🇮 

103 11 0
                                    

🄵𝑎𝑚𝑖𝑙𝑖𝑎 𝑚𝑒𝑎 𝑛𝑢 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑛𝑖𝑐𝑖𝑜𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑢𝑛𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑑𝑎 𝑠𝑖 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡𝑜𝑎𝑟𝑒 , 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑐𝑒𝑖 𝑑𝑖𝑛 𝑗𝑢𝑟𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢 𝑛𝑢 𝑎𝑢 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑢𝑡𝑖 . 𝑇𝑜𝑎𝑡𝑎 𝑧𝑖𝑢𝑎 𝑎𝑚 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑖𝑚𝑡𝑖𝑡 𝑐𝑎 𝑠𝑒 𝑣𝑎 𝑖𝑛𝑡𝑎𝑚𝑝𝑙𝑎 𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑟𝑎𝑢 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑢𝑧𝑎 𝑐𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑖𝑛𝑡𝑖𝑖 𝑚𝑒𝑖 𝑛𝑢 𝑚-𝑎𝑢 𝑐𝑒𝑟𝑡𝑎𝑡 𝑑𝑒𝑙𝑜𝑐 𝑎𝑠𝑡𝑎𝑧𝑖 𝑚𝑎𝑖 𝑎𝑙𝑒𝑠 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑖-𝑎𝑚 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑒𝑏𝑎𝑡 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑝𝑜𝑡 𝑠𝑎 𝑚𝑒𝑟𝑔 𝑖𝑛 𝑒𝑥𝑐𝑢𝑟𝑠𝑖𝑒 𝑐𝑢 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑎, 𝑏𝑎 𝑐ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑎𝑢 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡𝑎𝑡 .
𝑁𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑢 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟𝑖 𝑐𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑎𝑢 𝑝𝑢𝑟 𝑠𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑢 𝑚𝑎 𝑢𝑟𝑎𝑠𝑐 . 𝑇𝑜𝑡𝑢𝑠𝑖 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑒𝑢 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑒𝑟𝑎𝑚 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑐𝑢𝑙 𝑙𝑜𝑟 𝑛𝑢 𝑎𝑠 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑎 𝑠𝑎-𝑚𝑖 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑒𝑠𝑐 𝑓𝑖𝑢𝑙 𝑎𝑟𝑎𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎 𝑜 𝑓𝑎𝑛𝑡𝑜𝑚𝑎.
𝐷𝑟𝑢𝑚𝑢𝑙 𝑠𝑝𝑟𝑒 𝑐𝑎𝑠𝑎 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑣 𝑠𝑐𝑢𝑟𝑡 , 𝑑𝑎𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑔𝑢𝑙 𝑠𝑖 𝑖𝑛𝑡𝑢𝑛𝑒𝑟𝑖𝑐𝑢𝑙 𝑓𝑖𝑖𝑛𝑑 𝑝𝑟𝑒𝑧𝑒𝑛𝑡 . 𝐼𝑛 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑐𝑎𝑠𝑒𝑖 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑢𝑧𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑙𝑝𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑙𝑢𝑚𝑖𝑛𝑎𝑡 𝑎𝑚 𝑝𝑢𝑡𝑢𝑡 𝑜𝑏𝑠𝑒𝑟𝑣𝑎 𝑑𝑜𝑢𝑎 𝑚𝑎𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛𝑒.
