Dlouhovlasá brunetka, chodila ve večerních hodinách mezi regály ve tmavé a tiché knihovně, kde už nikdo nebyl.
Jako Primuska měla za úkol občas kontrolovat hrad, jestli se někde netoulají neposlušní puberťáci a knihovna je skvělá příležitost kam se schovat. I ona se tady schovávala před světem, milovala ten klid, ticho a vůni starých knih a pergamenu. Kdyby mohla byla by tu pořad, měla tady čas přemýšlet...„Sama večer v knihovně Grangerova" ozval se chladný hlas za ní, prudce sebou leknutím trhla a vylekaně se otočila na narušitele toho ticha.
Pohled ji spadl na arogantního blonďáka, který se opíral ramenem o regál se zkříženýma rukama na hrudi, na tváři mu hrál ten typický úšklebek a probodával jí chladným pohledem...„Malfoy? Co tady děláš" řekla odhodlaně a zamračeně sledovala každý jeho centimetr
„Šel jsem se projít" pokrčil jednoduše rameny. A ona nechápala co to hraje za hru
„Nemáš tady co dělat" odvětila pevným hlasem
„Co uděláš? Strhneš mi body nebo půjdeš na Minervou a řekneš jsem chtěl dostat smrtijedy do Bradavic?" Ušklíbl se na ní a přitom se k ní rozešel, hned si všiml jak se napnula a polkla. Nedivil se byla sama v tmavé knihově zrovna s ním...
„Proč bych to měla dělat, nejsem jako ty" odfrkla si. Hermiona moc dobře věděla ze nebyl smrtijedem ze své vlastní vůle, věděla ze za to nemohl a proto na to brala ohled, ovšem pořad to byl namyšlený, bezcitný had který ji celé dětství urážel nadávkou kterou má do konce života vyrytou na svém předloktí.„Měl by jsi jít nebo-" začala opět odhodlaně
„Nebo co Grangerova?" Skočil ji do řeči, a přiblížil se k ní ještě blíž, v jeho tónu bylo něco zvláštního. Vlastně cele tohle bylo zvláštní, stojí tu spolu už tak dvě minuty a on ji ještě neurazil ani nic podobného. Ta blízkost ji dost znervózňovala a on to poznal, byla z něho v rozpacích...„Budeš se divit ale ty body mi jsou jedno" odvětil chladně a své oči zabodl do těch jejich kaštanových. Už dříve si všiml že Grangerova nepatří mezi ošklivé, a od začátku tohohle ročníku který musel absolvovat aby se nedostal do Azkabanu, poznal že by stála za hřích, a bylo mu jedno jak velký hřích to bude...
„Nedivím se ale i tak odejdi" přikázala mu pevným hlasem ale její dech byl zrychlený a do nosu se jí dostala jeho dokonalá vůně, která se ji dost líbila. Nikdy u něho nebyla tak blízko, ale i bez té blízkosti musela uznat že není k zahození, pravě naopak...
„Přinuť mě" šeptl jí do ucha a jejím tělem projela husí kůže, nepříjemně se ošila a skousla si spodní ret
„Jsi nervózní" poznamenal s úšklebkem a své oči sklopil k jejím narůžovělým rtům
„Nejsem nervózní a je mi jedno co tady děláš ale odejdi, nejsi v pozici kdy by jsi si mohl co chceš" podívala se mu zamračeně a upřímně do oči. Musel uznat že je dost odhodlána a někdy i drzá ale to se mu líbilo, nebyla to žádná ufňukaná holka...
Po těch slovech se Hermiona otočila a chtěla se vydat pryč s tím aby si dělal co chce, ovšem nestihla udělat ani krok a on jí chytl za zápětí a prudce přirazil na regál. Leknutím a nárazem lehce vzdychla a zmateně i vyděšeně se podívala na blonďáka který jí přišpendlil vlastním tělem...A než se stihla vzpamatovat tak Draco prudce lapil její rty. Byl to vášniví polibek. V tu chvíli jakoby by ztuhla a přestala dýchat. A i přesto ze věděla co děla a jak velká chyba to je, mu ho opětovala. Nechápala sama sebe ale líbilo se jí to...Draca to překvapilo ale po chvíli když se jejich polibky prohloubili tak ucítil tu její nejistotu a to ze se chtěla odtrhnout
„Grangerova, prostě přestaň myslet" procedil skrze zuby do jejich rtu. Když by přestala myslet, tak by pokračovala dál, jelikož se ji to líbilo a Malfoy ji nějakým záhadným způsobem přitahoval...Věděla že je to špatně ale ten chtíč a motýlci kteří se objevili v jejím těle ji nutili přestat přemýšlet....
