𝑁𝑢 𝑠𝑒 𝑝𝑜𝑎𝑡𝑒 , 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑖𝑛 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑣𝑎𝑚𝑝𝑖𝑟 ?
~
~🄽-𝑁𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑝𝑜𝑠𝑖𝑏𝑖𝑙 .
𝐸𝑟𝑎𝑚 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑠𝑜𝑐𝑎𝑡 𝑐𝑎 𝑠𝑎 𝑚𝑎𝑖 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑒𝑧 𝑖𝑎𝑟 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜 𝑖𝑠𝑖 𝑝𝑢𝑛𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑎 𝑝𝑒 𝑝𝑖𝑒𝑝𝑡𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢 𝑚𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑧𝑒𝑠𝑐 𝑙𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑟𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎-𝑙 𝑖𝑚𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑒 𝑝𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒, 𝑑𝑎𝑟 𝑓𝑎𝑟𝑎 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑐 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑐𝑎 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑝𝑒𝑎𝑚 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑡 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝑐𝑒 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑙𝑎𝑏𝑖𝑡.
~𝑃𝑎𝑝𝑢𝑠𝑜, 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑝𝑢𝑙 𝑠𝑎 𝑛𝑒 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑎𝑚 .
~𝑁-𝑁𝑢, 𝑑𝑎-𝑚𝑖 𝑑-𝑑𝑟𝑢𝑚𝑢!
𝐼𝑛𝑐𝑒𝑟𝑐 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑧𝑏𝑎𝑡 , 𝑑𝑎𝑟 𝑒𝑙 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑎 𝑠𝑎-𝑚𝑖 𝑠𝑎𝑟𝑢𝑡𝑒 𝑔𝑎𝑡𝑢𝑙 𝑠𝑖 𝑐𝑜𝑏𝑜𝑟𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑡 𝑠𝑝𝑟𝑒 𝑝𝑖𝑒𝑝𝑡, 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑝 𝑠𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑡 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡𝑖𝑖 𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑛𝑢 𝑚𝑖 𝑙𝑒 𝑝𝑜𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎 . 𝑁𝑢 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑙𝑒𝑔 𝑑𝑒 𝑐𝑒 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑒𝑎𝑧𝑎 𝑎𝑠𝑎 𝑠𝑖 𝑑𝑒 𝑐𝑒 𝑠-𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑢𝑡 𝑑𝑖𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑡𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑑 . 𝐼𝑛𝑐𝑒𝑡, 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑡𝑒𝑎 𝑖𝑚𝑖 𝑑𝑒𝑣𝑒𝑛𝑒𝑎 𝑔𝑜𝑎𝑙𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑖𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑢𝑧𝑎 𝑚𝑎𝑖𝑛𝑖𝑙𝑒 𝑙𝑢𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑒 𝑝𝑙𝑖𝑚𝑏𝑎𝑢 𝑐𝑢 𝑢𝑛 𝑠𝑐𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑢𝑚𝑒 𝑝𝑒 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢 𝑠𝑖 𝑎𝑐𝑒𝑙𝑎 𝑒𝑟𝑎 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑖𝑛𝑛𝑒𝑏𝑢𝑛𝑒𝑎𝑠𝑐𝑎 , 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑑𝑒𝑧𝑔𝑢𝑠𝑡𝑢𝑙 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑓𝑟𝑖𝑐𝑎. 𝑉𝑜𝑖𝑎𝑚 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝑐𝑒 𝑚𝑎𝑖 𝑚𝑢𝑙𝑡 .
~𝐶-𝐶𝑒 𝑚-𝑎𝑖 𝑓-𝑓𝑎𝑐𝑢𝑡?
~𝐼𝑡𝑖 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒? 𝑇𝑒-𝑎𝑚 𝑑𝑟𝑜𝑔𝑎𝑡.
~𝑁-𝑁𝑢!
~𝐵𝑎𝑏𝑦, 𝑑𝑒𝑔𝑒𝑎𝑏𝑎 𝑡𝑒 𝑧𝑏𝑎𝑡𝑖 , 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑎𝑟𝑒 𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑎 𝑡𝑒 𝑠𝑎𝑙𝑣𝑒𝑧𝑒 .
