"BÜYÜK DEHŞET!"
"DREAM TOWN'DA NELER OLUYOR?"
"YAZIYOR, YAZIYOR GERÇEKLER! TÜM SIRLAR ORTAYA DÖKÜLDÜ MÜ?"
"DREAM TOWN FELAKETİ YAŞIYOR!"
Sabah kahvaltısında böyle haberleri okumaya alışık olmayan Jenny'nin ailesi'nin evinde kıyametler kopuyordu.
"Anne, sadece 2 saatliğine kütüphaneye gideceğim, geç kalmayacağım!"
Jenny bu saçma olayın ona patlamasına sinirlenmişti, yetiştirmesi gereken bir proje ödevi vardı fakat annesi dream town'un şuan güvenli olmamasını bahane ederek izin vermiyordu. Belki de haklıydı ama bu insanlar için hayatın devam ettiği gerçeğini değiştirmiyordu en azından Jenny böyle düşünmekteydi.
"Eğer biraz daha ısrar edersen hiç hoş olmayacak Jenny!"
Annesinin ses tonunda ki tehdidi iyi kavrayan Jenny pes etmişti ve off'layıp, puff'layıp söylenerek odasına gitmişti. Kasabalarında ilginç ve gizem dolu olaylar olurken birde annesi ile tartışmaya girişemezdi.
•••
Küçük ama bir o kadar da kalabalık olan rüya kasabasında (Dream Town) herşey değişmişti. Çocuklar eskisi gibi sokakları doldurup akşamlara kadar oyunlar oynamıyordu, gençler arkadaşlarını koluna takıp gezmelere gitmiyordu, yaşlılar tek zevki olan parklara uğramıyordu artık rüya kasabası adını kabus kasabısına bırakmıştı.
Pekii ne oluyordu bu kasabada? İnsanları bu kadar korkutan neydi?
1 kişi ya da 2 kişi hayır 15 kişilik bir grup belki de daha fazla hayalet gibi namını kasabaya salmıştı ama kim olduklarına, kaç kişi olduklarına ve ne olduklarına dair hiçbir iz bırakmamıştılar.Hayalperestler onların bu kasabaya dadanmış bir grup hayalet olduğunu savunuyordu, olaya gerçekci yaklaşmaya çalışan bir kesim ve polisler bunun ilgi çekmeye çalışan bir grup genç olduğunu düşünüyordu.
Pekii ne yapmışlardı da bu kadar korku salmışlardı kasabaya?
Gidip gelen elektrikler, yağmalanan evler, kamera görüntülerinin bozulup durmaları ve en kötüsü de ortadan kaybolan insanlar.. Belki bir şehir için normal sorunlar olabilirdi bunlar ama rüya kasabası ömrü boyunca hırsızlıktan başka bir suç görmemişti. En azından şimdiye kadar.-Kucukurabiyem-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ - JJK
Mystery / ThrillerRüya kasabası'nda (Dream Town) ilginç olaylar olmaya başlamıştı. Bu olaylar Jenny'i ve ailesini de yakından etkilemişti ve geri dönüşü olmayan sorunlara neden olmuştu. Herşey bir çocugun ortadan kaybolması ile başlayıp çoğalmıştı. Ortadan kaybolan...