𝑃𝑟𝑖𝑚𝑎 𝑜𝑎𝑟𝑎 𝑚-𝑎𝑚 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑖𝑡 𝑐𝑎 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑝𝑟𝑖𝑒𝑡𝑒𝑛𝑖𝑖 𝑚𝑎𝑚𝑒𝑖 , 𝑑𝑎𝑟 𝑚𝑖-𝑎𝑚 𝑎𝑑𝑢𝑠 𝑟𝑒𝑝𝑒𝑑𝑒 𝑎𝑚𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑐𝑎 𝑚𝑎𝑚𝑎 𝑛𝑢 𝑖𝑖 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑠𝑎 𝑖𝑛𝑣𝑖𝑡𝑒 𝑜𝑎𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑙𝑎 𝑛𝑜𝑖 𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑠𝑎. 𝑀-𝑎𝑚 𝑝𝑎𝑛𝑖𝑐𝑎𝑡 𝑝𝑢𝑡𝑖𝑛 𝑠𝑖 𝑎𝑚 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑎𝑡 , 𝑛𝑢 𝑎𝑚 𝑖𝑛𝑐ℎ𝑖𝑠 𝑢𝑠𝑎 𝑑𝑒 𝑡𝑜𝑡 , 𝑎𝑚 𝑙𝑎𝑠𝑎𝑡-𝑜 𝑝𝑢𝑡𝑖𝑛 𝑐𝑟𝑎𝑝𝑎𝑡𝑎 𝑑𝑖𝑛 𝑚𝑜𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑑𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑐𝑎𝑢𝑡𝑖𝑒 . 𝑇𝑟𝑒𝑖 𝑜𝑎𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑚𝑎𝑠𝑖𝑣𝑖 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑎𝑢 𝑖𝑛 𝑝𝑖𝑐𝑖𝑜𝑎𝑟𝑒 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑎 𝑢𝑛 𝑜𝑚 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑢𝑙 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑡𝑟𝑎𝑛 , 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑑𝑖𝑠𝑐𝑢𝑡𝑎 𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑐𝑢 𝑝𝑎𝑟𝑖𝑛𝑡𝑖𝑖 𝑚𝑒𝑖 ...
~𝐻𝑎𝑛, 𝑣𝑖𝑛𝑜 𝑎𝑖𝑐𝑖 !
~𝐶𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑒𝑖?
~𝐷𝑎𝑛𝑠𝑢𝑙 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑛𝑜𝑢𝑙 𝑡𝑎𝑢 𝑠𝑡𝑎𝑝𝑎𝑛 .
~𝐶𝑢𝑚 𝑎𝑑𝑖𝑐𝑎?
~𝑁𝑒-𝑎𝑚 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑖𝑡 𝑐𝑢𝑚 𝑎𝑚 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑎 𝑠𝑎 𝑡𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑚 𝑓𝑜𝑙𝑜𝑠𝑖𝑡𝑜𝑟 , 𝑎𝑠𝑎 𝑐𝑎 𝑡𝑒-𝑎𝑚 𝑣𝑎𝑛𝑑𝑢𝑡.
𝑁𝑖𝑐𝑖 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑡𝑎𝑢 𝑝𝑒 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑢𝑟𝑖 , 𝑖𝑚𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑠𝑎 𝑠𝑖 𝑓𝑢𝑔 𝑢𝑛𝑑𝑒 𝑣𝑎𝑑 𝑐𝑢 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖 . 𝐶𝑒𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑒𝑟𝑎𝑢 𝑖𝑛 𝑝𝑖𝑐𝑖𝑜𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑎 𝑢𝑟𝑚𝑎𝑟𝑒𝑎𝑢 𝑖𝑚𝑝𝑟𝑒𝑢𝑛𝑎 𝑐𝑢 𝑡𝑎𝑡𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑖𝑔𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑜𝑝𝑟𝑒𝑠𝑐 . 𝐶𝑎𝑢𝑡 𝑐𝑢 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑖𝑟𝑒𝑎 𝑢𝑛 𝑙𝑜𝑐 𝑢𝑛𝑑𝑒 𝑚𝑎 𝑝𝑜𝑡 𝑎𝑠𝑐𝑢𝑛𝑑𝑒 𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑑 𝑜 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑑𝑎 𝑓𝑖𝑖𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑠𝑙𝑎𝑏 𝑙𝑢𝑚𝑖𝑛𝑎𝑡𝑎 .
