SEZON FİNALİ

119 11 7
                                    

Şu an bay kinn'in bir iş adamıyla yaptığı konuşmanın tam ortasındaydık. Konuşmanın pek iyi gittiğini söyleyemem. He ayrıca Vegas da burada onun delici bakışlarını üstümde hissediyorum ama bakamam.

"Bak kinn bu istediğin şey çok fazla ve ben bunu yapm-"

"Sana seçenek sunmuyoruz. Gorden sen bizim malarımızı çaldın ve bunun da bedelini ödeyeceksin" diyerek lafını kesti Vegas.

"Ama ben bunu-"

"Vegas haklı gorden bunu mallarımızı çalmadan önce düşünecektin. Eğer seni hala yaşatıyorsak onca yılın hatrına"

Gorden birden ellrini masaya vurup ayağa kalktı. Elim hemen silahıma gitti. Kötü haber şu ki koruma olarak sadece big be ben vardık. Lanet nıe kimseyi yanında almamıştı. Bu düşünceler Gorden'ın bağırması ile kesildi.

"EHHH YETER BE KİMSEYE HİÇ BİR ŞEY VERMİYCEM. DERHAL BURAYI TERK EDİN! "

Vegas tam karşı çıkacaktı ki. Ayaklarımıza gelen mermilerle herkes kapıya koştu. Big ve ben kinn ile vegas'ı korumaya çalışıyorduk.

"Pete! Ben arabayı alıp onları uzaklaşlastırcam sende motor ile dikkatlerini dağıt! " big'i hemen kafam ile onayladım.

Çoktan onlar binmişti ve bende motora bindim şerefsizler hala peşimizdelerdi. Gaza abandım ve big'e yetiştim. Arabanın yanına geldim. Camı açtı.

" pete sana baş dediğimde basıcaksın tamam mı " onu yine kafam ile onayladım adamlar bize dahada yetişmişlerdiki big'in bana bağırması ile silahımı çıkarıp bi tane adamın kafasına sıktım be gaza bastım.

Şu an iki motorda benim peşimdeydi.
Pardon 1 kişi kaldı desem daha doğru olucak 3 adamı indirmiştim sonuncusuna tam sıkıcaken big benim yerime sıktı.

Ben big'e gülümserken motor kendi kendi hızla salamaya başladı. Motoru durduramıyorum nerdeyse aile evine gelmiştik.

Durmuyordu amınakoduğumun motoru durmuyordu çok kötü salanıyordu. Ve  205 ile gidiyordum.

Ana ailenin evinin önüne geldiğimizde artık kontrolü kaybetmiştim. Motor sağ kaydı ve bende ne kadar yuvlarlandım bilemiyorum ama galiba çok kötü düştüm kaskım bile yoktu.

Gözlerimi açmaya çalıştım. Çok az görüyordum. Big'in bana seslenip ona cevap vermemi beklemesi Porsche'un kinn'in boynunda bay thankhun'un ise arm ve pol'un boynunda ağlaması ve..

Vegas o nerde gözümü etrafta gezdirdim ve onu arabanın yanında gördüm. Ağlıyordu koskoca Vegas theerapanyakul ağlıyordu. Sanki nefes alamıyormuş gibi eli kalbindeydi.

Benimde ondan pek farkım yoktu. Gözüm artık kararmaya başlamıştı artık uğultu bile duyamıyordum. Bu kadar kolay olduğunu bilmiyordum ama ölüyordum....













ESMEEEEE SELAM SELAM SELAM SELAM

Eeeee naber sakın olun ben ölmedim hayatayım.

Böyle hızlı bitirmek istemezdim amaaaa bende Bilmim

Neyse öptüm 💗💓

Byeee🥧🍏

{Vegaspete} motosikletçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin