"someday we will find out what it means."
**✿❀○❀✿**
"Artık Adrien'dan bir karşılık beklemeyi bırakacağım."
Kurduğu cümle üzerine derin bir nefes aldı genç kız, ardından çalışma masasının üzerindeki telefona baktı. Ekranda Adrien ile olan mesajlaşmaları yer alıyordu, en son konuşmaları birkaç ay önceydi. Soğuk, anlamsız birkaç mesaj, ve kuru bir teşekkür... Evet, genç adam ile yaptıkları son sohbet buydu.
Birkaç hafta önce, Adrien Marinette ile yaptıkları bir planı kendi kafasına göre iptal etmişti. Doğrusu, bu normalde genç kızı sinirlendirecek kadar büyük bir problem değildi. Yalnızca birlikte kafeye gidip tatlı yemek konusunda anlaşmışlardı.
Ancak, Adrien planı daha sonraki bir tarihe ertelediğinde, genç kız öfkelenmekten kendini alamamıştı. Çünkü sarışın çocuğun sunduğu bahane fazla duygusuzdu.
Genç adam gece dörde kadar dışarıda kalmıştı.
Bir derdi vardı, ancak kimseye anlatmak istemiyordu.
Verdiği isteksiz cevapları duyunca, Marinette de kendini kontrol edememiş ve kaba laflar etmişti. Her ne kadar sonrasında bunun için özür dilemiş olsa da, zaten limoni olan araları iyice bozulmuştu.
Sarışın genç artık dönüp ona bakmıyordu. Ders aralarında yaptıkları sohbetlere katılmıyor, küçük şakalar ile genç kızın hayatına dahil olmuyordu. Kısaca, Marinette'i tanımıyormuş gibi davranmaya başlamıştı.
Bu durum, lacivert saçlı kız için büyük bir avantajdı. Hazır araları kötüyken ve onun sesini duymuyorken tüm hislerini öldürmeliydi. Böylece hayatına devam edebilir, başka insanlar ile bağ kurmaya başlayabilirdi.
Evet, Adrien'ı artık unutabilirdi.
Karşılıksız bir aşkın peşinden koşup kendisini daha fazla yıpratmasına gerek yoktu.
Hissettiği heyecan ve öfke karışımı duyguları bastırmak yerine, telefonunu eline aldı genç kız. Önce, SMS ve Whatsapp üzerinden yaptıkları tüm sohbetleri sildi.
Ardından, genç adamı sosyal medya uygulamalarından takip etmeyi bıraktı.
Geriye yapması gereken son bir şey kalmıştı, ancak genç kız bunun için gereken cesareti kendinde bulamadı. Çünkü eğer son adımı da atarsa, Adrien'ın numarasını rehberinden silerse, bunun geri dönüşü olmayacaktı.
Evet, Marinette Adrien'ı hayatından çıkarmaya gerçekten kararlıydı. Ancak onu kişilerinden silerse bu, artık arkadaş bile olamayacakları anlamına gelmez miydi?
Henüz böylesine acı bir gerçeği kabul edecek kadar cesur değildi.
Ancak, kısa süre içerisinde, bunu da başaracağı bir günün geleceğini hissediyordu.
**✿❀○❀✿**
kısa bölümler yayınlayarak bu kitabı hızlıca bitireceğim.
gelişigüzel yazdığım bölümleri okuduğunuz için teşekkür ederim T^T
celine dianxia, 2023.
**✿❀○❀✿**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bye bye, darling. [adrienette]
Fanficmarinette, adrien'ın peşinden koşmayı bırakır ve gerçekleri kabul eder. ancak, sarışın genç bu durumdan rahatsız olur. **✿❀○❀✿** celine dianxia, 2023. [kısa hikaye]