𝐼𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑟𝑒𝑝𝑒𝑑𝑒 𝑝𝑒 𝑒𝑎 𝑠𝑖 𝑚𝑎 𝑎𝑠𝑐𝑢𝑛𝑑 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑛𝑖𝑠𝑡𝑒 𝑡𝑜𝑚𝑏𝑒𝑟𝑜𝑎𝑛𝑒 . 𝐷𝑖𝑛 𝑓𝑢𝑛𝑑𝑢-𝑙 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑒𝑖𝑎 𝑠𝑒 𝑎𝑢𝑧𝑒𝑎𝑢 𝑛𝑖𝑠𝑡𝑒 𝑡𝑖𝑝𝑒𝑡𝑒 𝑖𝑛𝑓𝑢𝑛𝑑𝑎𝑡𝑒 𝑠𝑖 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑜 𝑙𝑖𝑛𝑖𝑠𝑡𝑒 𝑡𝑜𝑡𝑎𝑙𝑎 , 𝑖𝑚𝑖 𝑎𝑐𝑜𝑝𝑎𝑟 𝑟𝑒𝑝𝑒𝑑𝑒 𝑔𝑢𝑟𝑎 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑎 𝑛𝑢 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑛𝑖𝑐𝑖𝑢𝑛 𝑧𝑔𝑜𝑚𝑜𝑡, 𝑓𝑎𝑐𝑎𝑛𝑑𝑢-𝑚𝑎 𝑚𝑖𝑐 𝑠𝑝𝑒𝑟𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎 𝑛𝑢 𝑚𝑎 𝑜𝑏𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒 𝑠𝑖 𝑠𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑎𝑐𝑎 𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒 .
~𝑁𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑜𝑠𝑡 𝑠𝑎 𝑡𝑒 𝑎𝑠𝑐𝑢𝑛𝑧𝑖 , 𝑡𝑒-𝑎𝑚 𝑣𝑎𝑧𝑢𝑡.
𝐴𝑢𝑑 𝑜 𝑣𝑜𝑐𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑠𝑎 𝑓𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑎𝑝𝑟𝑜𝑎𝑝𝑒 𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑝𝑡𝑒𝑠𝑡𝑒 . 𝑀𝑎 𝑠𝑝𝑒𝑟𝑖𝑖 𝑠𝑖 𝑑𝑎𝑢 𝑠𝑎 𝑡𝑖𝑝 , 𝑑𝑎𝑟 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑖𝑚𝑖 𝑝𝑢𝑛𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑎 𝑙𝑎 𝑔𝑢𝑟𝑎 𝑠𝑖 𝑖𝑚𝑖 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑠𝑒𝑚𝑛 𝑠𝑎 𝑡𝑎𝑐 𝑐𝑎 𝑎𝑙𝑡𝑓𝑒𝑙 𝑖𝑚𝑖 𝑡𝑎𝑖𝑒 𝑔𝑎𝑡𝑢𝑙 . 𝑀𝑖-𝑎 𝑠𝑎𝑟𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖 , 𝑝𝑒 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑖𝑟𝑒𝑎 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑢𝑖𝑎 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖 𝑠𝑎𝑖. 𝐴𝑣𝑒𝑎𝑢 𝑜 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎 𝑓𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑓𝑟𝑢𝑚𝑜𝑎𝑠𝑎, 𝑒𝑟𝑎𝑢 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡 𝑐𝑎 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖 𝑢𝑛𝑒𝑖 𝑣𝑢𝑙𝑝𝑖 .
~𝐶𝑎𝑢𝑡𝑎𝑡𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑐𝑜𝑙𝑜 .
𝐼𝑛𝑐ℎ𝑖𝑑 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖 𝑠𝑖 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑡𝑒𝑧 𝑠𝑎 𝑚𝑎𝑖 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑖𝑟 , 𝑐ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑛𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑎𝑚 𝑐𝑒 𝑠𝑎 𝑓𝑎𝑐 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑚𝑎 𝑔𝑎𝑠𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑐𝑎 𝑠𝑖 𝑚𝑜𝑟𝑡 , 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑛𝑢 𝑜 𝑣𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑠𝑢𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑠𝑢𝑡𝑎 𝑜 𝑣𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑐𝑒𝑙 𝑑𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑚𝑒𝑎 . 𝐴𝑣𝑒𝑎 𝑢𝑟𝑚𝑒 𝑑𝑒 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑝𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑠𝑖 𝑝𝑒 ℎ𝑎𝑖𝑛𝑒 , 𝑑𝑒𝑐𝑖 𝑠𝑖𝑔𝑢𝑟 𝑛𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑜𝑚 𝑏𝑢𝑛.
