Az utóbbi egy héten nem túl sokat találkoztunk Petivel, stúdióban voltak, forgatták, fotózások, koncertek és hasonlók. Nagyon elfogaltak mostanában a Miloval együtt. Telefonon meg üzenetben persze beszéltünk egész sokat. Holnap indulnak turnéra és egy ideig megint nem találkozom vele, vagyis tervezzük, hogy majd elmegyek pár koncertjükre, de az mégsem olyan. Még el sem ment, de már most hiányzik. Ma este indulnak el és nagyjából 2 hét múlva jönnek, ha jól tudom. Nem tudom hogy hogy fogom bírni nélküle, és nem is annyira várom, de ez van. Ma azt tervezem hogy elmegyek edzeni, nem rendszeresen de néha eljárok, mostanában lehet többet fogok, mivel Peti nem lesz itthon így el kell ütni az időt valahogy.
Végül kikecmeregtem az ágyamból és lementem a konyhába, csináltam magamnak egy kávét és telefonoztam egy ideig. Peti nem írt még, tehát alszik... olyan jól meg tudom állapítani a dolgokat! Mikor megittam a kávém, megkerestem az edzős ruháim, meg cipőm. Végül egy Nike-s outfit lett amit választottam. Fehér felső, fekete hosszú nadrág, fehér cipő.. összeszedtem a többi cuccom és el is indultam az edzőterembe. Bedugtam a fülhallgatóm, indítottam magamnak zenét és kezdtem is az edzést. Súlyzóztam, futottam, és ilyenek. Talán volt egy két paraszt aki megnézett engem, de jó hogy Peti ezt nem tudja, tuti kinyírná őket.
-Szia!-szólalt meg egy ismeretlen srác.
-Ohh... ömm... Szia?!-dadogtam.-Ismerjük egymást?
-Ismerhetnénk!-nézett végig rajtam.
-Uhhf köszi inkább kihagyom ezt.-mondtam neki majd elindultam a másik irányba, mikor hirtelen megfogta a karomat.
-Szerintem ismerkedjünk!-vigyorgott rám.
-Szerintem ne!-mondtam neki majd kitéptem a karom a kezei közül és sietős léptekkel bementem a női mosdóba. Szerencsére az alak eltűnt mire vissza mentem. Megnéztem a telóm, Peti írt.Marics Peti 🐺❤️💛
Szia Cicám
Mizu?Xy🔥😋
Szia Szívem
Minden rendben
[képet kültél]Marics Peti 🐺❤️💛
Uuu valaki edzeni van😏Xy🔥😋
Rám fértMarics Peti 🐺❤️💛
Ez nem igaz te mindenhogy
szexy vagy Cicám😏❤️Xy🔥😋
Ez nem igazMarics Peti 🐺❤️💛
DehogynemXy🔥😋
Nincs kedvem vitatkozniMarics Peti 🐺❤️💛
Nekem sincsXy🔥😋
Lökött vagy és szeretlek
és hiányzol🥺❤️Marics Peti 🐺❤️💛
Jaj Cicám te is hiányzol és én is szeretlek téged ❤️Xy🔥😋
Veled akarok lenniMarics Peti 🐺❤️💛
Én is veled Cicám de
éppen indulunk a turnéraXy🔥😋
Ahhj jó... akkor megyek
vissza edzeni