1.9

761 48 46
                                    

Pedri'nin beni kaldırmasıyla içeriye geçmiştik.
"Bağırma seslerini duyunca korktum noluyor?" diyen Pedri beni zorda olsa koltuğa oturtmuştu.

"Ayrıldık." demiştim tireyen sesimle. Pedri ilk başta şaşırmış daha sonra kaşlarını çatmıştı.
Ondan bir şey saklamak istemiyordum.

"Aranızda bir sorun mu oldu neden ayrıldınız?" demişti Pedri yanıma biraz daha yaklaşarak.

Pedri anlatmamı söyleyerek eliyle omzumu 'yapabilirsin' anlamında sıkmıştı.

Derin bir iç çekerek konuşmaya başladım.

"Félixle yaşanılan olaydan sonra konuşmadık. Bugün ona gidecektim senden sonra ama kendisi geldi. Bana ayrılalım dedi ben ilk başta şaşırdım çünkü beklemiyordum daha sonra neden ayrılmak istediğini sordum. Félixe aşık olduğumu falan söyledi sinirlendiğim için tokat attım..." demiştim dolu gözlerle Pedriye bakarak.

Pedri öfkeyle solumaya başlamıştı.
"Lütfen benim yüzümden aranız bozulmasın Pedri." demiştim Pedriye, 'yapma dermişcesine' bakarak.
Pedri'nin Pabloyla kavga edeceğini azda olsa tahmin edebiliyordum. Pedriyi tanıyordum yapardı.

"Pabloyla konuşacağım." dedi ayağa kalkarak. Pedri'nin kalkmasıyla bende kalkmıştım Pedri kapıya doğru yönelirken kolundan tutmuştum.

"Pedri lütfen." diyerek Pedri'nin kolundan tutmaya devam ediyordum. Pedri diğer elimi tutarak "Olivia sadece konuşucağız." demişti.

"Her şey yoluna girecek söz veriyorum." diyerek elimi kolundan çekmişti. "Ortada sadece yanlış bir anlaşılma var ve ben bunu düzelticem, lütfen evden çıkarak bir delilik yapma Olivia." diyerek kolunun altına beni almış Pedriye bakıyordum.

"Teşekkür ederim..." diyerek Pedriye zorda olsa gülümseyebilmiştim. Pedri zor günümde beni güldüren, destek olan ve çözüm bulan kişiydi. Bugünde beni yanlız bırakmayarak bana destek olmuştu.

Pedri gibi bir arkadaşım olduğu için kendimi oldukça şanslı hissediyorum.

Pedri beni ikna ettikten sonra evden çıkmıştı. Odama giderek kendimi yatağa atmıştım. Kendimi yorgun ve bitkin hissediyordum. İstemeden de olsa süzülen göz yaşlarıma engel olamıyordum.

~~~~~~

Pablo'nun anlatımıyla

Olivia'nın ağlama sesleri arkamdan gelirken yürümeye devam etmiştim.

Félixle bir ilişkisi olduğunu düşünüyordum. Bu yüzden ayrılmak istemiştim. Haklı olduğumu düşünüyordum çünkü konu Félix olunca Oliviaya bir şeyler oluyordu.

Umursamamaya çalışarak arabaya binmiştim. Daha fazla orda kalmak istemeyerek eve doğru yönümü değiştirmiştim.

Aklıma sürekli Olivia'nın bana tokat atması geliyordu. Kendimi kötü hissediyordum. Belkide dediklerim ağırdı bilmiyordum...

Kısa sürede eve varmıştım arabadan indiğimde dikkatimi çeken evimin önünde bir araba olmasıydı.

Evin kapısını açarak içeriye girmiştim. Üst kattan gelen seslerle yukarıya çıkmıştım. Evime hırsız girdiğini düşünerek sessizce odama ilerlemiştim.

imposible ; pablo gaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin