Kaza [1]

407 35 26
                                    

Nereden nasıl başlasam bilemiyorum. Çok ama çook heyecanlıyım. Tam tamına dokuz yıl sonra yeniden aranızdayım, yeniden yazıyorum. Ve yazarken nasıl rahatladığımı, nasıl huzur bulduğumu sizlere keşke anlatabilsem. Kendi hayal dünyamda yeni bir evren oluşturup orada yaşamayı o kadar özlemişim ki!

Bugün çok ama çok fazla beğeneceğinizi düşündüğüm kitabımın ilk bölümünü yayınlıyorum. Vakit buldukça yazıp sık sık atmaya çalışacağım. Tam on iki sayfa yazmışım. Nasıl ve hangi ara yazdım onu da bilmiyorum. Gerçekten mutluluk bu!

Sizden ricam kitabımızın daha fazla kitleye hitap edebilmesi için bölüm sonunda oylamanız ve yorum yapmanız. Ayrıca yorumlarınız benim için gerçekten çok çok önemli çünkü okudukça çok fazla motive oluyorum. Daha fazla lafı uzatmadan hepinize iyi okumalar diliyoruum. <3

-----------------------------------------------

15.01.2024

Sizlerde başlangıç tarihlerinizi atmayı unutmayııın.

---------------

Genç adam elindeki kristal bardaktan viskisini yudumladıktan sonra bardağı sıkı bir şekilde kavradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç adam elindeki kristal bardaktan viskisini yudumladıktan sonra bardağı sıkı bir şekilde kavradı. Dizine yerleştirdiği bardağa uzun uzun bakarken koyu kahve saçlarının birkaç tutamı kaşının üzerine düşmüştü.

Sıcaktı, çok sıcaktı.

Alnında biriken ter damlacıklarını elinin tersiyle sildi ve kravatını gevşeterek boynundan çıkarıp önündeki bardak dolu masaya fırlattı.

Işıklar loş ortamda patlarken, sahne üzerinde direk dansı yapan kızları incelemeye devam etti. Gözleri önce kızların memesine, ardından kalçasına ve en sonunda bacaklarına kaydı.

Arkadan büyük alkışlarla sahneye doğru ilerleyen sarışın kız kulüpteki tüm erkeklerin dikkatini çekmiş olacaktı ki herkes birden sahneye kitlendi. Platin sarısı saçlarının dalgaları tek tek omzuna dökülmüştü. Dizinin üzerine kadar çıkan siyah renkteki ve ışık vurdukça parlayan deri çizmeleri oldukça seksi duruyordu. Parlament mavisi elbisesinin önden tüm düğmeleri kapalıydı. Kız kırıta kırıta sahneye ilerledi.

Sahneye eğlenircesine bakan erkeklerden değişik uğultular yükseliyordu.

Belli ki herkes şuan sahnede duran bu kadını arzuluyordu.

Sarışın kız merdivenleri çıkıp sahneye ulaştığında diğer kızlar alanı boşalttı ve perdenin arkasına gittiler.

Sahne artık tek kişilikti.

Kız, sırtını direğe yasladı ve ardından ellerini dudaklarına götürerek büyük bir cilve ile herkese öpücük atmaya başladı. Seyircileri selamlıyordu.

Sarışın kızın yanına iki adet siyahi ve afro kadın geldi. Afrolar sarışının önüne çöküp öpüşmeye başladıklarında mekanda bağırışlar kopuyordu.

BUZDAN PARÇA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin