Hala kendime gelemedim. kafamdaki o çığlık sesleri beynimin içinde sürekli tekrar ediyordu, kendimizi pek iyi hissetmediğimiz için revire serum taktırmaya gittik, çok geçmeden polisler ifademizi almak için yanımıza geldiler.
Christine'ın babası polis olduğu için okuldaydı ve işi bitince bizi evlerimize bıraktı. Olayları kendi bildiğim tarafıyla annem babama anlattım. Kimin niye okulda bir kızı boğarak öldürdüğünü herkes çok merak ediyordu. ertesi sabah christine beni arayıp babasından bir kaç şey öğrendiğini söyledi ama bunu telefonda söylemek istemedi sık sık gitmediğimiz ama sevdiğimiz bir cafe'ye gittik. Chistine "Babam konuşurken duydum ölen kızım adı cassandra'ymış ve babası mafya gibi birşeymiş hatta sanirsam direk mafyaymış"dedikten sonra aklımda bir sürü teori oluştu. Ya mafya adamlar cassandranın babasından intikam almak için cassandra'yı öldürdüyse? Bunu chrstine'e söylemek ve söylememek arasında kaldım ama söyleyıp onu üzmek istemedim,zaten sadece bir teori.
Daha sonra cafe'den kalkıp Aaron'lara gitme kararı aldık,yazık çocuk dünden beri kimseyle konuşmamış. Aaron'a cassandra'yı tanıyıp tanımadığı sorduğumuzda tanımıyorum demişti ama birkaç ortak dersleri varmış. Ne zaman cassandra konusunu açsak Aaron sürekli çekiştiriyordu. Saat biraz geç olmuştu o yüzden evlere dağılmaya karar verdik. Eve gidip duş alıp kendime papatya çayı yaptım,cinayet yüzünden okullar tatil olduğu için tüm gece film izledim. Sabaha doğru uykum geldiği için uyudum, öğlen gibi annemin veronica diye bağırmasıyla gözlerimi açıp ufflayıp yataktan kalktım. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım, daha sonra kahvaltı sofrasına gittim, artık öğlen olduğu için babamla annem kahvaltılarını çoktan etmiş sadece kahve içiyorlardı. Babamın elindeki gazete dikkatimi çekti, gazetede aynen şöyle yazıyordu "Dün kasabanın hemen dışında gerçekleşen yangın Cassandra BLACKWELL'ın cinayetiyle bağlantılı mı?" Şaşkın şaşkın gazeteye bakarken babam "birşey mi oldu veronica?" dediğinde kendime geldim "yok birşey" diyip odama gittim.
Hemen christine'yı arayıp neler olduğunu sordum. Bana bilmeğim birşey söyledi, babasından birşey öğrendiğinde ilk bana anlatacakmış.