~𝐴𝑖𝑐𝑖 𝑒𝑠𝑡𝑒 , 𝑝𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑑𝑎 𝑎𝑠𝑡𝑎 . 𝐻𝑎𝑛 𝑛𝑢 𝑡𝑒 𝑚𝑎𝑖 𝑎𝑠𝑐𝑢𝑛𝑑𝑒 , 𝑡𝑒 𝑣𝑜𝑚 𝑔𝑎𝑠𝑖 𝑠𝑖 𝑜 𝑠𝑎 𝑓𝑖𝑒 𝑠𝑖 𝑚𝑎𝑖 𝑟𝑎𝑢 .
~𝐻𝑎𝑛... 𝑃𝑒 𝑡𝑖𝑛𝑒 𝑡𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑡𝑎 𝑛𝑢?
𝑀𝑖-𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑟𝑖 𝑠𝑎 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑡𝑒𝑧𝑒 𝑠𝑎-𝑚𝑖 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑜𝑝𝑡𝑒𝑎𝑠𝑐𝑎 𝑙𝑎 𝑢𝑟𝑒𝑐ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑢𝑧𝑎 𝑙𝑢𝑖 𝑓𝑖𝑜𝑟𝑖𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑟 𝑐𝑎 𝑒𝑟𝑎𝑢 𝑑𝑒 𝑓𝑟𝑖𝑐𝑎 𝑖𝑚𝑖 𝑖𝑛𝑣𝑎𝑑𝑒𝑎𝑧𝑎 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑢𝑙 .
~𝑇~𝑇𝑒 𝑟𝑜𝑔 , 𝑎𝑗𝑢𝑡𝑎-𝑚𝑎 .
~𝐷𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑐𝑎𝑡𝑒 𝑒𝑢 𝑛𝑢 𝑎𝑗𝑢𝑡 𝑝𝑒 𝑛𝑖𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑝𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑡𝑖𝑠 .
~𝐹𝑎𝑐 𝑜𝑟𝑖𝑐𝑒 .
~𝑆𝑐𝑢𝑧𝑒 𝑛𝑢 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑎𝑡 . 𝑂ℎ 𝑠𝑖 𝑠𝑎 𝑛𝑢 𝑠𝑝𝑢𝑖 𝑛𝑖𝑚𝑎𝑛𝑢𝑖 𝑐𝑎 𝑚-𝑎𝑖 𝑣𝑎𝑧𝑢𝑡 𝑎𝑖𝑐𝑖 , 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑚𝑎𝑖 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑒𝑠𝑡𝑖 .
𝐼𝑙 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑑 𝑑𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑖𝑜𝑟 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑎𝑟𝑐𝑎 𝑠𝑎 𝑝𝑙𝑒𝑐𝑒 , 𝑛𝑢 𝑝𝑜𝑡 𝑠𝑎 𝑠𝑓𝑎𝑟𝑠𝑒𝑠𝑐 𝑎𝑠𝑎 , 𝑛𝑢 𝑣𝑟𝑒𝑎𝑢 𝑠𝑎 𝑎𝑗𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑛 𝑠𝑐𝑙𝑎𝑣 𝑠𝑖 𝑠𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑎 𝑜𝑚𝑢𝑙 𝑎𝑙𝑎 𝑐𝑒 𝑣𝑟𝑒𝑎 𝑐𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒 . 𝑆𝑝𝑢𝑛 𝑠𝑖𝑛𝑔𝑢𝑟𝑢𝑙 𝑙𝑢𝑐𝑟𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑖-𝑎 𝑣𝑒𝑛𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑖𝑛 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 , 𝑑𝑎𝑟 𝑠𝑖𝑔𝑢𝑟 𝑣𝑜𝑖 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡𝑎 .
~𝑀𝑎 𝑝𝑜𝑡𝑖 𝑎𝑣𝑒𝑎 .
