04

17 4 8
                                    

  Feride evine döner dönmez kızının kapısını tiklatti. Ses vermiyordu Yamur. İcerdense komsulari rahatsiz edecek derecede yuksek sesle sweater weather çaliyordu. Duymamasini normal karsilayip odaya girdi.

Yağmur kameraya doğru nah çekiyordu. Sahi ne kadar da güzel cekiyordu? Aynı annesi dedi Feride kendi kendine.

Yagmur toparlandi Ferideyi görünce. Müziği kisip sarildi ona. "Neredeydin? Seni çok merak ettim. Geç kalmam demiştin. "

"Dönüşte önümüzde bir araba kazasi oldu da ondan trafik oldu. " nah mevzusunu acmamaya karar verdi ve duş almak için odasına gitti.

Sabahki playlistini tekrar shufflelayip sicak suya bıraktı kendini. Su onu hafifletse de hala kafasindaki bahtın görüntüsü tamamen rahatlamaya izin vermiyor, onu dikenin üstünde tutuyordu.

Arka planda çalan Arabella feride'nin "IM ON THE MOOD FOR TOONES GOTTA TURN THE TUBE ON SPONGEBOBS ON NICKLEODEON VERY SOON" zil sesiyle yarıda kaldi.

Normalde olsa asla açmazdi ama tercümanlik işi baglamak üzereydi. Belki önemlidir diye çikip yanitladi aramayı. Bilinmeyen numara?

Açar açmaz telefonun öbür ucundan baht'in sesi geldi.

"Feride naber, müsait miydin? Umarım rahatsız etmedim." şu an çiplak ve donuyor olmasini göz ardı edip cevapladı arabanin pes pese sorularini

"Iyiyim. tabii ki müsaitim ya. Sen nasılsın?"

"Ben de iyiyim. Sey diyecektim sana. Yarın bi şeyler mi yapsak?"

"Çok isterim. Ama sen o halde iyi hissedecek misin?"

"Sen varken zaten iyiyim.(he at amini fingilini siktigim at-nidaglcn)"

"Pekala nerde bulusalim?"

"Sen adresini mesaj at ben seni alayım beraber karar verelim."

"Tamamdir yolluyorum. "

"O zaman görüşürüz yarın."

"Görüşürüz öptüm farlarindan."

"Ben de yanaklarindan. "

Feride sarkiyi tekrar baslatip dusuna devam etti. Baht da iyi olduğuna göre çıktığında rahatça uyuyabilirdi.

Elidor kremi de duruladiktan sonra havlusunu alip disari cikti. Üstünü giyinip mutfağa girdi. Bir şeyler hazırlaması gerekiyordu.

Aydın usulü isirganotu böreği yapmaya karar verdi. Hemen tarife bakip hazirladi. Yagmuru da cagirip servis etti yanında ayranla.

"Simdi anne kız konuşma vakti."

"Yani sana günümü mu anlatmaliyim."

  "Ne istersen anlat dinleyecegim. " Feride ayrandan bir yudum alıp yamur'a dondu.

   " anlamak için iyi dinlemen gerekiyor bak şimdi..." kesintisiz 20 dakikadır sevdiği kızı anlatmusti ferideye. Sözünü tutup virgullerine kadar dinledi yamuru. Sonunda görüntülü arama yapmak için içeri geçmişti. Çok aşık diye gecirdi içinden. Ayni annesi

O da masayı toplayip güzel bir uyku çekti.

×××

Sabahın köründe kapi ziliyle kalkti ayağa. Yamur açması için ona bagiriyordu. Açtığında kapıda güzel bir adamla karsilasti. Baya karizmatikti. Elinde bir poşet vardi.

"Merhaba hanfendi ben akp genclik kollarından geliyorum siz bana ash de diyebilirsiniz. "

"Anladim ash. Niye gelmistinoz ki."

  "Malum akp halkina çok değer veriyor. Biz de öyle destegimizi arkanızda hossettirmek için kapı kapı geziyoruz. " elindeki poşetten bir paket kahve ve tepsi cikarark ferideye uzatti.

Kahve karamelli olunca geri çevirmedi Feride. Saatine baktı ve baht'in ne zaman geleceğini düşünmeye başladı. O sırada ash neden akpye oy vermemiz gerektiğini, aslında en iyi iktidar olduklarini, yeni gelenlerin daha kötü olacağını, dünya lideri olduklarini anlatıyordu. Hem de o kadar iştahlı anlatıyordu ki Feride dinleseydi basabilirdi.  Teşekkür edip kapıyı kapattı ash bitirince.

Iceri geçip yamur için bir kahvaltı tabağı hazirlayip üstünü degistirdi. Tam makyajını bitirmişti ki bahttan assagida oldugufunu bildiren bir mesaj aldi.

"Tam zamanında ." Deyip assagi indi. Baht onu görünce ıslık misali bir korna çalıp kapısını acti.

Feride oturur oturmaz hayran kaldı içine. "Sen dışarıdan çok minnak gorunuyordun için çok geniş." Soruyu sormaktan alikoyamadi kendini

"Boyu değil işlevi ferodoscum. "

Gulumseyip yola devam ettiler. Birden baht hizlanmaya başladı. Yoldan da hafif  yana kaymistj.  Yoldaki uzun saçlı, kirmizi kazakli kafasında kulakluk olan kıza çarpacakti.

Gözleri koskoca açıldı feride'nin ."baht yavasla. "

Cortina birden direksiyonu kirip drift cekmisti.

Kiz yanına gelip selam verdi baht'a. Feride de assagi indi.

"Feride bu benim arkadaşım senem." Ardından Şener'e dönüp ekledi. "Senem bu da Feride."

Memnun oldum demişti ikisi de.

"Baht ama sen senemi eziyordun?"

"Sadece sakaydi öyle üstüne sürdüm. "

O an şakasını sikmek istedi


Pastel yesili | g×cHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin