Nechajte ma!!

75 1 1
                                    

Zobudili sme sa oby dvaja. Bolo na chvíľu ticho a potom som vstal a Minho má stiahol naspäť do postele a mňa objal. Nechal ma potom ísť. Bol pondelok. Nikomu sa nechce v pondelok. Iba jednému debilovi menom Beomgyu. On zbožnuje školu. On je asi tak na hlavu drbnutí. Išiel som sa obliecť a Minho bol za mnou. Už som tušil že má buchce po zadku. A to pravda že urobil. Obliekol som sa a Minho si išiel umyť zuby. Išiel som za ním si umyť zuby tiež. Umyli sme zuby a išli sme dostali školy. Cestou do školy sme videli Yeonjuna a Jungkooka sme vedeli s Minhom že to nedopadne dobre. Takže sme si ich ne všímali lenže oni si nás všimali. To sa im nepáčilo takže zakričali "Hej, kam si myslite že idete?" my s Minhom sme ich ignorovali a išli sme do školy. Oni za nami bežali a mňa zobrali od Minha preč. Yeonjun sa držal s Jungkook tiež. Jungkook sa k mne približoval a chcel mi dať pusu. Ja som kričal na Minha a on bežal ku Jungkookovi a ho kopol a Yeonjuna strkol na zem a mňa zobral a sme bežali do školy. Stihli sme to a Felix na mňa čakal dlho. Písal mi a volal. Ja som si mobil nechal doma takže to bolo v riti. Felix mal taký stres že skoro odpadol. To som sa dozvedel od Hyunjina. Bol celý spotený. Prišiel som do triedy a na mňa čakal aj Jeongin a Seungmin. A Felix bol na záchode lebo skoro od stresu odpadol. Zložil som si veci a behal ku Felixovi. Chudák mal stres z ničoho. Iba sme sa kus pobili. No budem mať modriny ale to mňa nezaujíma. Mňa to sice bolí ale ja na to serem.





PART 8????

PART 8-Hyunjin čo robíš??? (Hyunlix)

minsungWhere stories live. Discover now