~𝐷𝑒 𝑐𝑒 𝑐𝑟𝑒𝑧𝑖 𝑐𝑎 𝑡𝑒-𝑎𝑠 𝑣𝑟𝑒𝑎? 𝑁𝑢 𝑎𝑖 𝑛𝑖𝑚𝑖𝑐 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙𝑎 , 𝑝𝑙𝑢𝑠 𝑐𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑖 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡 , 𝑛𝑢 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑔𝑎𝑦 .
~𝑇𝑒-𝑎𝑚 𝑔𝑎𝑠𝑖𝑡 , 𝑡𝑟𝑒𝑐𝑖 𝑖𝑛𝑐𝑜𝑎𝑐𝑒.
𝑀𝑎 𝑎𝑝𝑢𝑐𝑎 𝑑𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑎 𝑠𝑖 𝑚𝑎 𝑡𝑟𝑎𝑔𝑒 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑒𝑙 , 𝑒𝑢 𝑚𝑎 𝑧𝑏𝑎𝑡 𝑠𝑖 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑝 𝑠𝑎 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑔 . 𝑆𝑖 𝑖𝑙 𝑟𝑜𝑔 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑙𝑎𝑠𝑒 .
~𝑇𝑎𝑐𝑖 𝑑𝑖𝑛 𝑔𝑢𝑟𝑎 , 𝑠𝑝𝑢𝑛𝑒 𝑠𝑖 𝑖𝑚𝑖 𝑑𝑎 𝑜 𝑝𝑎𝑙𝑚𝑎 𝑝𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎 . 𝐵𝑎𝑖𝑒𝑡𝑖 𝑚𝑎𝑖 𝑎𝑣𝑒𝑡𝑖 𝑎𝑐𝑒𝑙 𝑑𝑟𝑜𝑔?
~𝐷𝑎 𝑑𝑜𝑚𝑛𝑢𝑙𝑒 .
~𝐻𝑎𝑖 𝑠𝑎-𝑙 𝑑𝑟𝑜𝑔𝑎𝑚 𝑠𝑎 𝑠𝑡𝑒𝑎 𝑝𝑜𝑡𝑜𝑙𝑖𝑡 , 𝑠𝑒 𝑣𝑎 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑎 𝑠𝑒𝑓𝑢 𝑖𝑛 𝑠𝑒𝑎𝑟𝑎 𝑎𝑠𝑡𝑎 .
~𝑁𝑈 , 𝑣𝑎 𝑟𝑜𝑔 . 𝑇𝑒 𝑟𝑜𝑔 𝑎𝑗𝑢𝑡𝑎-𝑚𝑎 .
~𝑁𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑡𝑟𝑖𝑔𝑎 𝑐𝑢𝑟𝑣𝑎 , 𝑛𝑢 𝑜 𝑠𝑎 𝑡𝑒 𝑎𝑗𝑢𝑡𝑒 𝑛𝑖𝑚𝑒𝑛𝑖 .
𝐴𝑟𝑒 𝑑𝑟𝑒𝑝𝑡𝑎𝑡𝑒, 𝑒𝑙 𝑛𝑢 𝑚𝑎 𝑣𝑎 𝑎𝑗𝑢𝑡𝑎 𝑎 𝑠𝑝𝑢𝑠 𝑐𝑎 𝑛𝑢 𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑖 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑛𝑢 𝑎𝑚 𝑐𝑒 𝑎𝑙𝑡𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑐𝑒 𝑠𝑎-𝑖 𝑜𝑓𝑒𝑟 . 𝑆𝑖𝑚𝑡 𝑐𝑢𝑚 𝑢𝑛 𝑙𝑖𝑐ℎ𝑖𝑑 𝑟𝑒𝑐𝑒 𝑖𝑚𝑖 𝑖𝑛𝑣𝑎𝑑𝑒𝑎𝑧𝑎 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑢𝑙 𝑠𝑖 𝑙𝑎𝑐𝑟𝑖𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑢 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑝𝑢𝑡 𝑠𝑎-𝑚𝑖 𝑐𝑢𝑟𝑔𝑎 , 𝑒𝑟𝑎𝑚 𝑖𝑛 𝑔𝑒𝑛𝑢𝑛𝑐ℎ𝑖 𝑖𝑛𝑐𝑜𝑛𝑗𝑢𝑟𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑜𝑎𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑟𝑎𝑖 . 𝑂 𝑠𝑎 𝑎𝑗𝑢𝑛𝑔 𝑗𝑢𝑐𝑎𝑟𝑖𝑎 𝑙𝑜𝑟 , 𝑛𝑢 𝑎𝑚 𝑐𝑢𝑚 𝑠𝑎 𝑠𝑐𝑎𝑝 .
