𝘊𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴

282 14 2
                                    

Brunetka řekla heslo a vešla do jejího pokoje který ji byl přidělen jako nové Primusce...Ovšem tu funkci nedostala sama, musí spolupracovat s někým, o kom si myslela ze už ho po válce nikdy neuvidí...

„Víš co jsem se dneska dozvěděl" ozval se místnosti chladný hlas, který by poznala všude. Nečekala ze by tady byl, i přesto ze by měli pokoj sdílet do hromady, on se tady moc nezdržoval ani se mu moc nechtěli vykonavat Primuské povinnosti, ale snažil se. A ona tady tak mela klid a ticho...

„Co tady děláš?" Zamračila se a své kaštanové oči zabodla do těch jeho ledově bouřkových, stal naproti ní s kamennou maskou, opřeny o gauč. Měl na sobě černé kalhoty a černou košili ve které vždy vypadal tak elegantně, a jí se z nějakého důvodu líbilo...A musela uznat ze nebyl k zahození...
„Myslím že sem mám stejný přístup jako ty" odvětil chladně a probodl ji pohledem
„Byl jsem za McGonagallovou a víš co mi řekla? Ze jedna Hermiona Grangerova mi věří a dává mi šanci" zamračil se na ní, nad tím se Hermiona zhluboka nadechla. Před dvěma týdny měla s McGonadallovou dlouhý rozhovor o něm a ona ji požádala aby nad ním nezlomila hůl, jelikož si zaslouží šanci, protože za jeho minulost si sám nemůže. Což byla pravda Hermiona věděla ze nebyl smrtijedem ze své vlastní vůle a věřila ze by se jim dobrovolně nestal, nikdy někoho nezabil, vlastně nikdy nikomu ani neublížil spíše dělal naschvály, všechny urážel a choval se povrchně a arogantně, za což mohla výchova jeho otce...

„Opovaž se udělat něco co by mě dostala do Azkabanu a prokleju tě" řekl ji nebezpečným tonem, pod kterým se nepříjemně ošila. Přišlo mu divné ze by mu jen tak věřila ale na druhou stranu byla to Grangerova...
„Proč bych to měla dělat?" Zamračila se na nej, ona nebyla jako on. Byla rozumná, spravedlivá a někdy až moc hodná ale hlavně se řídila svou hlavou...
„Chceš mi říct, že mi opravdu věříš Grangerova? Neveřím že by jsi mi věřila jen tak aniž by jsi s těmi tupcemi neměla něco zalubem" Pozvedl obočí a rozešel se k ní. Když byl v dost blízké blízkosti tak se zhluboka nedechla a ucítila tu jeho dokonalou vůni
„Věřím, protože nejsi v pozici kdy by jsi mohl něco udělat pokud by jsi si nechtěl podívat do Azkabanu" řekla odhodlaně a zamračeně se na něj dívala. Jediná možnost jak se tam nedostane je mít dobrý prospěch bez žádných problému, stačí jeden krok vedle a posadí se vedle jeho otce..Draco se nad tou větou lehce zamračil, někdy se mu zdála až moc chytrá a odhodlána..a taky drzá ale to se mu líbilo...

„Dokaž to Grangerova" zašeptal sí s ušklebkem do ucha. Začal obracet karty a bavilo ho jak z něho nebyla ve své kůži. Ovšem ta blízkost byla nebezpečná i pro něj, moc dobře si uvědomoval že není ošklivá a ze by stala za hřích...
Když Hermiona pocítila jeho horký dech na své pokožce tak jí tělem projela husí kůže a pocítila těch pár motýlku kteří se ji začali usazovat v břiše. Moc dobře si uvědomovala že nějakou náklonnost k blonďákovi má, což bylo děsivé vzhledem k jejich minulosti, jenže Malfoy byl opravdu pohledný a velmi mužný, jen tomu nikdy nevěnovala pozornost až do teď...

„Zavři oči" ušklíbl se na ní a pronikavě se jí podíval do očí
„Ne" zamračila se na něj i hned a hluboka se nadechla protože se dělilo jen par centimetrů
„Bojíš se?" Pozvedl obočí a užíval si jak moc z něj byla v rozpacích
„Jistě ze ne Malfoyi" zamračila se, rozhodne se ho nebála, proč by měla? Jediný co muže udělat je že ji urazí..
„Tak je zavři" řekl už chladněji. Hermiona se na nej jen podívala a nechtěla mu dat žádný náznak toho že by měla strach a proto oči po chvíli zavřela. Blonďák se vítězně ušklíbl
„Neotvírej ani kdyby jsi měla umřít" zašeptal jí těsně před obličejem. Ona se zhluboka nadechla a usoudila ze by se možná měla začít bát...

Vycítila jeho pohyb jelikož jí Draco pomalu začal obcházet a když byl za její zády, tak jí políbil na její rozpálený hebký krk. Když ucítila jeho horké rty na svém krku, tak se i hned napnula, srdce se jí rozbušilo a zhluboka se nadechla, cítila v tom místě silný proud elektřiny. Nad tím se ušklíbl a opět se postavil před ní a sledoval každý její centimetr, což z té blízkosti vycítila. Nebylo jí to nepříjemné, pravě naopak...

