Ch'3'

572 104 106
                                    


مـاڵەکە لەگەڵ خـاوەنەکەیـدا
دەستیان کردبوو بە پێکەنین و خۆ ئامادەکرد بۆ نـوێژی الـجُـمـعة.

هەر یەکـێکیان بە شتێکەوە خەریکبوو.

وە جۆنگکـوک تەنهـا سێری دەکرد و جار جارەش بە کامێراکـەی دەستی وێنـەی ئەگرت.

کـات تێدەپەڕی و نزیک دەبوویەوە لە نیوەڕۆ ئافرەتان خەریکی ئامادەکردنی نانـی نیوەڕۆ بوون پیـاوەکان و منـاڵەکانیش بۆ مزگەوت، لە ڕێگاکەشدا وتنـی چەنەها شتی جوان و بیـنینی دیمەنی دڵـڕفێنەر.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


جۆنگکـوکـ'ـیش بەژداری وتارەکەی کردبوو لەگەڵ ئەوەی هیچ تێنەئەگیشت، هێشتا بـەجوانـی گوێیەکـانی کردبوویەوە.


وەک هەموو کات دوایی سوپاس کردنـی خودا پۆ پێدانـی ژەمـێک دەستیان کرد بە نانخواردن.


ئـیبراهـیم: جۆنگکوک کوڕم ئێرەت پێ چۆنە خۆ ناڕەحەت نی، یاخود خواردنەکانت بەدڵە.

باوکە ئیبراهیم کەوتە قسەکردن و لەگەڵیشیدا کەم کەمە خواردنی دەجووی، ئادەم دەستی کرد بە وەرگێڕانی قسەکان.

جۆنگکوک زەردەخەنەیەکی کردوو وتی.

: بە پێچەوانەوە، لـێرە بوونم ئاسودەم دەکا، دەترسم من نامۆ و نەشیاو بم بۆ ئێوە.

: نـەخێر نەخێر کوڕم، لێـرە بوونت ئێمەش دڵخۆش دەکا چـێژ لە گەشتەکەت ببـینە.

ئەو هەموو کاتە عـائیشە تەنها بە بێدەنگییەوە لێیانـی دەڕوانی و لە ناخەوە زەردەخەنەی ئەکرد.

ئەو دڵخۆشە بەهەبـوونی ڕێبوارەکە.

دوایی نان خواردن ،باوکە ئیبراهیم و ئادەم دەستیان کرد بە کۆکردنەوەی قاپەکان و پاشماوەی خواردنەکەشیان برد بۆ مریشکەکان.

عائیشـە و دایکە کەلسوم خەریکی قاپ شتن بوون.

جۆنگکوکـ'ـیش وەک تاکێکـی ماڵەکە خەریکی گسـک دان بوو.

هەموو کارەکان بە خێرایی تەواو بوون و ئێستا لە دەوری یەک کۆ بوونتەوە و باسـی ڕۆژانی کـۆن دەکەن.

کـــل. Where stories live. Discover now