16. Problém

54 4 0
                                    

Přesuneme se o tři měsíce Sid s Adamem spolu chodí všichni jim to přejí, kromě jednoho kdo jim jejich štěstí nepřeje. Určitě víte že se jedná o Alberta o koho jiného pro Sid je Albert noční můra, která se bohužel stala skutečností.
Ráno se probudili oba dva šli si dát společnou sprchu a společně šli i snídat. Adam si na Sid všiml, že je nějaký problém tak se rozhodl optat se jí.
Ad: ,, Lásko co se děje? A neříkej že nic poznám to na tobě"
S: ,, Albert je ten problém vyhrožuje mi"
Ad: ,,Jak vyhrožuje? Co chce aby si udělala?"
S: ,,Pokud se s tebou nerozejdu tak mi ze života udělá peklo, mám se s tebou rozejít a vrátit se k němu"
Ad: ,, Tak to bys měla na něho podat trestní oznámení za vyhrožování "
S: ,,To udělám"
Po snídani spolu zajeli na policii a Sid podala to trestní oznámení na Alberta. A pak teprve jeli do práce, tam se svěřili oba dva Viky a Petrovi.
P: ,, Mě napadlo jestli byste nechtěli odjet na pár dní někam, třeba na mou chatu"
V: ,, Aspoň byste si odpočinuli a měli byste pokoj od Alberta a těch jeho výhrůžek"
Ad: ,,Tak co pojedeme?" Podíval se Adam na Sid
S: ,, Pojedeme"
Petr předal Adamovi klíčky od chaty a Viky jim na zbytek dne dala volno, aby měli čas na balení a tak. Doma si sbalili ty nejnutnější věci naskládali je do kufru auta i oni nastoupili a vyjeli směr chata.
Takhle pro představu vypadá ta chata:

Co se stane na chatě?

Nový Začátek Kde žijí příběhy. Začni objevovat