~𝑀𝑢𝑙𝑡𝑢𝑚𝑒𝑠𝑐 𝑐𝑎 𝑚𝑖-𝑎𝑖 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑙𝑢𝑐𝑟𝑢 , 𝑑𝑎𝑟 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑝𝑢𝑙 𝑠𝑎 𝑖𝑛𝑐ℎ𝑖𝑧𝑖 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖.
𝐴𝑐𝑒𝑎 𝑣𝑜𝑐𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑠𝑎 𝑠𝑒 𝑎𝑢𝑑𝑒 𝑑𝑖𝑛 𝑛𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑛 𝑠𝑝𝑎𝑡𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑎𝑡𝑎𝑙𝑢𝑖 𝑚𝑒𝑢 .
𝐼𝑛𝑐ℎ𝑖𝑑 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖 𝑠𝑖 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑝 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑡 𝑎𝑚𝑒𝑡𝑖𝑡, 𝑑𝑎𝑟 𝑖𝑛 𝑎𝑐𝑒𝑙𝑎𝑠𝑖 𝑡𝑖𝑚𝑝 𝑠𝑖 𝑏𝑖𝑛𝑒 , 𝑡𝑖𝑝𝑒𝑡𝑒𝑙𝑒 𝑠𝑒 𝑎𝑢𝑧𝑒𝑎 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑖 𝑒𝑢 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑡𝑖𝑎𝑚 𝑐𝑒 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑎𝑚𝑝𝑙𝑎 . 𝐷𝑎𝑟, 𝑎𝑚 𝑎𝑗𝑢𝑛𝑠 𝑠𝑎 𝑔𝑒𝑚 𝑠𝑖 𝑠𝑎 𝑖𝑚𝑖 𝑑𝑢𝑐 𝑚𝑎𝑛𝑎 𝑙𝑎 𝑢𝑛𝑓𝑙𝑎𝑡𝑢𝑟𝑎 𝑑𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑛𝑡𝑎𝑙𝑜𝑛𝑖 .
~𝐶𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑢 𝑜𝑚𝑜𝑟 𝑜𝑎𝑚𝑒𝑛𝑖 , 𝑡𝑢 𝑡𝑒 𝑚𝑎𝑠𝑡𝑢𝑟𝑏𝑒𝑧𝑖 ?
𝐼𝑙 𝑣𝑎𝑑 𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑚𝑒𝑎 𝑎𝑟𝑎𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑒𝑚 𝑑𝑒 𝑓𝑖𝑒𝑟𝑏𝑖𝑛𝑡𝑒 , 𝑖𝑙 𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑖𝑜𝑟 𝑒𝑙 𝑚𝑎 𝑟𝑖𝑑𝑖𝑐𝑎 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑡 𝑠𝑖 𝑖𝑠𝑖 𝑝𝑢𝑛𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑎 𝑝𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑚𝑒𝑎 𝑚𝑎𝑛𝑔𝑎𝑖𝑛𝑑𝑢-𝑚𝑎 .
𝐷𝑒 𝑐𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑠𝑡𝑎 ? 𝑁𝑢 𝑎𝑟 𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑒𝑎𝑠𝑐𝑎 𝑎𝑠𝑎 , 𝑎𝑟 𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖 𝑠𝑎 𝑠𝑒 𝑢𝑖𝑡𝑒 𝑙𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑐𝑢𝑚 𝑜 𝑓𝑎𝑐 𝑡𝑜𝑡𝑖 𝑐𝑒𝑖𝑙𝑎𝑙𝑡𝑖 .
