Ichika ćwiczyła grę na gitarze w szkolnym sekai'u. Chciała zaśpiewać coś na walentynki. Coś, co spodobałoby się jej grupie - Leo/Need. Hatsune Miku oraz Megurine Luka podeszły do niej żeby zobaczyć co robi.- Ichika, co robisz? - Zapytała Miku. Ichika westchnęła.
- Próbuje zagrać piosenkę którą przygotowałam dla wszystkich.. - Odpowiedziała jej Ichika. Luka położyła swoją rękę na jej ramieniu.
- Jestem pewna że im się spodoba. Pamiętaj, muzyka powstająca w tym i każdym innym sekai'u powstają głównie z uczuć - Oznajmiła. Ichika uśmiechnęła się do niej.
- Luka ma rację! Jeżeli będziesz potrzebowała pomocy, pamiętaj że razem z Luką ci pomożemy! - Powiedziała Miku. Ichika podziękowała im i kontynuowała ćwiczenie piosenki.
Możecie zastanawiać się - A co z innymi osobami? A co z innymi członkami Leo/Need?
Przejdźmy więc do domu Saki!
- Tsukasa! Wróciłam! - Oznajmiła Saki. Jej brat - Tsukasa - Jadł właśnie obiad. Przywitał się ze swoją siostrą. Dziewczyna przyniosła mu pudełko w kształcie gwiazdy. Było ono owinięte pomarańczową wstążką. Kiedy Tsukasa skończył jeść, Saki dała mu to pudełko.
- Tsukasa, z okazji walentynek mam dla ciebie czekoladki które zrobiłam z Airi i Emu! Chciałam ci podziękować za bycie takim wspaniałym bratem! - Powiedziała wręczając mu pudełko czekoladek. Tsukasa przytulił ją.
- Dziękuje Saki! Jesteś najlepszą siostrą jaką kiedykolwiek mógłbym mieć! Kocham cię siostrzyczko! - Tsukasa puścił ją wreszcie i szczęśliwy wziął pudełko czekoladek. Saki wzięła kilka rzeczy które potrzebowała i wyszła z domu. Kupiła bukiet róż dla Ichiki i wstążki żeby owinąć nimi pudełka z czekoladkami. Wzięła też kartki walentynkowe które dla nich przygotowała. Na mieście spotkała Emu która też kupowała kwiaty dla jej grupy.
- Cześć Emu! - Powiedziała.
- Cześć Saki!! Też kupujesz prezenty dla swojej grupy? - Zapytała. Saki kiwnęła głową.
- Nie dla całej grupy, kupuje je tylko dla Ichi! - Oznajmiła.
- Ja kupuję dla Tsukasy, Rui'ego i Nene! Super prawda?! Kocham walentynki! - Mówiąc to dziewczyna pobiegła szukać innych rzeczy. Saki poszła do jej sekai'a. Wszyscy już tam na nią czekali.
- Cześć, Saki - Powiedziała Shiho.
- Nareszcie jesteś! Ichika ma dla nas niespodziankę! - Oznajmiła Honami.
- Usiądźcie. Przygotowałam dla was piosenkę - Powiedziała Ichika i wzięła swoją gitarę.
Ok. 3 minut później.
- Wow Ichi! Twoja piosenka była cudowna! - Powiedziała szczęśliwa Saki. Honami oraz Shiho zgodziły się z nią. Saki zaczęła rozdawać wszystkim prezenty które przygotowała. Do Ichiki podeszła na końcu. Dała jej czekoladki i kartkę. Ichika podziękowała jej. Saki wyciągnęła coś jeszcze.
- Ichiko Hoshino, czy chciałabyś być moją walentynką? - Zapytała Saki i wręczyła jej bukiet róż. Ichika zarumieniła się.
- Tak, chciałabym! - Odpowiedziała jej Ichika i ją przytuliła. Honami i Shiho popatrzyły się na siebie nawzajem. Honami uśmiechnęła się do Shiho.
- Haha, ale słodko - Powiedziała Honami i uśmiechnęła się do Shiho.
CZYTASZ
"Walentynki w sekai'u"
RandomWalentynki były nie dawno a ja.. Spóźniłam się z specjałem :') dzisiaj będę pisała kilka rozdziałów z tego, jest to taki trch shitpost WonderlandsxShowtime MORE MORE JUMP! Nightcord at 25:00 Leo/Need Vivid BAD SQUAD Zapraszam do czytania <3