Opět se sklonil k jejímu krku a zanechal tam další polibek a sám se musel držet aby po ní hned neskočil...Všiml si jak se lehce zamračila a pootevřela ústa jelikož její dech byl až moc rychlí

„Malfoyi" vydechla, protože věděla o co se snaží a co bude následovat když bude pokračovat
„Věř mi Grangerova" šeptl jí do ucha
„Věříš?" Zeptal se když se vrátil před její obličej a cekal na její reakci. Bojovala sama se sebou, líbilo se jí to i když věděla ze je to špatně ale jediné co ji drželo zpátky byla jeho minulost, za kterou vlastně nemohl...A cítila ty motýlky v podbřišku, cítila v sobě nervozitu a i chtíč který nechtěl aby přestal...A na druhou stranu i on musel odhodit svoje zábrany aby se ji dotkl...

Po chvíli souhlasně kývla. On se vítězně ušklíbl, protože mu tím dala souhlas na všechno a ona to věděla. A než se Hermiona stačila nadechnout tak jeho rty si přivlastnili ty její, byl to vášnivý pod kterým se jí malem prolomila kolena. Ucítila s v sobě ohňostroj, jakoby by to bylo přesně to co chtěla...

Hned jak polibek skončil tak jí otočil zády k němu, nasměroval jí do jeho ložnice a jeji ruce spojil za jejími zády
„Uvolní se Grangerova" šeptl jí do ucha, když ji donutil aby se rozešla. Nad tím se zamračila přišla si naprosto uvolněna, jen ji stresovalo že nic nevidí a on si s ni děla co chce, ne ze by se ji to nelíbilo, ale stále to byl Malfoy...
Draco otevřel dveře do jeho pokoje a když do nej vešli tak je i zavřel.
Její chůzi zastavil až u jeho postele a opět si ji otočil čelem k němu

„Můžeš je otevřít" rozkázal jí s pobavením. Hned co je otevřela tak ji blonďák shodil na postel, nestihla se ani vzpamatovat a on ji přišpendlil vlastním tělem, zhluboka se nadechla a po chvíli si opět přivlastnil její rty, byl to mnohem chtivější a dravější polibek, který mu oplácela, vzdálil se od jejích rtů a začal jí líbat na krku, jeho ruce si našli cestu k jejím knoflíčkům na košili a postupně je začal rozepínat, dokud mu neodhalili svoji skoro náhodou hruď. Hermiona lehce vzdychla když jí začal zasypávat polibky okolo jejich ňader.
Po chvíli se opět vrátil k jejím napuchlím rtům, její ruce přišpendlil jednou svou rukou nad její hlavou a druhou rukou vjel pod její záda a než se stihla nadechnout tak rozepnul jedním pohybem podprsenku, kterou následně sundal. Hermiona začala zprudka dýchat a cítila jak se ji začínají červenat tváře. Sám Malfoy ji vidí nahou...Draco musel ušklíbnout a pohled na ní mu dost zvětšoval problém tam dole. Opět ji začal zasypávat polibky po cele její hrudi a ona lehce vzdychala, její dech se zrychloval čímž níž se posouval. On nehodlal na nic čekat, takže jednoduše chytnul lem její školní sukně a i s kalhotkami jí ji sundal. Ona se zhluboka nadechla, lehce se zamračila a pokud to šlo tak její dech byl ještě rychlejší. Cela se mu odhalila, viděl každou část jejího těla a ona myslela ze se zblázní.
Hermiona sevřela prostěradlo, vzdychla o něco hlasitěji a slastně zavřela oči když se jeho rty dotkli jejího necitlivějšího místa, v tu chvíli začala cela hořet a pocítila velké pálení.

„Draco" vydechla zmučeně a když ji došlo ze ho nazvala jménem tak se zarazila, ovšem on jí nedal prostor na to aby myslela na cokoliv jiného než na to potěšení. Draco se nad tím oslovením ušklíbl, vrátil se k jejím rtům a ona mu i hned začala rozepínat knoflíčky na košili, kterou mu následně sundala a někam odhodila. Hned na to mu začala rychle začala rozepínat kalhoty a on se ji opět ušklíbl do rtu. Sama Grangerova mi rozepíná kalhoty a touží po něm. Ovšem i on touží po ní, blonďak dal její ruce pryč, které si dala podél své hlavy a opět semkla prostěradlo. Sám si kalhoty rozepnul, vyndal svůj chloub a nepotřeboval žádný souhlas jelikož ona cela hořela a ve chvíli kdy to nejmíň čekala do ní vnikl. Ihned se prohla v zádech, zaklonila hlavu a její silný a hlasitý vzdych se roznesl celou místnosti a kdyby Bradavické pokoje nebyly pod tišícím kouzlem určitě by byl slyšet i na chodbě. Její ruce křečovitě drželi prostěradlo, čehož si Draco všiml a jednu svou ruku si propletl s její, kterou mu i hned pevně stiskla. On začal hned prudce přirážet jako by měli umřít. Oba měli pocit ze pokud se nebudou mít tak umřou.
Každou chvíli byly přirázi větší a rychlejší, nehodlal zpomalit ani přestat. Její dech byl rychlejší a vzdychy každou chvíli hlasitější a chtivější. Blonďak jí vlepil jeden polibek na její horký krk, jelikož ona se jeho rtům věnovat nedokázala, její silné vzdychy jí to nedovolili.

Když oba dva společně vyvrcholil, tak ani tak nepřestali. Draco se ji pouze pronikavě podíval do oči a když uviděl její úsměv a červené rty, tak ji opět dravě políbil...

The secret of Hogwarts / Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat