𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑒

303 15 5
                                    

„Grangerova stůj sakra!" Ozval se za ní na chodbě naštvaný a chladný hlas známého zmijozela. Hermiona se prudce zastavila v chůzi a nastaveně se otočila na blonďáka za ní, které ji propaloval pohledem. Nic mu neodpověděla pouze tam stala a chladně ho sledovala

„Nebyla to moje chyba" zamračil se na ní když ji došel
„Měl jsi být ticho" prskla na něj
„Ticho? Ti tvoji tupci by se měli naučit chovat a držet jazyk za zuby. A pokud ti tolik záleží na tom jak to teď vypadá, tak jsi si semnou neměla nic začínat, je mi to u prdele Grangerova já si mužů najít jakoukoliv jinou" zvýšil na ní hlas, jeho tón byl nebezpečný a v jeho očích byly záblesky zlosti. Hermiona při těch slovech jakoby zkameněla a pocítila bolest na hrudi. Jistě začít si s Malfoyem nebyl dobrý nápad, jak si mohla myslet ze by to bylo růžový, nebo ze bude jiný...
Draco hned litoval toho co řekl když viděl její pohled. Vůbec nic mu na to neřekla jen nechala svoje oči vpíjet do těch jeho..

„Fajn" vydechla pevným hlasem ale on poznal to ublížení. Otočila se ne podpatku a vydala se pryč. Jistě ze se hned vydal za ní. Jenže ona mu zmizela ve dveřích od jednoho pokoje který jí přidělila Minerva, aby si mohla kde číst, učit a dělat úkoly.

„Otevři" zaklepal na ně. Jenže se vůbec nic neozvalo jako by tam nebyla
„Otevři ty debilní dveře" zvýšil hlas. Jenže si uvědomil ze tím asi nikam nedospěje. Nebyl to typ který by se o někoho snažil, jenže o ní se snažit musel, z nějakého záhadného důvodu mu na ní záleželo...
„Hermiono, otevři" řekl klidným hlasem. Bylo to snad poprvé co ji řekl jménem, a přišlo mu to divné ale znělo to hezky. Hermiona nemohla uvěřit svým uším, snad nikdy ji tak neřekl a z jeho úst to znělo hezky. Zavřela oči, zhluboka se nadechla a pomoci hůlky otevřela dveře.

Draco hned vešel dovnitř a svůj pohled zabodl do její kamenné tváře. Když se k ní rozešel tak Hermiona stočila pohled pryč od něj. On moc dobře věděl jak si jí získat, stačí ji jen ukázat jeho druhou stranu, tu kterou nikomu neukazoval. Vzal její horkou tvar do své chladně dlaně, otočil si jí směrem k sobě aby se mu dívala přímo do oči a palcem přejel po malé jizvě kterou měla z války...Cítil jak stále byla napnutá a zamračeně ho sledovala, moc dobře poznala jeho záměr.

„Nechci žádnou jinou Grangerova" odvětil s lehkým úšklebkem a stále se jí díval do oči, po tom se sklonil, políbil jí na krk a za pas si jí přitáhl k sobě ještě blíž a jejich těla se silně nalepila na sebe. Ona mu lehce naklonila hlavu a tím mu umožnila lepší přístup. Po chvíli se mu však z polibku vysmekla a s úšklebkem se na něj podívala, a on se lehce zamračil.

„Vždycky si myslíš že musí být vše po tvým Malfoyi?" Pozvedla obočí, lehce do nej zatlačila a udělala krok, čímž ho donutila udělat par kroku dozadu, dokud nenarazil na gauč který tu byl, donutila ho si na něj sednout a ona se posadila obkročmo na něj.
„Nemyslím protože vždycky je Grangerova" ušklíbl se na ní a své ruce položil na její holá stehna, jelikož měla jen školní sukni a sunul je výš a výš. Její dech se tím trochu zrychlil ale rozhodit se nenechala, a po chvíli mu vzala ruce a položila mu je podél jeho těla na gauč. On se na ní zamračil a propaloval jí pohledem.
„Teď už ne" vydechla mu do rtu na kterého následně vášnivě políbila a jeho ruce měla stále uvězněně držela na gauči, aby se ji nemohl dotknou, protože kdyby bylo po jeho tak je má všude po celém jejím těle. A aby ho ještě víc zmučila tak pohnula svými boky a jelikož měla jen sukni a kalhotky tak to bylo dost intimní

„Grangerova" procedil ji skrze zuby do rtu, ale ona ho naprosto dokonale ignorovala.
„Nech ruce kde jsou" rozkázala a podívala se na nej ostrým pohledem, blonďak nad tím jen pokrčil nos protože usoudil ze je stále naštvaná a když pustila jeho ruce, nechal je tam kde byly.
Nikdy v životě se nikomu nepodřizoval, ale o na nej měla až moc velký vliv ale už teď věděl ze to dlouho nevydrží.
Hermioniny prsty si našli cestu ke knoflíčkům na jeho košili, které postupně začala rozepínat. Draco ji celou tu dobu sledovat, každý centimetr jejího obličeje, nejednou mu přišla tak hezká...ona ho dokonale ignorovala, věnovala se jen košili kterou po chvíli celou rozepla a konečky prstu přejela po jeho nahé vypracované hrudi až k jeho kalhotám, po kterých následně taky přejela. Blonďák se zhluboka nedechl a začal se na ní mračit. Hermiona ho políbila na nahou hruť, usmála se na nej a pak z něho jednoduše slezla

„Co to jako děláš?" Zamračil se na ní okamžitě
„Jdu na hodinu" řekla jakoby nic a srovnala si sukni. Draco ji začal i hned probodávat chladným pohledem a než se stihla vzpamatovat, tak vstal, chytl ji za pas a tlakem ji donutil udělat dva kroky dozadu dokud nenarazila do stolu, který se cely otřásl

„Co si o sobě myslíš Grangarova" ušklíbl se na ní, vzal její ruce které jednou svoji rukou semkl před jejím tělem, vzal jeho zmijozelskou kravatu a jednoduše jí ruce svázal

„Malfoyi" zamračila se Hermiona a když se opět nadechovala ze něco řekne tak ji blonďák, vysadil na stůl, donutil ji aby si na něj lehla a její svázané ruce jí dal za hlavu. Draco si všiml že začala zrychleně dýchat když ji roztáhl nohy a vyhrnul ji sukni k pasu. Nevěnoval ji ani jeden polibek a hned si začal rozepínat kalhoty a vyndal svůj chloub

„Malfoyi, bude hodina a já-..." začala protestovat i když se ji to líbilo. Ale bohužel nestihla dokončit ani větu, jelikož do ní prudce vnikl a ona tak slastně a hlasitě vzdychla.

„Jo všichni chodí na hodinu a jsi dost slyšet takže by jsi měla být ticho" ušklíbl se na ní a ona se i hned zděsila, opět chtěla protestovat. Protože co kdyby jsem někdo přišel? Co když budou kluci hledat? Draco ji nedal moc prostoru na pochybovaní, vášnivě ji políbil při čemž opět silně přirazil. Ona pevně stiskla roh stolu nad její hlavou a snažila se nevydat ani hlavu, což s jeho rychlostí a drsnosti šlo dost těžko. A pochybuje že viklající stůl ze kterého všechno popadalo slyšet nebude...
Blonďák jí si snažil utěšovat polibkami do kterých mu vzdychla a užíval si tohle její mučení, ne že rád někoho mučil ale tohle ji dělalo potěšení a aby ji jest víc podráždil tak začal rozepínat její košili, kterou následně odhrnul z její polonahé hrudě. Vzdálil se od jejich rtu a ona i hned pevně musela semknout rty a bojovat sama se sebou aby nevydala hlasitý stén, což bylo těžší a těžší protože Draco zrychloval a ještě ji začal zasypávat polibky na její hrudi a ona cela hořela, cele její tělo polil pot. V tu chvíli ji bylo úplně jedno ze poprvé přijde pozdě na hodinu, nebo spíš nepřijde vůbec...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 26, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The secret of Hogwarts / Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat