Reggel 9 körül valami kurva hangos zajra ébredtem, mint kiderült a szomszédos házból jön, persze nem a nagymamáék csapatták hanem valami 2 hülyegyerek. Jó oké elvileg idősebbek nálam. Elvileg. Gyorsan felkaptam egy szürke melegítő nadrágot meg egy hozzá passzoló pulcsit és átszaladtam a szomszédba. Jó ideig kopogtam az ajtón és nyomkodtam a csengőt mire egy magas, barna hajú srác nyitott ajtót. Én kissé zavarba jöttem mivel egy alsógatya és egy póló volt csak a srácon.
-Peti kapcsold le a zenét!-kiabált hátra. A zene leállt és én kicsivel alacsonyabb srác, hasonló szerelésben jelent meg.
-Ömm, Sziasztok!-köszöntem, még mindig kissé zavartan.
-Szia én Milán vagyok, ez a nyomorék meg Peti! Bár szerintem ismersz minket....-mondta a magasabb.
-Én Földesi Xy vagyok és miért is kéne ismernem titeket?-néztem értetlenül.
-Ohh... Tehát te nem tudod hogy kik vagyunk?-nézett rám Peti.
-Nem...
-Azt mondom Úristeeen....-kezdte énekelni a húgom egyik kedvenc számát.
-Ooohh... Ti vagytok a két nyomorék akikért oda meg vissza van a kishúgom. Így már vágom hogy kik vagytok.-vigyorogtam gúnyosan.
-Tehát nem bírod a zenénket?-kérdezte Milán.
-Nem mondtam hogy nem bírom csak nem hallgatom a zenéiteket, max az Úristen amit hallottam de attól már agykárosodást kaptam, már bocs.-magyarázta.
-Pedig azt hittem hogy te is egy olyan tipik nyalizós fan vagy és aláírásért jössz.-vigyorgott Peti.
-Ha egy fanotok lennék se kunyerálnék aláírást!-mondtam kissé unottan.
-Hmm... pedig neked szívesen adnánk...-mosolygott rám Peti.
-Ömm.. oké! Amúgy azért jöttem hogy ha lehet akkor halkabban, mert rátok keltem fel.-kértem meg őket.
-Neked bármit szivi!-vigyorgott Peti.
-Oké!-vettem távozósra a dolgot.
-Jah... Ömm nincs kedved bejönni?-ajánlotta Milán.
-Ömm... Nem is tudom.-válaszoltam bizonytalanul.
-Naaa gyere be!-hívott be kedvesen a két srác. Hogy is fogalmazzak, kupis volt a ház, már amennyit láttam belőle. A fiúk leülettek a kanapéra és mint jó vendéglátok megkínáltak mindennel kb.
-Kérsz valamit?-kérdezte Peti a konyhából.-Van narancslé, 3 napos kínai maradék, esteleg egy kis penészes... Ömm nem tudom mi?
-Narancslé jó lesz!-nevettem.
-Amúgy az carbonara nem pedig valami!-javította ki Milán.-De amúgy azt nem rég csináltam, mi az hogy penészes?
-Mondom tesó hogy penészes!-adta oda Peti a narancslevet.
-Köszi!-mosolyogtam rá.
-És amúgy merre dolgozol?-érdeklődött Peti.
-Hát még nem sikerült nagyon melót találnom, ugyanis Nyíregyházáról költöztem le.-magyaráztam. (a fiúk közbe amúgy felöltöztek)
-Nyíregyháza nincs közel!-szólt hozzá Milán.
-Hát jah... Lehetne közelebb is.-helyeseltem.
-És amúgy hány éves is vagy?-vágott közbe Peti.
-20...-feleltem.
-Mi 26 évesek vagyunk de... Jah jó mindegy nem biztos hogy tudtad!-kapott észbe Peti hogy még mindig nem vagyok a fanjuk.
-Ezt kivételesen tudom! Húgom miatt de tudom!-nevettem.
-A húgod hallgat minket?-kérdezte Milán.
-Igen... Tele van a szobája veletek meg hasonló fazonokkal.-forgattam a szemem, Petiék csak nevettek.-Most mi az?
-Semmi, csak vicces hogy a húgod az imád minket meg gondolom akkor hogy a Brunoékra gondolsz meg a Manura a hasonló fazonok alatt... De vicces hogy a húgod oda van értünk, te pedig tök nyugiba beszélsz velünk meg semmit nem tudsz rólunk.-magyarázták.
-Hát ez van!-mosolyogtam. Még egy jó ideig beszélgettünk meg poénkodtunk a fiúkkal, illetve hallhattunk Marics borzalmas szóvicceit. Aztán akkor kaptam észbe mikor Vivi hívott. Én gyorsan elköszöntem a fiúktól, majd kimentem és felvettem a telefont.*Telefonálás*
-Halii!-szóltam bele a telefonba.
-Heloooo!-köszönt Vivi.
-Na mizus?-érdeklődtem.
-Semmi arra?-nevetett.
-Szomszédoltam....
-Hogy mi?-értetlenkedett.
-Áthívtak a fiúk!-magyaráztam.
-Na jó én most szépen átmegyek és megbeszéljük hogy mi zajlik a szomszédoddal!-közölte terveit Vivi.
-Jovan!-mondtam majd letettem. Ez már megint parázik. Eközben elkezdtett 86 ezer értesítés jönni a telómra, gyors megnéztem hogy mi az...
@mricch_official bekövett, @mricch_official kedveli a képed, @mricch_official kedveli a képed... És így tovább. @mricch_official szeretne küldeni neked. Engedélyezés / elutasítátMarics Peti 🐺❤️💛
SziaXy🔥😋
SziaMarics Peti 🐺❤️💛
Mégegyszer bocsi hogy reggel
hangosak voltunk, csak
próbálunk mert nem sokára Bp
parkban lesz koncertünkXy🔥😋
Jah... Semmi bajMarics Peti 🐺❤️💛
Akkor jó
De ha hangosak
vagyunk nyugdotan szólj
Szerintem szükséges leszXy🔥😋
Okee😂Nem értettem nagyon hogy miért követett be Peti instán. De leginkább kiderült hogy ki miatt hülyült meg a telefonom. Nem sokkal később meg is érkezett Vivi aki úgy letámadott hogy csak na. Én persze csak minimálisan mondtam el neki hogy mi volt. Mert tudom hogy ő nagyon nagy fanja a fiúknak.
-Tehát... Szoltál a 2 srácnak hogy kuss legyen erre ők behívtak?-kérdezte vissza.- és hogy hivják őket? Hogy néznek ki? Nyomultak? Buzik?
-Ha ennyire érdekel menj át te is!-mondtam majd átkísértem a fiúkhoz Vivit. Peti vigyorogva nyitott ajtót.
-Hiányoztam?-vigyorgott rám Peti.
-Haha nagyon!-mondtam irónikusan.
-Mi a faaaaaasz?!-visított Vivi.-álmodok?
-Jah ő itt Vivi, a legjobb barátnőm és elvileg nem sokára jön érte ez ura és elviszi!-nevettem.
-Nem hiszem el hogy Marics Peti a szomszédod!-nézett rám Vivi.
-Itt van a Valkusz is!-mondta Peti.-Milán gyere már ki!-kiabált be.
-Ne mond neki mert 3 év múlva is itt lesz!-súgtam Petinek, de már késő volt.
-Sziasztok!-érkezett meg Milán.
-Szia!-forgattam a szemeim.
-Juuuujjj sziaaaa!-visított Vivi.
-Elvesztettem a legjobb barátnőm... És meggyűlöltem a szomszédaim kb 10 perc alatt.-soroltam.
-Naaa ne mondj ilyet!-mondtam aranyosan Peti, én csak nevettem.
-Csinalhatok veletek egy közös képet?-kérdezte Petiéktől Vivi, akinek fülig ért a szája.
-Persze!-mondta Peti. Ezután csináltak egy képet aztán mi mentünk is, mert megjött Bence. Én hazamentem és pihentem leginkább, nézegettem neten hogy hol tudnék dolgozni meg ilyenek. Nagyjából ennyit csinaltam, este aztán elmentem fürdeni és lefeküdtem aludni.