Neden zevklerinden utanmalısın?
"Evet," diyorsun cesurca. "Az önce Def Leppard'dan alıntı yaptım. 20. yüzyılın sonlarında rock müziğine ufuk açıcı bir katkı yaptıklarına inanıyorum. Ayrıca, açıkça kural koyuyorlar.'
Bir sessizlik anı olur. Eter içinde dönerek uzar. Ağır çekimde kırılan bir çay bardağı gibi.
Sonunda Will boğazını temizledi. "Aslında ben de Def Leppard'ı severim."
Hannibal bir karara varmış gibi görünüyor. Başını sallıyor.
"Evet," dedi. "Kişinin karanlık tercihlerini beyan etmesi önemlidir. Aşkta sır olmamalı. Yalnızca tam kabul ve teslimiyet. Bu doğru değil mi, Will?'
Will ve Hannibal birbirlerine bakıyorlar. Ağır çekimde çay bardağının kırılması gibi bir an daha var.
"Evet," diyor Will sonunda.
Aralarında bir şeyler oluyor gibi görünüyor, konuşulmamış ama hayati bir iletişim. Bu zaman Hannibal yatakta sırt üstü uzanıyor ve seni hemen üzerine çekiyor Will ise arkanda.
Will aletini arkadan dayayıp kulağına yaklaşırken inliyorsun. O sırada Hannibal'ın üzerindesin. İkiside aynı haraket ediyorlar. Bunun acılı hazzıyla, her ikisinin de neşesi bedenine işleyerek haykırırsın. Üçünüz birlikte, herhangi bir çekince veya kısıtlama olmaksızın hareket edersiniz, bağlantı halindesiniz, ta ki coşku hepinizi alt edene kadar. İlk sen. Sonra, derin bir iniltiyle, Will.
Ve son olarak, Hannibal.
Birbirinize çökersiniz, uzuvlarınız birbirine dolanır. Hannibal alnından bir damla ter yalıyor. Will yüzünü ensene gömüyor. Birbirinize yakın tutarsınız.
"Umarım," diye mırıldanır Hannibal, "bu, birlikte keşfedebileceğimiz zevklerin sadece başlangıcıdır."
Will'in arkanda hafifçe irkildiğini hissedersin. Keşke yüzünü görebilseydin. Ancak bunun yerine, yalnızca memnun görünen ve bir şekilde galip gelen Hannibal'i görebilirsiniz.
SON.
Mutlu mu? Sen karar ver...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikayeni Kendin Seç//Hannigram✔️
FanficBu bir Hannibal Maceranı Kendin Seç hikayesidir. Doğru seçimleri yaparsan, sonunda Hannibal Lecter ve Will Graham ya da Bedelia DuMaurier ile seks yaşayacaksın! Ama yanlış seçimler yaparsan... vahh. Talimatları takip edin ve eğlenin! •Uyarı- Her yan...