التسوق.

41 9 36
                                    

فُتح الباب الغرفة ببطئ ودخلت أربعة أقدام لغرفة الفندق، وقفتا الفتاتين في منتصف الغرفة تنظران حولهما بحثًا عن الفتيان.

آري: هما راحوا فين؟

كوالا: تفتكري خلصوا على بعض وخلصنا منهم؟

آري: ماتقوليش كدة، أكيد ليكسي كويس.

كوالا: إيه ليكسي ده؟
اسم كلب جديد العيال اتبنوه؟

آري: ليكس اللي هو فيلكس، بس أنا بقوله ليكسي.

كوالا: إيه الهبل ده؟
حد يسمي البايس بتاعه ليكسي؟

آري: والنبي يا بتاعة هشهوش أنتِ أقعدي على جنب، مسمية بايساتك كلهم باسامي غريبة ومحدش كلمك، وجت على ليكس بتاعة قرمط وعلقتي.

أكملتا البحث في أرجاء الجناح والغرف كلها، حتى تقابلتا مرة أخرى في الصالة.

كوالا: بصي هو الأكيد أنهم هنا مامشيوش.

آري: أيش عرفك؟

كوالا: لعب فيفي جوا، ده معناه أن سيهون لسة قاعد هنا، لأن حاجة فيفي أهم من حاجته هو شخصيًا.

آري: أيوة معرفناش برضو هما راحوا فين.

في هذه لحظة فتح الباب ودخل فيلكس يحمل أكياس بيضاء منتفخة، ويرقص بخصره ويتمايل يمينًا ويسارًا، لف جسده واستدار ليجد الاثنتين تنظران له بتعجب، فشهق وركض للخارج وأغلق عليهن الباب ببطاقة الفندق.

آري: حبيب مامي .. شوفتي بيرقص ومبسوط أزاي.

كوالا: حبيب مامي أيه دلوقتي!
ده قفل علينا الباب.

آري: ما يقفل الباب براحته حبيب مامي، قال يعني هو قفل في وشك باب الجنة.

في الخارج وقف أعضاء الأربع فرق يلصقون أذنهم بِ الباب ويسمعوا ما يحدث في الداخل.

بيكهيون: طب يا شباب نتقابل في الآخرة بقى، علشان شكلنا هيطلع عين أمنا النهاردة.

تايهونغ: أجمد يا بيكون كدة، إيه يعني لما نقولهم أننا أشترينا حاجاتِ بِ عشر آلاف دولار، هيحصل إيه يعني.

كاي ولد تومورو: يا هيونغ ما هي أحنا مش شارين حاجة مفيدة، ده بيكهيون لوحده خلص على كل الكورن فليكس اللي بالفراولة.

شيومين: بصوا أنا عندي فكرة.

أمسك شيومين بِ لاي ووضعه في مقدمة الصف، ثم يونغي، ثم هان، ثم يونجون.

ĸρσρ нστєℓحيث تعيش القصص. اكتشف الآن