Jau! To bolí!! Prestaň!

68 2 0
                                    

Jisung s Minhom išli do školy a stretli Jungkooka a Soobina. Soobina bol hnusný a krutý. Jungkook to samé.
Nebola to zábava. Mňa zobral Jungkook a mňa zbil a kopal do brucha. Soobin zobral Minha, ale Minho vedel sa poriadne biť. Soobinovy vrazil jednu do tváre a brucha. Potom prišiel ku Jungkookovy a ho strkol a hodil na Zem a urobil to isté čo Jungkook urobil mne. Bolelo mňa to strašne. Začal som plakať a Minho prestal biť Jungkooka a pribehol k mne a zobral mňa na jednej prázdnej triedy a išiel po lekárničku a opýtal sa mňa:"smiem?"
Ukázal na tričko a som mu povedal"a-ano.." zahambil som sa vyzeral jak paprika červená. Bolo to trápil. Začal mi pomaly dávať dole triko a vydel moje rany a začal na to dávať obväzy a mi dal lieky. Dal som si naspäť triko a išli sme do triedy. Felix sa ma furt opytoval čo sa stalo a kde sme boli. Povedal som mu:"pobil som sa zo Jungkookom a Soobinom"Felix sa na mňa pozrel vystrašením vírazom a povedal:"ty si normálny??"povedal Felix a ja som kukol na čas a vykrikol som:"MEŠKÁME NA HODINU!!"utekal som do triedy a presne vtedy zazvonil otravný zvonec. Učitelka povedala:" Dobrý deň žiaci, títo sú vaši nový spolužiaci.Môžte sa predstaviť." Učitelka sa pozrela na mňa a ja som povedal:"Ahojte som Han Jisung ale volajte ma Jisung."Pozrel som sa na Felixa a on povedal:"Ahojte volám sa Lee Yongbok, ale volajte ma Felix"Felix sa pozrel na neznámeho žiaka a on pivedal:"Dobrý deň, volám sa Hwang Hyunjin, ale volajte ma Jinnie" Jinnie sa pozrel na Minha a povedal:"Ahojte volám sa Lee Minho, Ale mňa volajte Minho" Učitelka povedala:"Han ti si Choď sadnuť vedľa Minha a Felix vedľa Hyunjina"Sadli sme si všetci na miesta a Učitelka sa predstavila:"volajte ma Mrs.Rosé, ďakujem." učitelka nám rozdala učebnice a išli sme písať do zošita príklady ale Mrs.Rosé musela íst vyriešit dačo a povedala:"Takže musím ísť dačo vyriešiť, napíšte si 1 cvičenie 2,3,4,5,6,7 a 8 cvičenia, hneď sa vratim"

Part 3??
Part 3: čo robíš!!!

minsungWhere stories live. Discover now