Takže omotala své ruce kolem jeho krku, a on se musel ušklíbnout, nedokázala mu odolat.
Jejích polibky byly dravější a chtivější každou chvíli. Draco si po chvílí našel cestu pod její školní košili a jeho prsty začali hladit její hebkou rozžhavenou kůži. V tom místě ji hned projel proud elektřiny. Netušila ze ten chtíč a touha bude tak velký a silnější než ona, jakoby se nepoznávala...Když chodila chvíli v Ronem a vypsala se s nim tak tohle nikdy necítila...Nechápala to ale líbilo se jí to...I Její prsty si sami automaticky našli cestu k jeho košili a začali mu rozepínat košili. V tu chvíli se ji Draco opět ušklíbl do rtu, protože tím mu dala svolení ze i on muže dělat víc, sice by to udělal i bez toho at už by chtěla nebo ne ale na tom mu nezáleželo.
Blonďák udělala to samé jako, rychle ji začal rozepínat knoflíčky na košili, a než se stihla to stihla zaregistrovat tak mu odhalila její polonahou hruď, pocítila jak se jí žene červeň do tváře ovšem on ji nedal příležitost na to aby mohla být nervózní a zahrnul jí polibky na jejím horkém krku a u toho jeho ruce rýsovali její nahé boky. I ona mu svými štíhlými prsty přejela po jeho nahé hrudi, který byla dokonale vypracovaná. Zřejmě z famfrpálu.Po chvíli jí blonďak jedním pohybem natočil pryč z uličky a tlakem ji donutil aby se někam rozešla, udělala pár kroku a narazila do jednoho ze stolu který tu byl, vzal jí pod holým stehny a vysadil jí na něj. Hermiona začala cítit velké pálení a chtíč, přišlo jí jakoby hořela. Bylo ji jedno ze je to Malfoy a k čemu se teď chystá ale už tak zašla daleko.
Draco se opět musel ušklíbnout když její tenké prsty začali rychle rozepínat jeho pásek. Kdo by kdy řekl ze Grangerova bude rozepínat jeho kalhoty a toužit po něm, víc než Voldemort toužil zabit Pottera.
Když se ji to povedlo, tak jí Draco vyhrnul její školní sukni k bokům, pomohl jí rozepnout i jeho kalhoty a následně vyndal jeho chloub a jí odhrnul kalhotky, jelikož nechtěl ztrácet čas tím aby ji je sundal.Dravě jí políbil a přitom do ní konečně vnikl. Její vzdych se roznesl celou knihovnu, všechny ty motýlci co měla v břiše se konečně rozletěli po celém jejím těle a způsobili tím rozkoš.
Draco nečekal vůbec na nic a i hned začal prudce přirážet, její vzdychy zesilovali a zadá se jí prohýbala. Blonďak ji tlakem donutil aby se položila na stůl, tím mu umožnila výhled na její hruď kde jí začal líbat.
A jelikož Draco nezpomaloval, spíše na opak tak se musela chytnou hrany stolu. Myslela že se zblázní a chtěla ho ještě víc jestli to bylo možné tak jako on jí...„Malfoyi" vydechla zadýchaně a zaklonila hlavu při dalším prudkém a rychlém přirazu
„Grangerova" opáčil a sklonil se k ní aby jí mohl políbit, i hned se nadzvedla na loktech a vyšla mu vstříc. O všem jejich polibky dlouho nevydrželi, jelikož Hermiona nedokázala nevzdychat. Divila se že ten stůl pořad stojí při těch nárazech i to ze nejsou slyšet...
Myslela ze se zblázní, chtěla víc a víc. A Draco nedokázal přestat, chtěl jí. Chtěl samotnou Grangerovou, která ho dokázala dostat jen tím že ji potkával...————————————————
Pokud mate nápad na nějaký žhavý příběh v jejich intimním životě, můžete mi napsat váš nápad do komentářů <3
ČTEŠ
The secret of Hogwarts / Dramione
RomansaTohle není žádný příběh o lovestory dvou odlišných lidi kteří se nenávidí dlouhá léta.. Zde najdete horké jednotlivé příběhy o jejich vášnivém ale i hezkém intimním životě v chodbách Bradavické školy. { Všechny příběhy se dějí po válce} ! Pokud mate...