𝐷𝑎𝑟 𝑒𝑙 𝑎𝑣𝑒𝑎 𝑎𝑐𝑒𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑖𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑒 , 𝑑𝑎𝑟 𝑐𝑢𝑚𝑣𝑎 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑡𝑖𝑚𝑖𝑡𝑜𝑟𝑒 , 𝑝𝑎𝑟𝑐𝑎 𝑖𝑖 𝑒𝑟𝑎 𝑚𝑖𝑙𝑎 𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒 . 𝑁𝑢 𝑎𝑚 𝑛𝑒𝑣𝑜𝑖𝑒 𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑙𝑎 𝑙𝑢𝑖 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑠𝑖𝑚𝑡 𝑛𝑒𝑣𝑜𝑖𝑎 𝑑𝑒 𝑎𝑙𝑡𝑐𝑒𝑣𝑎 .
~𝑃~𝑃𝑜𝑡𝑖 𝑠𝑎 𝑡𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑒𝑠𝑡𝑖?
~𝑈𝑛𝑑𝑒 𝑛𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑖𝑚?
~𝐹~𝐹𝑎 𝑐𝑒 𝑎𝑖 𝑑𝑒 𝑓-𝑓𝑎𝑐𝑢𝑡 𝑠𝑖 𝑔𝑎𝑡𝑎 .
~𝐴𝑚 𝑡𝑜𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑝𝑢𝑙 𝑑𝑖𝑛 𝑙𝑢𝑚𝑒 𝑠𝑎 𝑡𝑒 𝑓𝑎𝑐 𝑠𝑎 𝑔𝑒𝑚𝑖 𝑠𝑢𝑏 𝑚𝑖𝑛𝑒 , 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑝𝑜𝑡𝑖 𝑎𝑠𝑡𝑒𝑝𝑡𝑎 𝑝𝑢𝑡𝑖𝑛?
~𝐻𝑚𝑚? 𝐷𝑒 𝑐𝑒?
𝑀𝑎 𝑖𝑎 𝑖𝑛 𝑠𝑡𝑖𝑙 𝑚𝑖𝑟𝑒𝑎𝑠𝑎 𝑠𝑖 𝑚𝑎 𝑑𝑢𝑐𝑒 𝑙𝑎 𝑜 𝑚𝑎𝑠𝑖𝑛𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑐𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑎 𝑎𝑐𝑒𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑑𝑢𝑡𝑎 . 𝑀𝑎 𝑝𝑢𝑛𝑒 𝑝𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑢𝑛𝑢𝑙 𝑑𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑡𝑎 , 𝑜𝑐𝑜𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑚𝑎𝑠𝑖𝑛𝑎 𝑠𝑖 𝑠𝑒 𝑢𝑟𝑐𝑎 𝑙𝑎 𝑣𝑜𝑙𝑎𝑛 . 𝐶𝑜𝑛𝑑𝑢𝑐𝑒 𝑑𝑒𝑗𝑎 𝑑𝑒 𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑡𝑖𝑚𝑝 , 𝑑𝑎𝑟 𝑒𝑢 𝑛𝑢-𝑚𝑖 𝑝𝑜𝑡 𝑑𝑎 𝑠𝑒𝑎𝑚𝑎 𝑐𝑎𝑡 𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑐𝑢𝑡 , 𝑠𝑒𝑐𝑢𝑛𝑑𝑒𝑙𝑒 𝑚𝑖 𝑠𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑒𝑎𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒 𝑖𝑎𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑙𝑒 𝑜𝑟𝑒 . 𝑀𝑎 𝑓𝑎𝑡𝑎𝑖𝑎𝑚 𝑝𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑢𝑛 𝑠𝑖 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢 𝑝𝑎𝑟𝑐𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑐𝑢𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠 𝑑𝑒 𝑓𝑙𝑎𝑐𝑎𝑟𝑖, 𝑖𝑎𝑟 𝑠𝑖𝑛𝑔𝑢𝑟𝑢𝑙 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑑𝑖𝑢 𝑒𝑟𝑎 𝑐𝑒𝑙 𝑑𝑖𝑛 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑝𝑡𝑎 𝑚𝑒𝑎 , 𝑑𝑎𝑟 𝑒𝑙 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑚𝑎𝑐𝑎𝑟 𝑛𝑢 𝑠-𝑎 𝑢𝑖𝑡𝑎𝑡 𝑠𝑝𝑟𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒. 𝐷𝑢𝑟𝑒𝑟𝑒𝑎 𝑑𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑛𝑡𝑎𝑙𝑜𝑛𝑖 𝑑𝑒𝑣𝑒𝑛𝑒𝑎 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝑐𝑒 𝑚𝑎𝑖 𝑔𝑟𝑒𝑢 𝑑𝑒 𝑠𝑢𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑡 𝑠𝑖 𝑑𝑜𝑟𝑖𝑛𝑡𝑎 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑒𝑚 𝑑𝑒 𝑚𝑎𝑟𝑒 .
