𝟡. Varování?

70 6 0
                                    

Když jsem se konečně vzpamatovala vydala jsem se do chatky. Bohužel ale...

„Čau Kate." Od někud se vynořil Alex a zastoupil mi do ní cestu.

„Bože to snad ne, už i ty..." Opět jsem si povzdechla.

„Co tím myslíš?“

„Ale nic. Jen že mám konečně chvíli pro sebe ale někdo mě prostě musí otravovat. Nejdřív Dave a teď zase ty. Tak co chceš?"

Alex se zamračil. „On s tebou mluvil?"

„Ehm jo?" Alex si pro sebe začal něco mumlat zatímco já na něj jen nevěřícně zírala.

„Však jsem mu říkal..." Odkašlala jsem si a on mě zase začal vnímat.

„Hele, no jak to říct... jen sem tě chtěl varovat ať si na něho dáváš pozor." Chtěla jsem se rozesmát ale když jsem spatřila jehož vážný výraz okamžitě mě ta chuť přešla.

„A to jako proč? Mně přijde v pohodě."

„Jo, to jsem viděl." Prohodil sarkasticky a zasmál se.

„Usmířili jsme se, jen abys věděl. Teď jsou z nás nejlepší kámoši víš." Zažertovala jsem.

On se ale nesmál, naopak se zase zamračil. „Prostě si na něj dej pozor, abys k němu třeba nezačala něco cítit nebo tak."

„Tak už to vyklop panebože. Co je na něm tak strašnýho?"

„Časem to poznáš sama. Hele, Dave není zrovna kluk na vztahy. Spíš má holky na jednu noc a pak se na ně ani nepodívá. Spal snad s každou holkou na tomhle táboře, to ti tu potvrdí skoro každej."


Když se mi Dave před chvílí omlouval vůbec bych neřekla že zrovna on je tenhle typ. Ale co já vím, třeba si to Alex jen vymyšlí.
Navíc rozhodně nemám v plánu se do Dava zamilovat, to opravdu nehrozí.
Možná bych se mu mohla pro jistotu trochu vyhýbat, stejně o kamarádství s ním nemám zájem.

„No, hele asi dík za informaci ale o tom s kým se budu nebo nebudu bavit si dokážu rozhodnou sama. Radši bys už měl jít, Alexi."

„Tak fajn, ale pak neříkej že jsem tě nevaroval." S pokrčením ramen mi uhnul z cesty a já okolo něho rychle prošla do chatky.

Letní tábor [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat