+82 14 1038 7916 (Changbin)
Birkaç hafta içinde biriyle ilk etkileşimimi yaşadım. Şey... biraz etkileşim ve bilmen gerektiğini düşündüm çünkü beni bu hale getiren sensin. dün sabah bizim için ağlıyordum ve küçük kız kardeşim yakınlardaydı. Kapımın yanında onun ayak seslerini duydum ve kapımı açıp ne kadar mahvolduğumu anlayacağı için gergindim. bunun yerine, üzerine yazdığı küçük bir kağıt parçasını kapımın altına kaydırdı ve bana bir şey yemek isteyip istemediğimi sordu. Ayağa kalktım ve masama doğru yürüdüm, gördüğüm ilk kalemi aldım ve 'eminim' karaladım. notu geri verdim ve kaçtığını duydum. kısa süre sonra geri döndü ve kapımın yanına oturdu ve kapımın altından kuru tezahüratlar kaydırmaya başladı. Onları bana vermeyi bırakana kadar aldım, şimdi içinde küçük bir kuru tahıl yığını biriktirmiştim. Ona bir 'teşekkür ederim' diye bağırmayı başardım ve yüzünü göremesem de mutluluğunun enerjisini hissedebiliyordum. beni gülümsetti ve birkaç haftadır ilk kez gülümsemiştim.
Bazen seni özlediği için nerede olduğunu sorduğunu duyuyorum ve neden kendimi yatak odama kapattığımı merak ediyor. anlamak için çok genç, keşke bu durumu ona açıklayabilseydim. ama yapamam seni çok özlüyor ve seni çok özlüyorum.
Bugün birlikte yaşadığımız anılar hakkında pek düşünmedim ama tabii ki, eğer düşünürsem bu anıları sana anlatacağımı biliyorsun. Benim senin için hissettiğim acının aynısını senin de kalbinde hissetmen gerekiyor.
02:27 gönderildi
02:29 da okundu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESSAGE -Hyunlix Texting
Nouvelles[Tamamlandı] Felix eski sevgilisine mesaj atıyor, içini döküyordu. Ancak eski sevgilisinin telefon numarasını değiştirdiği ve yeni sahibinin Hyunjin olduğu ortaya çıkar.