Jungkook - Taehyungtaetae:
heyo
hazır mısın
alayım mı seni
[20:08]💜:
taehyung daha 1(bir) saat var?taetae:
yani almiyimmi💜:
uh pekala
hazırım...
gel altaetae:
tamamdır
5 dakikaya oradayım💜:
bekliyorum~
Kim Taehyung
Jungkook'un evinin önüne arabayla geldiğimde saat 20:16 falandı. Hazırlanmış beni bekliyordu. Her zamanki gibi giyinmişti. Siyah botlar, siyah eşofman tarzı bol bir pantalon, siyah mont ve siyah boyunlu bir kazak. Ayrıca saçlarına da şekil vermişti ve kesinlikle ona çok yakışmıştı. Evinin önünde durduğunu görünce arabaya koştu ve kapıyı açıp sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturdu.
Jk: "Buluşmamıza 44 dakika vardı ama sen bilirsin."
Tae: "Yapacak birşey yok. Bir şeyler içmek ister misin? Bildiğim harika bir kafe var. Oraya gidebiliriz. Hem içimiz ısınır."
Jk: "Bana uyar kaptan. Emrinizdeyim."
Jungkook ile 10 yıldır tanışıyorduk. Ortaokul'da tanışmıştık. 5. sınıfın ilk günü. Bir muzlu süt kazasıyla. Uzun hikaye aslında. Ben o zamanlar sessiz bir çocuktum -yani şimdiki gibi- ama şimdikinden daha sessiz. Jungkook ise, aynıydı. Bir gün Jimin ve Yoongi ile yolda yürürken, Jungkook, Hoseok ve Namjoon'u görmüştük. O zamanlar Yoongi, Namjoon'a acayip sinir kalıyordu. (Başarılı olduğu için.) Onu ilk gördüğümde onunla aramda bir bağ olacağını anlamıştım.
O gün okul koridorunda koşarken Jungkook'a çarpmıştım. Muzlu sütü dökülmüştü. Daha orta okul 1. sınıf olduğumuzdan biraz fazla çocuk gibiydik ve o gün Jungkook, ben muzlu sütünü düşürdüğüm anda ağlamaya başlamıştı. Hatta en başta susturamayınca çok korkmuştum. Sonra ona kendimi affettirmek adına okul çıkışı bir tane daha muzlu süt almıştım. Sonra arkadaş olmuştuk ve Yoongi ile Namjoon'un kavgasını bitirmekle uğraşmıştık.
Işte böyle tanışmıştık.
Tae: "Geldik Jeon bey. Ücretiniz ummmm 120 won."
Jk: "Gel ücreti sana kahve ısmarlayarak ödeyeyim."
Birlikte kafeye girdik ama bay Jungkook'un fazla oturası olmadığından kahveleri çabucak içip kalktık.
Yılbaşı olduğundan etraf pek de kalabalık değildi. Herkes evinde, ailesiyle kutluyordu sanırım. Ben ise evimin yanında, ona ailem olmasını teklif ederek kutlayacaktım. Umarım kabul eder, tanrım lütfen kabul etsin.
Hafif yağan kar eşliğinde parkta yürüyorduk. Saate baktım.
22:04
Tae: "Jungkook..."
Jk: "Evet?"
Tae: "Eve gidebilir miyiz? Bir işim... Var da... Evde duralım bence hem dışarısı da soğuk."