă în parc, fără griji și fără teamă.

Însă, viața lor a fost brusc dată peste cap când a apărut Alex, un vechi prieten al lui Andrei. El a început să-i facă viața grea lui Sofia, încercând să le distrugă relația.

Alex a început să-i spună lui Andrei că Sofia nu era cea mai bună alegere pentru el și că ar trebui să se uite după altcineva. El a încercat să-l convingă pe Andrei să se îndepărteze de Sofia și să se uite după altă fată.

Andrei a încercat să-l ignore pe Alex, dar acesta a continuat să-i facă viața grea lui Sofia. El a început să o insulte și să o amenințe, încercând să-i distrugă încrederea în sine.

Sofia și Andrei au încercat să-l ignore pe Alex, dar el a continuat să-i facă viața grea. El a început să le trimită mesaje și să le facă telefoane, încercând să-i despartă.

Cu toate acestea, Sofia și Andrei au reușit să rămână împreună și să-și întărească relația. Ei au învățat să se înțeleagă și să se iubească mai mult decât oricând.

Alex a încercat să-i despartă pe cei doi, dar nu a reușit. El a încercat să-i facă viața grea lor, dar ei au reușit să-și întărească relația și să-și dovedească dragostea.

Sofia și Andrei au învățat că dragostea adevărată poate învinge orice obstacol și că nimic nu poate distruge o relație atunci când doi oameni se iubesc cu adevărat.

O iubire cu peripeții - ÎN CURÂND Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum