Pablo elini ağzımdan çekerek sorar bakışlarla bana bakıyordu. Ona burada çalışacağımı söyleyememiştim dünkü olaydan sonra.
Kafamda söyleyeceğim kelimeleri toparlamaya çalışarak konuşmaya başlamıştım.
"Burada çalışıyorum artık fizyoterapist olarak başvuru yapmıştım ve kabul edildi bugün ayrıntısıyla öğrenicem, aslında dün söyleyecektim Pedriyle sana. Dünkü olaydan sonra söyleyemedim üzgünüm." demiştim lafı uzatmadan.
"Anladım... Sadece şaşırdım evet bu alanda çalıştığını biliyordum ama staj işlerin bitmedi mi?" demişti beni izleme devam ederken.
"Bir aydan az sürem var sorun olmayacağını sanıyorum." demiştim omuz silkerek. Pablo anlamış şekilde mırıldanmıştı. Kimsenin olmadığına dair etrafa bakınmaya başladı kimsenin olmadığını görünce beni duvara sıkıştırmıştı.
"Ne yapıyorsun sen Pablo!" demiştim gözlerimi kaçırarak nefesi yüzüme geliyordu çok yakındık. "Dün bana attığın mesajda soğuk davrandın Olivia bunun farkındayım sorun ne?" demişti bakışlarını benden çekmeyerek hala bakmaya devam ediyordu, bu durum beni oldukça geriyordu.
"Dışarıda konuşalım Pablo lütfen." demiştim yere bakmaya devam ederek. "Sorumun cevabını almadım." demişti gitgide dahada yakınlaşıyordu burunlarımız, birbirine değmek üzereydi.
Öpmeye kalkışacağını biliyordum izin veremezdim şuanki ortam musait değildi ve ben hala Pabloya kızgındım. Dudakları dudaklarıma değdinde arkamızdan öksürme sesini gelmişti Pablo hızla geri çekilmiş öksüren kişiye bakıyordu.
Gelen kişi Raphinhaydı bize gülerek bakıyordu resmen rezil olmuştum. O anki durumla ellerimi yüzüme almış koşarak bulunduğumuz köşeden uzaklaşmıştım. Koşarken biriyle çarpışmıştım bugün resmen macera üstüne macera yaşıyordum!
"Ah üzgünüm iyimisiniz?" diyen kişiye çevirmiştim bakışlarımı bu kişi Lewandowskiydi. Canlı canlı karşımdaydı ve bu adamın hayranıydım!
Keşke yanıma formamı getirseymişim diye içimden kendime sitem ediyordum. "İyiyim, sorun değil." demiştim gülümseyerek.
"Seni burda ilk kez görüyorum ne için geldin?" demişti sorar bakışlarla. "Ben buraya fizyoterapist olarak işe alındım aslında başvuru yapmıştım kabul edildi başvurum." demiştim samimi bir şekilde gülümseyerek.
"Ne güzel genç kişilerin burada olması çok hoş. Bu işlere Lulu bakıyor kendisi birazdan gelir." diyerek elini bana doğru uzatmıştı.
"Ben Robert Lewandowski memnun oldum." demişti bende elimi tokalaşmak için uzatıp "Bende Olivia Maceron memnun oldum." demiştim gülümseyerek.
"Sizin büyük bir hayranınızım." demiştim cümlemin arkasından. Telefonumu çıkartıp kılıfın arka kısmını göstererek "Lütfen imzalar mısınız?" demiştim heyecanla.
Lewandowski bu halime gülüp kabul etmişti kılıfı imzaladıktan sonra "Artık buradasın yani sık sık seni görebileceğim merak etme." diyerek göz kırpmıştı. Gitmesi gerektiğini söyleyerek soyunma odasına doğru yürümeye başlamıştı. Yaşadıklarım bazen bana rüya gibi geliyordu ama bu rüya değil gerçekti.
Kendime çekin düzen verdikten sonra arkamdan topuklu ayakkabı sesleri geldiğini duymuştum başımı oraya çevirdiğimde sarı saçlı mavi gözlü bir kadının bana yaklaştığını görmüştüm.
Bana gülümseyerek elini uzatmıştı.
"Çok bekletmemişimdir umarım seni ben Lulu." diyerek gülümsemesine devam etmişti."Fazla beklemedim sorun değil. Bende Olivia efendim." demiştim eliyle elimi sıktıktan sonra. "Beni takip et lütfen." diyerek yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imposible ; pablo gavi
Teen FictionTAMAMLANDI | DÜZENLENDİ "Seni kaybetmekten korkuyorum çünkü Olivia." dedi çaresizce genç kızın gözlerinin içine bakarak. "Beni asla kaybetmeyeceksin Pablo." dedi genç kız, sevdiği çocuktan önce davranarak dudaklarını genç çocuğun dudaklarıyla bulu...