Üç haftadır süren ilişkimiz bu gün ilk randevumuza çıkmamızla resmen ilan edilmiş sayılıcaktı.
Arkadan bağlanan ve dizlerimin yaklaşık bir karış üstünde biten, etek kısmı tülden ve hafif kabarık beyaz elbisemi giyiyordum. Göğüs dekoltesi V şeklinde ve göğsümün tam ortasında bitiyordu.
Ayakkabılarımı giyip altıma giydiğim şortun rahatlığıyla motoruma atladım. Buluşacağımız kafeye geldim.
Beni gözlerinle süzdükten sonra dudağımın kenarına ufak bir buse armağan ettin.
Hafifçe kıkırdadıktan sonra senin bana çektiğin sandalyeye oturdum. Yemekleri sipariş ettik ve yemeye başladık.
Bütün yemek boyunca sürekli beni sevdiğini söyleyerek baymak yerine yaşantını ve hikayelerini anlattın. Gülmekten yanağım ve karnım ağrıyordu kafeden çıktım.
Motorsikletime binerken beni evine davet ettin ve bende kayıtsız şartsız kabul ettim. Bana güldü ve saçıma takmam için toka verdin.
"Motor kullanırken saçın önğne gelmesin Sevgilim."
Hafifçe kızardım ve hızlıca kaskımı taktım. Gülüşme seslerini görmezden gelip yola çıktık ve evine geldik. Evde annen yoktu.
Saatlerce gülerek oyunlar oynadık, filmler izledik, senin saçını ördüm, sen benim saçımı taradın. En sonunda ikimizde yastık savaşından çıktığımız için nefes nefeseydik.
"Bunun rövanşı başka türlü olucak ama."
Gecenin devamında nefeslerimiz defalarca kesildi. Çığlıklarımız ve bütün benliğimiz boş bir tuvalin üstündeki siyah bir nokta misali ortadaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Ağacı//Baji Keisuke
FanfictionBAJİ X READER//ANGST! "Sakura yaprağı düştü yine gözlerinin önüne."