Yemekten sonra salonda oturmuştuk herkes sohbet ederken ben biraz çekindiğim için çok fazla sohbete dahil olmuyodum. Ne yazık ki yeojun için aynı şeyi söyleyemeyeceğim soobine yürümüyor bildiğin uçuyordu. Bunları namjoonun önünde yapması da namjoonun kaşlarının çatılmasını sağlıyordu."Yeojun sen ne okuyordun" namjoonun sorusuyla yeojun gülümsedi
"Ben KCIA sınavlarına çalışıyorum bu sene umarım kazanıcam" (Arkadaşları KCIA Kore'nin milli ajanı gibi birşey happiness izleyenler bilir)
Namjoon şaşırmıştı çok belliydi tabi laf sokmayı da unutmamıştı."Bu zekayla şaşırdım açıkçası" bizim yeojun dururmu yapıştırdı cevabı
"Eğer zeki olmasaydım buraya kadar gelemezdim lisede en düşük notum 93 dü"
Namjoon sinirlenmişti ve bense bu duruma gülmemek için kendimi zor tutuyordum"Aaaa ne güzel keşke bu zekiliğini biraz bize de göstersen"Namjoon alayla konuşurken yeojun yine soobine bakarak konuşmuştu
"Aah ah abicim aşk işte naparsın ha bu arada soobin telefon numaranı rica edebilir miyim?" Yeojun un konuyla alakası olmayan sorusuyla gülmeye başladım benim gülmemle beraber herkes gülmeye başlamıştı taehyung hariç. Taehyungun gözleri dudaklarımdaydı. Daha fazla ona bakmadan ortaya daha doğrusu soobine yönelik konuştum.
"Açıkçası yıllardır hiçkimseye yüz vermeyen yeojunun aşık olacağını hiç düşünmezdim" dudaklarımı ıslatıp soobine döndüm "bence bu fırsatı değerlendir ve onu süründür" herkes gülerken Yeojun gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu ona dil çıkarttım ardından bana doğru geldiğini görünce ayaklanıp koltuğun arkasında dolandım birkaç tur böyle koşarken salondakiler yıkılıyordu.
En son tarhyungun oturduğu koltuğun önüne geldim koltuğun arkasında ise Yeojun vardı tam arkamı dönüp koşacakken yeojun arkadan uzanıp beni çekmişti ve ben taehyungun kucağına düşmüştüm. Siktir Taehyungun kucağına düştüm herkesin sesi bi anlık kesilmişti tam kalkmaya çalışacağım sırada taehyung belimi tutarak beni rahat kucağına sabitledi. Ortam sessizleşmişti o sırada taehyung yapmacık bir şekilde boğazını temizlediğinde herkes önüne dönmüş ve sohbetlerine devam etmişti.
Yeojun soobinin yanına otururken bana sırıtıyordu bense kırmızının her tonunu deniyordum. Kulaklarıma yaklaşan ses ile irkilmiştim "rahatla bebeğim sana zarar vermeyeceğim" ardından göğsümden bastırıp sırtımı onun sert göğsüne yaslamamı sağladı. Şu an bulunduğum yer çok rahattı.
Kafamı yukarı kaldırıp esmer temine baktım bir süre. Yaklaşık 1saat onun kucağında diğerleriyle çekine çekine sohbet ettim. Ardından onlar da gitmeleri gerektiğini söylediler ben onları yolcu etmek için kalktım fakat bir anlık boşluğa düşmüştüm. Yeojun hoseoklara geçeceğini söyleyerek gitti ve en son baş başa kaldık.
Yeni fic .. Bundan çok daha farklı bir fic. Konusu oldukça güzel hesabımdan bakarsanız sevinirim. Bu fice özen göstermiyorum maalesef ama istek gelirse daha düzenli bölüm atarım her iki fice de
YOU ARE READING
Sinir Hastası TAEKOOK
FanficKalp hastası olan Jungkook bir gün babası tarafından sinir hastası bir mafyaya satılır. Bu mafyayı sakinleştiren tek şey jungkooktur