Airi skończyła robić ciasto na walentynki i szła właśnie szukać Minori, Haruki oraz Shizuku. Była w drodze na dach szkoły kiedy zobaczyła Shizuku.
- Shizuku, wiesz gdzie są Haruka i Minori? - Zapytała Airi. Shizuku zdziwiła się trochę.
- Niestety nie, stało się coś? - Odpowiedziała jej. Airi pokręciło głową.
- Wręcz przeciwnie, chcę im coś powiedzieć. Chodźmy ich poszukać! - Mówiąc to Airi pociągnęła Shizuku za rękę. Obie poszły na dach szkoły. Znalazły tam Minori i Haruke rozmawiające. Może tak - Minori rozmawiała a Haruka próbowała nadążyć za tym co mówi. Obie podeszły do nich.
- Haruka, Minori, Shizuku, idziemy do naszego sekai'a! - Kazała im Airi. Wszystkie popatrzyły się na nią zdziwione.
- Huh? Czemu? - Zapytała Haruka. Airi nie odpowiedziała. Wszystkie udały się do swojego sekai'a. Był tam duży tort z małymi figurkami i różnego typu ozdobami. Airi uśmiechnęła się.
- Szczęśliwych walentynek! - Powiedziała. Wszystkie przytuliły ją.
- Gaah, złaźcie ze mnie, udusicie mnie! - Zaśmiała się Airi. Wszystkie usiadły gdzieś i jadły tort.
- Oh, zapomniałabym, mam dla was coś - Oznajmiła Haruka i poszła gdzieś. Wróciła z prezentami dla każdej z nich. Minori zarumieniła się kiedy Haruka wręczała jej prezent.
- P-p-p-p-prezent od Haruki?! Ten dzień nie mógł być lepszy! - Powiedziała. Haruka dała jej też pudełko czekoladek.
- Zobacz to, co napisane jest na kartce w domu i mi jutro odpowiedz - Powiedziała. Minori otworzyła prezent i prawie zemdlała ze szczęścia.
- Poduszka w kształcie koniczyny?! Jest cudowna! Dziękuje ci Haruka! - Powiedziała dziewczyna przytulając poduszkę.
- Airi skarbie, chcesz być moją walentynką? - Zapytała Shizuku(mam hc że Shizuku nazywa ludzi "kochanie" "skarbie" itp). Airi uśmiechnęła się.
- Jasne! - Odpowiedziała jej i ją przytuliła.
Minori dalej mówiła o tym jak bardzo podoba jej się poduszka którą dała jej Haruka.
- Mam też coś dla ciebie! - Oznajmiła Minori. Wyciągnęła maskotkę pingwina z jej torby. Dała ją Haruce.
- Proszę! - Powiedziała. Haruka zdziwiła się trochę ale chwilę później przytuliła Minori.
- Dziękuje - Powiedziała. Minori była strasznie szczęśliwa.
- Haruka, wystarczy. Bo jeszcze Minori zemdleje.. - Powiedziała Airi i przestała przytulać Shizuku.
CZYTASZ
"Walentynki w sekai'u"
RandomWalentynki były nie dawno a ja.. Spóźniłam się z specjałem :') dzisiaj będę pisała kilka rozdziałów z tego, jest to taki trch shitpost WonderlandsxShowtime MORE MORE JUMP! Nightcord at 25:00 Leo/Need Vivid BAD SQUAD Zapraszam do czytania <3