17

515 17 27
                                    


Kollarını Hannibal'in boynuna sararsın ve o öpücüğü derinleştirir. Adam mükemmel bir öpüşen, yemek pişirme ve psikiyatride olduğu kadar başarılı ve yetenekli. Dili seninkine dokunuyor ve sen arzuyla ve muhtemelen başka bir şeyle titriyorsun. Bu hayatta kalamayacağın- seni öldüren bir zevk olduğu heyecan verici bir histi.

Ama buna değer. Elleri sırtını sıvazlıyor, saçlarına dolanıyor. Avuçlarını dar kalçalarına yaslarsın ve kalbinin seninkine karşı attığını hissedersin.

"Kanda var," diye mırıldanıyor kabaca dudaklarınıza doğru. 'Kaderimiz ve arzumuz. Kan bağımızla samimi olduğumuzda, kendimizle samimi oluruz. Ve birbirimizle.'

Her ne söylüyorsa sen aldırmıyorsun ve bu güzel adamı öpmeye konsantre oluyorsun. Uzanıp ipek kravatını ısrarlı bir çekişle gevşetirsin, ardından köprücük kemiğini ortaya çıkarmak için gömleğinin düğmelerini açarsın. Boynunu öpmek için başını eğiyor. Bir an için, keskin dişlerinin tenini sıyırdığını hissedersin.

Kapının açıldığını duyarsın. Hannibal başını boynundan kaldırıyor. Hâlâ ona dolanmış haldeyken bakışlarını takip edersin.

Yemek odasına bir adam girdi. Kıvırcık saçlı, tıraşsız; özellikle Hannibal ile karşılaştırıldığında biraz pasaklı ama çok çekici. Kravatsız yeşil bir chambray gömlek giyiyor. Mavi gözleri acıdan yumuşacık.

Hannibal gülümsüyor. "Will Graham," diyor. "Seni görmek ne güzel. Bize katılmak için tam zamanında geldin.'

...

1)"Şey, bekle Hannibal, sanırım burada özel bir anın ortasındaydık" diyorsan- 18. Bölüme geç.

2)Elinizi davetkar bir şekilde gülümseyerek Will'e uzatırsanız- 19. Bölüm'e git.

Hikayeni Kendin Seç//Hannigram✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin