čo robíš!!!

63 1 0
                                    

Učitelka odišla vyriešiť dačo. Boli sme sami z triede s neznámimi študentmi a jeden chlapec menom Yeonjun sa furt pozeral na mňa ako keby sa jemu páčim.Bolo to nepríjemne. Minho si to všimol, postavil sa išiel ku Yeonjinovy a mu vrazil do tváre. Yeonjun sa tváril že mu to nebolelo, len že bolo vidno že ho to strašne bolelo. Učitelka prišla a uvidela a odniesla Minha do riaditeľne a Yeonjuna ku sestričke ktorá bola v škole. Yeoujun mal zlomené rebro a Minho sa len zaškeril na učitelku. Bola posledná hodina a Felix sa každú hodinu usmieval na Hyunjina a sa furt bavili ako keby boli do seba. Posledná hodina skončila odišiel som ako prvý z triedy a čakal som na Felixa. Hyunjin išiel s Felixom z triedy povedal som:"ahojte, no ako sa máte hrdličky?😏"Felix sa zahambil a Hyunjin povedal:"Bože nepreháňaj to🙄, sme len kamoši."Minho bol ešte v riaditeľni a potom višiel aj z jeho rodičmi. Minho vyzeral nasrato a jeho rodičia ešte viacej. Pozrel som sa na Minha a Minho sa kukol na mňa. Urobili sme oční kontakt a Minho ho pokazil. Minho sa pozrel na rodičou a odišli. Pozrel som sa na Felixa a on pozeral na mňa s jeho krásnim úsmevom. Išli sme domov zo školy a narazil som do Soobina. Zobral mi ruku a odviezol ma za strom a sa začal bribližovať ku mne a ja som sa ťahal od neho čo najďalej ale za mnou bol strom, nevedel som sa híbať a dal mi pusu. Naštastie ma vydel Felix a Soobina strkol. Spadol na zem a odišiel. Otočil hlavou a fúkol mi pusu.

Part 4?????
Part 4: Minho?? Kto sú oni??

minsungWhere stories live. Discover now