𝐼𝑚𝑖 𝑠𝑜𝑝𝑡𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑙𝑎 𝑢𝑟𝑒𝑐ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑣𝑜𝑐𝑎𝑛𝑑𝑢-𝑚𝑖 𝑓𝑖𝑜𝑟𝑖 𝑑𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑟𝑒 , 𝑛𝑢 𝑎𝑟 𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖 𝑠𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑒𝑧 𝑎𝑠𝑎 , 𝑑𝑎𝑟 𝑚𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑡 𝑎𝑡𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑒𝑥𝑐𝑖𝑡𝑎𝑡 𝑠𝑖 𝑡𝑜𝑡 𝑐𝑒 𝑣𝑟𝑒𝑎𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑠𝑎 𝑠𝑐𝑎𝑝 𝑑𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑑𝑢𝑟𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑎 𝑖𝑛𝑐𝑜𝑛𝑗𝑜𝑎𝑟𝑎 .
~𝑆𝑝𝑢𝑛𝑒-𝑚𝑖 𝑐𝑒 𝑣𝑟𝑒𝑖!
~𝑁-𝑁𝑢 𝑡𝑒 𝑣𝑟𝑒𝑎𝑢 .
~𝐺𝑢𝑟𝑎 𝑡𝑎 𝑚𝑎 𝑝𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑡𝑖 , 𝑑𝑎𝑟 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑢𝑙 𝑛𝑢 𝑜 𝑣𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑒 . 𝐸 𝑚𝑢𝑙𝑡 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑐𝑎𝑡 𝑡𝑖𝑛𝑒 . 𝐴𝑟 𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖 𝑠𝑎 𝑡𝑒 𝑝𝑒𝑑𝑒𝑝𝑠𝑒𝑠𝑐 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑎𝑠𝑡𝑎 , 𝑡𝑖-𝑎𝑟 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑎? 𝐼𝑛𝑠𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑖𝑚𝑖 𝑎𝑑𝑢𝑐 𝑎𝑚𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑚𝑎 𝑜𝑎𝑟𝑎 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑚 𝑓𝑎𝑐𝑢𝑡-𝑜 𝑐𝑢 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑖𝑛 𝑠𝑖 𝑒𝑙 𝑚-𝑎 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑒𝑏𝑎𝑡 𝑎𝑐𝑒𝑙𝑎𝑠𝑖 𝑙𝑢𝑐𝑟𝑢 . 𝐼𝑛𝑠𝑎 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑒𝑟𝑎 𝑑𝑖𝑓𝑒𝑟𝑖𝑡 , 𝑚𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑑𝑖𝑓𝑒𝑟𝑖𝑡 𝑛𝑢 𝑣𝑜𝑖𝑎𝑚 𝑠𝑎 𝑚𝑎 𝑝𝑒𝑑𝑒𝑝𝑠𝑒𝑠𝑐𝑎 , 𝑣𝑜𝑖𝑎𝑚 𝑠𝑎 𝑜 𝑓𝑎𝑐 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑖𝑛 .
CITEȘTI
☠︎︎𝔽𝕒𝕝𝕝𝕖𝕟 𝔸𝕟𝕘𝕖𝕝☠︎︎ ʲᵉᵒⁿᵍˢᵘⁿᵍ
أدب الهواة~𝔸𝕤 𝕞𝕚𝕟𝕥𝕚 𝕕𝕒𝕔𝕒 𝕥𝕚-𝕒𝕤 𝕤𝕡𝕦𝕟𝕖 𝕔𝕒 𝕞𝕚-𝕒 𝕗𝕠𝕤𝕥 𝕕𝕠𝕣 𝕕𝕖 𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣𝕚𝕝𝕖 𝕥𝕒𝕝𝕖 . ~𝔸𝕥𝕦𝕟𝕔𝕚 𝕞𝕚𝕟𝕥𝕖-𝕞𝕒 𝕗𝕣𝕦𝕞𝕠𝕤 . ~𝕋𝕖 𝕚𝕦𝕓𝕖𝕤𝕔 . ~𝕀𝕦𝕓𝕖𝕤𝕥𝕖-𝕞𝕒 𝕒𝕥𝕦𝕟𝕔𝕚 . ~~~~~~~~ Volumul 1 - Fallen angel ...