7. Bölüm

2.5K 163 73
                                    

+82 14 1038 7916 (Changbin)

Son birkaç gündür gerçekten ilginç bir şey olmadı, her zamanki gibi, kendimi izole ediyorum, yemek yemiyorum. Sanırım ofisi yaklaşık beş kez izledim. ilişkimiz jim ve pam'inki kadar sevgi dolu ve tutkuluydu ama micheal ve jan'ınki kadar işlevsiz hale geldi.

Pam ve Jim'in çıkmaya başladığı bölümü izlerken bana planetaryuma gittiğimiz ilk randevumuzu hatırlattı. günü geçirdiğimiz yer olan şehir merkezine metroya bindiğimi hatırlıyorum. doğrudan planetaryuma gittik ve burada günlük bilet almaya başladık. sen beni bileğimden çekerken, çünkü sen çocukken buraya hep gelirdin ve ben hiç gelmemiştim, hayranlıkla sergilere baktım. gezegenler ve takımyıldızlar ve hatta galileo tarafından yapılan ilk teleskopların canlandırmaları vardı, çok güzeldi. sadece çok güzel

En sevdiğim kısım, küçük bir oda olan bir sergiye gittiğimizde, ancak içeride tüm duvarlarda, zeminde ve tavanda, siyah ışık altında parlak bir şekilde parlayan karanlıkta parıldayan takımyıldızlar ve yıldızlar vardı. Oda ikimiz dışında boştu. Yavaşça döndüm, bu sergiyi inceledim, çok etkileyiciydi. Bakmayı bitirdiğimde, o aptal gülümsemenle bana bakıyordun. Kıkırdayarak, bana neden öyle baktığını sordum. sonra ellerinle yüzümü avuçlayıp bana bakmaya devam ettin.

"Felix çillerin yıldızlar kadar güzel"

belirli bir yorumun beni her zaman utandıracağını, buna değer olduğumu nasıl hissettireceğini gerçekten biliyordun. Ben biraz mahcubiyetle yüzümü saklamaya çalışırken sen beni öpmek için kendine çektin. O an o kadar doğruydu ki karşılık verme fırsatını kaçırmadım. Geri çekilmek için mola verdiğimizde arkanızdaki duvara bakıp takımyıldızları inceledim. birdenbire en sevdiğim şeyi buldum. orion. ileri doğru hareket etmeye başladım, bu da senin geriye doğru hareket etmene neden oldu. Sırtın duvara çarptığında, başının biraz yukarısında parlayan orion'u işaret ettim.

"Binnie bak orion"

sana baktığımda, gözlerinde bir kafa karışıklığı, korku ve heyecan vardı. İçinde bulunduğumuz durumu fark etmem biraz zaman aldı. Duvara yaslanmıştın, ben senin üzerinde yükseliyordum ve elim (orion'u işaret eden) duvarın üzerindeydi. Sessiz bir "oh" bıraktım, çok habersizdim ve seni öptüm, bunun olmasını istediğini düşündüm, sana en sevdiğim takımyıldızımı yüzüncü kez göstermeyi bekleyebilirdim. Önceden ne kadar açıktığımdan şikayet etsem de, şimdi başka bir şeye açım ve ne istediğim çok açıktı. Birbirimizi daha da sert öptüğümüzde, dudaklarından uzaklaştım ve kemiğini ve derisini hafifçe kemirerek çene hattını öpmeye başladım daha fazlasını istemeni sağlayacak kadar sert ama güzel yüzünü incitmeyecek kadar nazik.

"F-felix" inlemeni bastırmaya çalıştın ama dudaklarının arasından kaydı. Sana verdiğim öpücüklere gülümsedim. Bu benim ilk kez biriyle gerçekten sevişmeme rağmen, aşk üzerine tek eğitim kaynağım hayran kurgularıydı ve senin inlemeni duyduğuma göre sanırım bir şeyi doğru yapıyordum.
Boynundan aşağı inmeyi planlarken, zemine çarpan botların sesini duydum. Geriye doğru çektim kendimi, gerçeğe döndüm. Birinin geldiğini duyduğumu ve 'doğal davranmamız' gerektiğini söyleyerek şaşkın gözlerine baktım ve sonunda orion'unu gösterdim. duvar boyunca ellerimizi sanat eseri üzerinde gezdirirken, nasıl birdenbire sona erdiğimizden bahsettin. Hafifçe arkamı döndüm ve bir erkekle bir kadının sergiye girdiğini gördüm, bu yüzden sana alçak sesle başladığımız işi bitirecek bir yer bulabileceğimizi fısıldadım. sonra içini çektin ve zaten yaptığımızdan daha ileri gitmek istemediğini çünkü rahat olmayacağını söyledin, onaylayarak başımı salladım, tamamen aynı şekilde hissettim.

Planetaryumdaki randevumuza devam ederken dudaklarımın ne kadar uyuştuğunu hissetmekten kendimi alamadım. bana dudaklarımın şimdi ne kadar uyuşmuş hissettiğini hatırlatıyor. sadece seni özledim ,Changbin

02:27 gönderildi
02:35 de okundu

MESSAGE -Hyunlix TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin