Dirt Dirt Dirt Dirt Dirt Di-
Pete yine o lanet olası satinin çalması ile ona tekrar bir yumruk geçirmişti.
Petersburg gözlerini yavaş yavaş açmaya başladı. Etrafına göz gezdirirken üstünde bir tişört altinda ise sadece baksır vardı. Vegas giderken üstünü giydirdiğini düşündü . Sonra yan tarafına baktı ve evet haklıydı çünkü Vegas yoktu ve bu gayet de normal di.Pete yatak da doğruldu ve etrafına baktı. Sonra ise yerinden kalkarak yavaş adımlarla banyoya gitti ve duş almaya başladı.
Pete banyodan çıktı ve dolabına doğru gidip üstünü giyinmeye başladı.
Pete üstünü giyinirken bir yandan da saatler önce Vegas ile yaşadığı şeyleri düşünüyordu.30 dk sonra Pete bu 30 dk da spor yapmış ve terlemişti. Pete dolaba gidip buz gibi bir soğuk su aldı ve içmeye başladı. İçi cayır cayır yanıyordu Pete'in çünkü hala Vegas'ı düşünüyordu.
Ama bu düşünceleri telefonun çalması ile kesilmişti. Telefonunu alıp kimin aradığında baktı Pete. Arayan kişi patronuydu. Pete derin bir nefes alıp telefonu açtı.
"Buyrun bay kinn"
"Aah Pete bu akşam saat 20:30'da babamın katılmamı istediği bir açık artırma var Porsche ve senin katılmanı istiyorum"
"Siz nasıl isterseniz efendim"
"Güzel o zaman saat 8 de yola çıkıyoruz hazır ol. Ha birde Porsche'u seni alması için Yoluyocam. "
"Anladım efendim"
Diyerek telefonunu kapatı Pete ve banyoya doğru adımlamaya başlatı.
Pete tamamen hazır olduğunda ise saate baktı. İyi birazdan Porsche onu almaya gelirdi. Pete duraklarına hafif bir pembe ruj sürüp parfümünden son kes sıktı. O sırada yanına gelen Porsche Pete'e hayranlıkla bakıyordu.
"Dostum çok iyisin"
Pete gülümseyip "teşekkürler Porsche hadi gidelim" dedi Pete önden kapıyı açarak.
15dk sonra
Biz merdivenlerden inerken önde khun kinn arkasında Porsche yanında da ben.
Bay kinn yerine gidip oturduğu zaman bende kendi yerime geçtim. Etrafa bakarken Porsche'nun kulaklık ile bana seslenmesiyle dikkatim dağıldı.
"Peteee.dostum bana barın bu kadar lüks olacağını söylemedin. Bilseydim parfüm sıkardım. Ben derin nefes alıp " Porsche iş harici konuşmak yasak"
Aahh tanrım bu çocuğun öğreneceği çok şey var.
"Efendim" dedi birisi ve arkamı döndüm.
"Buyrun"
"Efendim susamışsinizdir. " diyerek bana bir bardak dolusu su uzaktı. Bense nazikçe gülerek.
"Teşekkürler ama şu anda görevdeyim ve henüz susamadım" dedim.
"Ama efendim istersiniz bir yudum için"
Evet tamam bu işin içinde bir iş vardı ve ben bundan işkillenmistim. Hemen kulaklıktan Porsche'a rapor verdim.
"tuvalete gitmem gerek" diyerek hemen sudan bir yudum alıp içmiş gibi yaptım ve gülümseyip önüme döndüm. Hemen hızlı adımlar ile mekanın arkasına gittim ve gördüğüm ilk çöp kutusuna tükürmeye başladım.
İşimi haletikden sonra yerime geri döndüm. Yine etrafı kontrol ederken gözüme Vegas çarptı. Ben ona sakin bakarken o ise bana sinirle bakıyordu ve koruması onun kulağına bir şeyler fısıldıyordu. Ben başta anlamadım ama korumanın benim tükürdüğüm yere gittiğini gördüğüm zaman işte her şeyi o an anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Vegaspete} motosikletçi
AcciónVegas düşmanlarından kaçarken karşısına çıkan ana ailenin baş koruması Pete'den yardım ister. Pete bunun üzerine Vegas'a yardım eder ama sadece kaçması için değil. Vegas diğerinin karşısına gecerek onu motora yaslar ve iki elinide etrafına koyar "...