Zenci adam ileri doğru yürümeye başladı. Uçurum mavisi gözleriyle karışık zümrüt yeşili gözleri olan adama baktı ve seni de sikeceğim ibne dedi. Rana şehir içeri gitti. Bu amına koyduğumun kokusu nereden geliyor lan mı patladı? diye sordu. Zenci adam Rana şehre baktı ve bilmiyorsun değil mi? Dedi. Neyi bilmiyorum diye sordu Rana şehir. Zenci adam Rana şehre baktı ve bayzanur'u gösterdi. Bu kahpe strese girdiği zaman altına sıçar ve işer. Eskiden bu kadar gaz çıkarmazdı ama şimdi osurmaya da başlamış çok kötü kokuyor dedi. Beyzanur bunları duyunca altına işemeye başladı ve zenci adam bunu gösterip Bak gördün mü Ben sana ne demiştin dedi. Rana şehir bu durumu gördü ve daha çok sinirlendi. Hem kolasını elinden almış, hem emeğini çalmış, hem de kocasının ağzına etmişti. Bir dakika beni bekle diye cevap verdi zenci adama Ve mutfağa doğru gitti. Mutfaktan bir tabak aldı ve tuvalete girip kapıyı kapattı. Birkaç dakika sonra geri geldiği zaman bembeyaz porselen tabağın üzerinde simsiyah, gecelerden bile daha siyah bir tabaka duruyordu. Kahverengi ile karışık renk, bayzanur'a daha birkaç gün önce içtiği çikolatalı Latte hatırlatmıştı. Artık o günler geride kalmıştı. Zenci adama tabağı uzattı ve ona bunu yedir dedi. Zenci adam bayzanur'un başını tuttu ve ağzını zorla açarak taban içindeki dışkıyı ona yedirmeye başladı. Bayzanur Hem ağlıyor, hem de yemek niyetine bunu yiyordu. En azından protein vardır diye düşünüyordu. Daha sonra hem barzanur'u, hem de uçurum mavisi ile karışık zümrüt yeşili gözleri olan adamı siktikten sonra kapıyı üzerlerine kapatıp onları bağlı bir halde bırakıp çıkıp gittiler. Bir kafeye oturdukları zaman zenci adam Rana şehre evlilik teklif etti ve bizim aramızdaki bu artık çok özel Ya benimsin ya kara toprağım diye zorla evliliğini kabul ettirdi. Rana şiir zoraki bir evlilik yapmıştı ancak zenci adama aşık olacak mıydı?