𝑁𝑢 𝑠𝑝𝑢𝑛𝑒 𝑛𝑖𝑚𝑖𝑐 𝑐𝑖 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑠𝑒 𝑑𝑎 𝑗𝑜𝑠 𝑑𝑖𝑛 𝑚𝑎𝑠𝑖𝑛𝑎 𝑠𝑖 𝑖𝑚𝑖 𝑑𝑒𝑐ℎ𝑖𝑑𝑒 𝑢𝑠𝑎 . 𝑀-𝑎 𝑎𝑗𝑢𝑡𝑎 𝑠𝑎 𝑐𝑜𝑏𝑜𝑟 𝑠𝑖 𝑚𝑎 𝑙𝑎𝑠𝑎 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑠𝑝𝑟𝑖𝑗𝑖𝑛 𝑑𝑒 𝑒𝑙 , 𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑚𝑒𝑎 𝑒𝑟𝑎 𝑜 𝑐𝑎𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑚𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑐𝑜𝑛𝑗𝑢𝑟𝑎𝑡𝑎 𝑑𝑒 𝑝𝑜𝑚𝑖 , 𝑎𝑏𝑖𝑎 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑎𝑚 𝑜𝑏𝑠𝑒𝑟𝑣𝑎𝑡 𝑐𝑎 𝑠𝑢𝑛𝑡𝑒𝑚 𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑗𝑙𝑜𝑐𝑢𝑙 𝑝𝑢𝑠𝑡𝑖𝑒𝑡𝑎𝑡𝑖𝑖 , 𝑖𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑝𝑎𝑑𝑢𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑢𝑛𝑒𝑐𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑢𝑚𝑖𝑛𝑎𝑡𝑎 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑑𝑒 𝑓𝑎𝑟𝑢𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑚𝑎𝑠𝑖𝑛𝑖𝑖 . 𝑈𝑛𝑑𝑒 𝑒𝑟𝑎𝑚 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑛𝑜𝑖 𝑑𝑜𝑖 𝑠𝑖 𝑚𝑢𝑙𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑖𝑚𝑎𝑙𝑒 .
~𝐴𝑐𝑢𝑚 𝑝𝑜𝑡𝑖 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑐𝑒 𝑣𝑟𝑒𝑖 , 𝑛𝑢 𝑜 𝑠𝑎 𝑛𝑒 𝑎𝑢𝑑𝑎 𝑛𝑖𝑚𝑒𝑛𝑖 .



----------------------
𝑆𝑐𝑢𝑧𝑎𝑡𝑖 𝑔𝑟𝑒𝑠𝑒𝑙𝑖𝑙𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑚𝑎𝑡𝑖𝑐𝑎𝑙𝑒 🙏🙏
𝑆𝑝𝑒𝑟 𝑠𝑎 𝑣𝑎 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑎. 🐣🐣
𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢💞🐣🐣

☠︎︎𝔽𝕒𝕝𝕝𝕖𝕟 𝔸𝕟𝕘𝕖𝕝☠︎︎ ʲᵉᵒⁿᵍˢᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum