0.0

5.5K 136 38
                                    

Shannon lynch As Olivia Maceron

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Shannon lynch As Olivia Maceron

Pablo Martín Páez Gavira  As Himself

— — — — — — — — — — — — —

Ateş ne denli çoksa,
o denli cok verir kendini.
Böylece ne denli yaylırsa sevgi, O denli çoğalır sonsuz erdem, üzerinde.❞
— — — — — — — — — — — — — —

Dün gece ki kurduğum alarm sesiyle aniden yataktan sıçramıştım sanırım fazla yüksek sesle ayarlamış olacaktım ki annemin uyanma ihtimalini bile gecirmiştim.

Kendime küfredip ayağa kalktım klasik bir sabahtı benim için sabahları erken kalkmayı seviyordum enerjik hissediyordum ve sağlığımada önemli olduğunu düşünüyordum genellikle yürüyüşe çıkar veya güneşin doğuşunu izlemeye giderdim...

Hemen banyoya doğru yürüdüm parmak uçlarımla yürüyordum annemi uyandırmak istemiyordum çünkü başımın etini yiyecekti tabii saatın 06.30 olduğunuda katarsak işin içine hemen banyoya girmiştim yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçalayıp kendime baktım göz altlarım çökmüş durumdaydı.

Daha fazla oyalanmadan yüz bakımımı yapıp odama geçtim kıyafet seçerken telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonuma doğru adım attım yatağıma oturup telefonu elime aldım Pedri mesaj atmıştı doğrusu neden attığını anlamayarak mesaj kısmına girdim.

pedri: günaydın olivia bugün seni almamı ister misin? hem seninle konuşmak istiyorum musaitsen.

Şaşırmıştım neden konuşmak isterdi ki evet Pedri benimle çok ciddi konuştuğuna göre kesin bir şey vardı, bu düşüncelerimden sıyrılıp çok bekletmeden mesajına karşılık verdim.

olivia: olur pedri, bende giyinip çıkacaktım ve konuşabiliriz umarım kötü bir şey yoktur.

pedri: kötü bir şey yok olivia, pablo da benimle seni almaya geliceğiz 07.30da kapının önünde ol seni seviyorum.

Pablo da onunlaydı ve ben ne diceğimi bilemeyerek görüldü atmıştım.

Ben ve Pedri küçüklükten beri arkadaştık en yakın arkadaşımdı ona her şeyimi anlatırdım o ise beni dinler tavsiyeler verirdi benimle ilgilenir şakalaşırdık ve sürekli konuşurduk, biz Pedriyle parkta tanışmıştık o sürekli futbol oynar ben ise onu ve diğer çocukları izlerdim...

Bir gün yine o parka gelmiştim ve yine Pedri ordaydı tek başınaydı futbol oynuyordu ve futbolda çok yetenekliydi.

Ben onu futbol oynarken izlerken beni fark etmişti yanıma gelip selam verdi bende ona karşılık verince tanıştık ve bu zamana kadar benim yanımda oldu mutluluğumuzu hep beraber yaşadık onunla ağladım, onunla güldüm o çok iyi bir arkadaştı.

imposible ; pablo gaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin