03

33 4 9
                                    


  Feride, Baht'in ezik kaportasini oksayip cekicinin on tarafına kostu. Baht'a bir söz vermisti. Tutacakti da. Hemen götürecekleri sanayiyi sordu. Çekici onun endişesini anlamisti ve onlarla gelmesini teklif etti. Feride o gün kaç kere Alex'e şükrettiğini unutmuştu.

Sonunda sanayiye vardiklarinda yüksek araçtan atlayıp arkaya koştu. Cortina'yı öyle görmek paramparça ediyordu onu. Indirip içeriye götürdüler Baht'ı. Gözden kaybolmustu pastel yesilli araba. Feride de bir köşeye çöküp yol boyu cevap vermedigı Ikra'nın aramalarına döndü.

Genç kızın telefonun öbür ucundan küfürlü sesleri duyuluyordu. Galiba sinirlenmisti. Sonunda tamamladığında ekledi.

"Feride hiçbir şey demeden yanımızdan birden kalkıp koştun. Sonra o çekiciyle gittin. Üstüne üstlük aramalarima da bakmiyorsun. Ne olduğunu açıklar mısın?" Ufak bir boğuşma sesinden sonra nida'nin sesi duyuldu.

"Kanka İnternet paketim bitmiş. Yazamadim sana bu arada anılın wanna be yours coveri çok iyi değil he bir de altı kere alti sikim arabanin altında kaldı. " ikra Sonunda telefonu kurtarmis olacaktı ki sakince konuşmaya başladı.

"Ona takma. Elma suyu kafa yaptı."

Feride pekala deyip olanı başından sonuna kadar anlattı ikra'ya. Kız da gelmelerinin gerekli olup olmadığını sordu.

"Siz eve dönün bir de fazladan yol parası yapmayın beni çekici birakacak zaten evime. Akşam konuşuruz şu an pek iyi değilim anlayacagin. " kız da vedalasip kapattı telefonu.

Baht'ı beklerken kutup maymunlari  playlistini acip shuffle tuşuna basti.

İlk wdyocmwyh basladi (benim şarkım ilk tabii zaaa)

Ardından do me a favour

Suck it and see

Love is a laserquest

Four out of five

ve catapult ile devam etti.

Şimdiyse wanna be yours baslamisti.

I wanna be your vacuum cleaner
Breathing in your dust
I wanna be your ford cortina
I Will never rust.

Ford Cortina'ya burukça gülümsedi.

You call the shots Babe i just wanna be yours.

Şarkıya eşlik etmeye başladı. tamamen kaptırmış olmaliyfi kendini ki duymadi baht'ın gelişini.

Wanna be your setting lotion
Hold your hair in deep devotion

Şarkıya eşlik etmeye başlayan baht ile irkildi feride.  Onun sesini duymak istiyordu. Baht devam etti.

"At least as deep as pussyfic ocean." Gerisini ferideye birakmisti.

"Now i'm wanna be yours."

Gülümsedi ford cortina kıza. Ferideyse şu an dikkat etmisti araçin gövdesine. Her tarafı sargilarla sariliydi yeşillilerse aralardan gozukuyordu. Kırılan sol aynası yeniden takilmisti. Farlar yenilenmisti.

"Hala canın acıyor mu baht"

Araba feride'nin bu sorusuyla sarginin bir kısmını siyirip prensesli yarabandini gosterdi.

"Sayende acımıyor." Gözlerinde yaşlarla Gülümsedi feride pastel yeşilliye.

"Hiç paslanma olur mu baht?"

"I Will never rust feride."

Ikisi de cekicinin sesiyle arkalarına döndüler.

"Hanımefendi burda işim bitti size eve bırakayım artık. " Feride başıyla onaylayop arabaya döndü.

"Bana bak bu benim numaram. Eğer beni aramazsan sonuçlarına katlanirsin. Plakan elimde bak."

Baht uzattığı kağıdı kızdan alıp gulumsedi.  "Arayacağıma emin olabilirisn"

Tekrar arabaya sarılıp cekiciye döndü

"Gidebiliriz."

Pastel yesili | g×cHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin