Herkese merhaba, dilerim bu zor günlerde olabildiğiniz kadar iyisinizdir. Konuşmak isteyen olursa ben buradayım, yazmaktan çekinmeyin.
Değinmek istediğim bir diğer noktaysa Jeongguk bu bölümden itibaren taehyung'a "berceste" şeklinde hitap etmeyecek aldığım geri dönüt kapsamında bu hitabın başka bir ficte de geçtiğini ve bu durumun yanlış anlaşılmalara(?) sebep olabileceği söylendi bana. Ben de polemik yaratmamak için aklıma gelen fikir doğrultusunda bundan vazgeçtim, her ne kadar "berceste" kelimesini seviyor olsamda.
Ayrıca takdir edersiniz ki yorum sayısı az oldukça benim yeni bölüm yazma hevesim kaçıyor, sizden ricam elinizden geldiği kadarıyla yorum yapmanız. Sınır koymak istemiyorum.
iyi okumalar💌
-
michelanjeon
TaehyungŞey dün söyleyemedim ama ben bir nilüfere nasıl bakmam gerektiğini bilmiyorum.
berceste
Biraz merhamet, çokça sevgi, içten bir özür ve tekrarlanmayan hatan ile ona güzelce bakabilirsin.Unutma bana yaşattığın acıların karşılığı olarak verdim onu sana.
michelanjeon
BercesteYazıyor..
berceste
HayırJeongguk istemiyorum
michelanjeon
Efendim?berceste
Bana öyle seslenmeni istemiyorum.michelanjeon
Berceste miNeden
sevdiğini sanıyordum
berceste
Seviyordum hâlâ seviyorum ama o geceyi hatırlıyor musun jeongguk?Sabaha kadar kulağıma sadece berceste diye fısıldamıştın. Tenime dokunuşların ne kadar özelse, beni acımasızca terk edişin de bir o kadar kırıcıydı.
silemiyorum aklımdan
ne zaman bana tekrar o şekilde hitap etsen içim sızlıyor.çektin gittin dinlemeden, bana bir şey söylemeden |
of|biliyorsun insan kötü anıları hatırlamaya daha yatkındır, berceste bana sadece acıyı hatırlatıyor.
michelanjeon
AhAnlıyorum elbette canım.
dikkat edeceğim ve haklı olduğunu biliyorum.
Pietà
Teşekkür ederim.gücendirmedim değil mi seni?
michelanjeon
hayır hayırKalbini seviyorum.
Pietà diye kaydettim seni şimdi.
Pietà
michelangelo mu?michelanjeon
michelangelo'nun imzalı tek eseri.Heykel, İsa'nın çarmıhtan indirildiği anı canlandırır. Hristiyan inancına uygun olarak, Tanrı'nın oğlunun cansız bedeni artık annesinin kollarında yatmaktadır. Meryem, İsa'nın bedenini sağ eliyle güçlü bir biçimde kavrarken, sol eliyle de naaşı izleyiciye sunmakta ve herkesi İsa'ya saygıya davet etmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kış Sabahı
FanfictionEdebiyat fakültesinin gözdesi, elinden kitaplarını hiç düşürmeyen Kim Taehyung ve onu iki yıl önce soğuk bir kış sabahında, yüreğinde kekremsi bir tat bırakarak terk eden hukuk fakültesinin altın çocuğu Jeon Jeongguk. O gün taehyung her şeyi göze al...