Seks

1.5K 10 0
                                    

Duruşmayı kazanmıştık ,SANIRIM . Sanıyorum çünkü duruşmayı pek dinledim diyemem . O kadar fazla ciddi ama bir o kadar da sinir bozucu şekilde bir dil kullanıyorlardı ki anlatamam . Neyseki hiçte dekoratif olmayan ahşap kürsüden ve bol " Yaz kızım ..." lı ,bana çok uzak olan resmi ütopyadan galibiyet ile ayrılmıştım . Galibiyet ile ayrılmamım tek sebebi Lomine dı . O olmasaydı ne yapardım bilemiyorum. Ona o kadar çok hayrandım ki .... O muhteşem bir kadın .
Eve vardığımızda  hala düşünceli bakışlarla camdan bakıyordum. Lomine elimi tutmuştu ve aniden kendimi  Lomine ile eve  koşarken bulmuştum. Kilidi açtıktan sonra hala koşmaya devam ettik . İstikamet odamaydı .Aslında odamıza gelmeyi bırak Lomine nin evime gelmesi şaşırtıcıydı . Lomine normal hayatta benle birebir görüşmezdi , ilişkimiz gizliydi .

Lomine üzerindeki saten gömleği çıkarıverdi .. Gömleği çıkarır çıkarmaz siyah dantel süslemeli südyeni bana göz kırmıştı . İlk önce kıyafetlerini değiştireceğini sanıp gözlerimi kapatmaya çalıştım ama ısırdığı dudağı bu soyunmanın hayrı alamet olmadığı gösteriyordu. Ne yaptığını tam olarak anlamasam da bir süre sonra jeton düşmüştü . Lomine çok bakımlı bir kadındı ... Ah tanrım!! Siyah bir insana bu kadar yakışabilir miydi ? . Zaten tüm gün boyunca transparan gömleği içini gösteriyordu ..ama südyenini beyaz saten ardından görmek gerçekten beni heyecanlandırmıştı . Dolgun göğüslerini ölesiye koklamak ve öpücüklerimle süslemek istiyordum .Lomine nin eşsiz bir kokusu vardı ... Biraz daha hayal kurduktan sonra Lomine 'nın sesiyle irkildim . "Hazır annen ve baban yokken ..." . Bu sözünün ardından kendime gelmiştim , biraz yutkunduktan sonra ani bir şekilde elimi havaya kaldırarak 'Dur' işaretini yapmıştım . Sözünü kesmiştim . Heyecandan hızlı alıp verdiğim nefesi , o sırada fark edebilmiştim. Nefesimi hemen normal düzeye getirdim , derin bir nefes aldım .Nefes kontrollerinin ardından artık konuşmaya hazırdım ."Beni gerçekten şaşırtıyorsun .. En son bu yüzden bana sert bir tokat atmıştın ve şimdi benden ... ahh tanrım ..b.b.benden senle .." Lomine bana doğru yaklaşmıştı , pürüzsüz ellerini dudaklarımda gezdirdi daha sonra zarif hareketlerle ellerini dudaklarına götürdü . Beni kışkırtıyordu ve hızlı nefesimden de bellidir ki bunu başarıyordu .Lomine elini sırtına götürmüştü , südyenin klipslerini çıkarıyordu .. artık siyah dantelli südyeni ahşap zemine düşmüştü . "Tadıma bakmak istemiyor musun ,Asnell ? " Lomine nin bu sözünün üstüne hemen soyunmaya koyulmuştum . Onun ki kadar iyi olmasa da şarap rengi südyenim ile iyi görünüyordum .. Bekaret bedenimi sevimli hale getirmişti , onun ki ise yırtıcı bir kaplan gibiydi . Bedenim Lomine 'yi istiyordu , pek istekli gözükmemek için yine nefes kontrolü yapıyor iken pamuksu bir eli vajinamda hissettim.
. Gerçekten ani bir hareketti ve biraz sertti , ne kadar canımı yakıyor ve haz veriyorsa o kadar ellerimi Lomine nin göğüsünde sıkıyor vaziyette buluyordum . Birden beni yatağa itti , uzun ve sarı saçlarını 4 kere savurdu . Her bir saç savuruşunda daha da kaliteli bir haz duyuyordum . Damarlarımın gerildiğini hissedebiliyordum . Kilodunu hızlıca çıkardıktan sonra nihayet sıra benimkindeydi ama elinde bir makas ilişti ." Lomine o ne öyle ?" derken kilodumu kesivermişti . Artık çıplak bedenim onun huzurundaydı . Önce dudaklarımdan başlamak üzere öpmeye başladı daha sonra sıra boynumdaydı . Biraz daha öptükten sonra göğüslerimin çevresini kokladı , her bir koklayışında haz gereği inliyordu . Göbeğimi atlamıştı -ben olsam atlamazdım - bunu umursamıyordum . Halimden memnundum . Şimdi sıra vajinamdaydı ama burayıda atlamıştı . Ne oluyor bu kıza !! Ben üstte olmalıydım . Neyseki sıra orgazmdaydı . Vajinalarımız buluşmuştu . Lomine otururcasına bir vaziyet almıştı , kalçasıyla adeta orayantal hareketeler yapıyordu . Tam olarak orgazm olduğuna emindim , kanıt olarak inlemeleri gösterilebilirdi . Biraz sonra oturur vaziyetini bozmuştu , tam olarak üstüme kapanmıştı . Ağzı , boynumu dişler ve emerken organıyla tepinmeye başladı . 1 ,2 ,3 4,5,6,7,8,9,...kaç kere tepindiğini hatırlamıyordum . En sonunda ben de inlemeye başlamıştım . Seslerimizin birbirine karıştığı o gecede yatağın ayakları da oldukça ses çıkarıyordu ... Bu gece diğer gecelerden çok daha uzun geçicekti ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MetamorfozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin