ilk -ve sanirim son- ficim bu yuzden fazla ciddiye almadan okursaniz sevinirim🙏🏻
iyi okumalar🙇🏻♀️
~
Gözleri kesinlikle çok güzeldi.
Bunu onu ilk tanıdığımda fark etmiştim.
Büyüleyici.
Gülüşü de çok güzeldi.
Bunu, ilk defa birlikte takıldığımızda fark etmiştim.
Büyüleyici.
Onu tek bir kelimeyle anlatacak olsam, ki bunu yapmam kesinlikle imkansız ama yapacak olsam onu anlatacağım kelime kesinlikle bu olurdu.
Büyüleyici.
Ah evet, kesinlikle öyleydi.
Tanrı aşkına, bir insan her konuda yetenekli olabilir miydi?
O olabilirdi. Öyleydi de.
Onu çok kıskanıyorum. Hemde çok. Herkesten. Herşeyden. Yatağının başındaki kaktüsü bile. O kaktüs olup her gece onun uyuyuşunu, her sabah uyanışını, gün içinde odasındaki hallerini izlemeyi gerçekten çok isterdim.
Her şeyden cok.
Tavşana benziyordu. Bir insan bir tavşana ne kadar cok benzeyebilirse, işte o kadar çok tavşana benziyordu. Güldüğü zaman dünyam aydınlanıyordu. Öyle birisiydi.
Her sabah onunla aynı yoldan okula gidiyor, onunla aynı sınıfta saatlerce ders işliyor ve onunla aynı arkadaş ortamında takılıyordum. Onunla aynı dünyada nefes almam bile benim için bir mucizeyken, o benim hayatımın tam ortasındaydı.
Onu kıskanıyordum.
Lanet olsun ki, o çok güzeldi. Büyüleyiciydi. Mükemmeldi. Komik, güçlü, zeki, başarılı, popüler, ve güzel.
Ve kesinlikle çok güzel.
Ben ise, farklıydım.
Oldukça farklı.
Onunla tamamen zıt bir dünyadaydık.
Sessizdim, pek başarılı birisi sayılmazdım. Popüler falan değildim. Arkadaşlarım ve ailem dışında beni tanıyan bile yoktur. Güçlü değildim, zayıftım.
Ondan tamamen farklıydım ve o, benim sahip olamayacağım kadar güzeldi. Onun yanina yakışmıyordum.
O çok güzeldi.
Ve bu gün, 10 yıl sonra, ona aşık oldugum tarih. 29 Aralık.
-Taehyung, 29 Aralık
"Cehenneme düştün kac kurtar kendini"jiminshi:
evet gencler
yarinki plan nejoonie:
Yarına plan mı var?yoon:
yok ya işte yapalım diyor cocukjoonie:
Anladım...
Ben bilmem valla
Ben müsaitim. Sizde uygunsaniz buluşalım.💜:
vallaha ne yalan söyleyeyim ben müsait değilim
ha bu arada hatırlatırım bugün 30 aralıkyoon:
yaani lanet bir yeni seneye daha girecegiz
ama ne buyuk şanstır ki her sene giderek boktanlasıyor.